Econokit, hulp bij het installeren

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 05/04/14, 11:26

etienne34 schreef:Nou, voor het moment dat je gelijk hebt Flytox, zal ik genoeg zijn om de bestaande te verzekeren / verbeteren.

Ja. In het begin hebben we veel ideeën, maar we moeten niet tegelijkertijd alle kanten op gaan, anders wennen we aan de instellingen en interacties zonder vooruitgang of weten waar de verbetering vandaan komt.

Ik blijf consumeren met de stop van de vloot en om een ​​goede reden trek ik nauwelijks de kabel van gaspedaal ca bubble.

Pas op! :| Door nadelen dat het vanaf het begin borrelt is erg goed, je hoeft alleen de stroom te beperken en het zal doen ...:P

En op het moment blijft het koud bij de start (sonde niet verbonden ms het warmt zelfs vrij snel op dankzij de LDR-slangen).

Hoeveel graden? Je moet zo heet mogelijk zijn zonder 85 ° te overschrijden !?

Anders is het waar en niet te ontkennen dat de motor zachter is. onder regime moet je echt overdrijven over het herstel (soort omhoog) zodat het "hik".

Laat je motor niet hijgen ...................: Cry:

Voor de ontsmetting, ik kon de zakdoek in de rug proberen, ms ik las qq delen dat het niet zo overtuigend was: de Nox zijn ze zichtbaar?

De zakdoek op de uitlaat is spectaculair maar bewijst niet dat hij veel minder vervuilt. We weten niet de grootte van de deeltjes die door de stof worden tegengehouden, waarom deze aan de stof "kleeft" afhankelijk van wat (verhoogde hoeveelheid water of afmetingen van fijnere deeltjes enz.), Of dat de Gillier Pantone-modificatie de deeltjesgrootteverdeling .....

NOx je zult ze meten zonder ze te zien met de apparatuur die goed gaat, als je rijk bent ....: Mrgreen:

En altijd hetzelfde probleem van vermiste paarden die te wijten zijn (ik ben zeker over 90% omdat na een passage in de bergen, meer probleem) aan vervuiling met egr.

Als je in het begin een motorprobleem hebt (gebrek aan pk's), loop je het risico afstemmingsproblemen te hebben en de reactie op je instellingen / kit niet te kunnen interpreteren. Een motor is geoptimaliseerd voor "normale" werking en niet voor "verslechterde" werking. U moet eerst uw gebrek aan pk's verhelpen, voordat u met uw kit gaat knoeien.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
etienne34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 17/11/13, 12:27




par etienne34 » 22/04/14, 18:10

Dus heb ik de sonde eindelijk aangesloten op de groene connector van de GO-filterhouder (brandstofverwarming of wateraanwezigheidsmelder, niet aan). Het is een beetje vies DIY, maar ik was het zat. Minstens één na contact en het was geen gedoe.

De temperatuur van de waterkan na 15 min reizen is 53 ° (in infrarood).
Hier is de elektrische installatie;

Beeld


Het goede nieuws is dat ik een manier heb gevonden om mijn egr-buis vanaf de kant tegenover de klep te verwijderen en dat ik er een roestvrijstalen borgplaat in kan schuiven.
Vraag: geen probleem dat de gassen binnenkomen en geblokkeerd blijven in deze buis na de klep?

Ik ben echt blij ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 22/04/14, 18:37

etienne34 schreef:Dus heb ik de sonde eindelijk aangesloten op de groene connector van de GO-filterhouder (brandstofverwarming of wateraanwezigheidsmelder, niet aan).

Het zal raar zijn dat je brandstofverwarming voltijds werkt, deze kan na een tijdje worden uitgeschakeld en je watertemperatuur (en werking) kunnen stagneren ... : Cry: Als er een thermisch contact zoals klixson is, kunt u dit eerder nemen !?

De temperatuur van de waterkan na 15 min reizen is 53 ° (in infrarood).

Pas op, de straal van deze infraroodmeters veegt breed en neemt het gemiddelde van wat hij op zijn plek ziet. Onder een motorkap kun je grote onzin lezen ... als deze overloopt op een radiatorslang bijvoorbeeld, enz ...

Het goede nieuws is dat ik een manier heb gevonden om mijn egr-buis vanaf de kant tegenover de klep te verwijderen en dat ik er een roestvrijstalen borgplaat in kan schuiven.
Vraag: geen probleem dat de gassen binnenkomen en geblokkeerd blijven in deze buis na de klep?

Gaat dit maximaal een roetbak maken? : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
etienne34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 17/11/13, 12:27




par etienne34 » 23/04/14, 08:52

Het zou raar zijn als je brandstofverwarming op volle snelheid werkt
.
Ja, de rta zegt (als c de kachel echt raakt, zegt de rta dat het op de common rail zit, of mij is er niets ms nou ja een groene connector) dat na contact permanent is maar c de massa die qd verbreekt temp is goed. C daarvoor heb ik de massa uit elkaar gehaald. Ik moet een multimeter voor mezelf kopen.

Voor de temperatuur van de pot, eigenlijk een laser, zou precies moeten zijn. Ik passeerde het over het water ...

De plaat is bijna klaar, het laatste aftellen van de egr wordt gelanceerd
0 x
etienne34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 17/11/13, 12:27




par etienne34 » 23/04/14, 19:47

Ik schuif eenvoudig de plaat met moeite, een van de 2-schroeven is niet volledig vastgedraaid, hij blokkeert.
Probleem, ik start de starter en daar draait 3 en gaat dan weg ...
Er klinkt een pieptoon. De odb geeft de LED's weer en aan het begin worden de tellers uitgeschakeld.
Ik heb hem opgeladen door me te vragen of het mijn elektrische verbinding is, maar ik had goed (of slecht) geverifieerd dat het een AP-contact was ..
Ik weet niet wat er aan de hand is. Zou het kunnen worden gekoppeld aan de veroordelingsplaat?

Wie zal leven zal zien ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 23/04/14, 22:02

etienne34 schreef:Ik schuif eenvoudig de plaat met moeite, een van de 2-schroeven is niet volledig vastgedraaid, hij blokkeert.

Pas op, als je een schroef op 2 mist, kun je alles hebben geblokkeerd en een heet gaslek hebben, .... je kunt alles onder de motorkap verbranden ...

Probleem, ik start de starter en daar draait 3 en gaat dan weg ...
Er klinkt een pieptoon. De odb geeft de LED's weer en aan het begin worden de tellers uitgeschakeld.
Ik heb hem opgeladen door me te vragen of het mijn elektrische verbinding is, maar ik had goed (of slecht) geverifieerd dat het een AP-contact was ..
Ik weet niet wat er aan de hand is. Zou het kunnen worden gekoppeld aan de veroordelingsplaat?

U moet beginnen met het loskoppelen van uw elektrische installatie, bij de zelftest moet het een grap detecteren ... :|
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
etienne34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 17/11/13, 12:27




par etienne34 » 24/04/14, 09:28

Titanium opgeladen de hele nacht en vanochtend begint het. Gisteren heb ik meteen de montage verbroken.
Maar dan droog ik ...
Hoe kon de Go-verwarming mijn batterij pompen?


Pas op, als je een schroef op 2 mist, kun je alles hebben geblokkeerd en een heet gaslek hebben, .... je kunt alles onder de motorkap verbranden ...


Dankjewel ...
Ik zei net tegen mezelf dat ik de machine ging testen.
Ik zag lekken maar het veroorzaakte alleen een vlek op het lichaam ...
Ik zal proberen het aan te halen ... [/ quote]
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten