DeNOx

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 07/03/06, 17:59

In ieder geval, als je ooit alleen ammoniak wilt proberen (om te zien of het hetzelfde effect heeft als ureum), gebruik ik "alkali-ammoniak" -flessen die te vinden zijn in supermarkten of doe-het-zelfzaken op de ethanolafdeling, enz..
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 07/03/06, 18:25

zac schreef:welkom
lau vertel me onder welke naam ik de producten en de doseringen kan vinden; Ik heb de test gedaan (als het springt maakt het niet uit, ik heb anderen gezien en de prullenbak is goed beveiligd). :onheil:
dan post ik : Idee:
@+
zac


Wauw! Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor een verkeerde manipulatie. Deze ervaring wil ik doen onder mijn volledige verantwoordelijkheid en als er een storing is (wat ik betwijfel), ben ik de enige die de gevolgen zal dragen.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 10/03/06, 15:18

Zac

toen je het had over de motorrem, wist ik niet zeker of het daar echt om ging, maar na verloop van tijd krijg ik die indruk. steeds meer :-D
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 192-gasten