Alain Prost gaat werken aan biobrandstoffen

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 08/06/06, 20:15

lau schreef:Op de geluidsband spreekt Alain Juste over het "Marlex"-rapport dat 70 tot 75% van de toegevoegde waarde van diester aan industriëlen toestaat... met HVB zou deze beroemde toegevoegde waarde naar de boeren gaan, die mogen ze niet rijk maken. ..mamaiiaa!


ja en bovendien halen ze hun olie uit Azië omdat dat goedkoper is... Er gaan geruchten rond dat ze dat al doen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 08/06/06, 20:25

lau schreef:maar aangezien we niet eens het recht hebben om HVP's aan particulieren door te verkopen, zijn we nog steeds b.....!

Als je geen recht hebt, ga dan links : Mrgreen:
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 08/06/06, 20:48

professeur31 schreef:Welnu, ik kan u uit betrouwbare bron verzekeren dat de dieselmotoren (VL of PL) die binnenkort op de markt zullen komen, volledig incompatibel zijn met HVB.
Jammer maar zo is het! :|


Niet in een mengsel van 5 tot 10%...maar fabrikanten zullen er alles aan doen om de HVB-technologie te beperken, dat is zeker...Net als voor Pantone... Toch? : Wink:
0 x
Bullitt
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 39
Inschrijving: 10/08/05, 21:38
Plaats: Le Mans




par Bullitt » 10/10/06, 20:41

Wat als onze boeren bieten, koolzaad of zonnebloemen zouden gaan verbouwen om organische brandstoffen te maken, en diezelfde boer zijn gewassen een boost zou geven met chemische meststoffen, insecticiden, pesticiden, enz. en waarom geen GGO’s? onze auto's), zodat het groter en sneller groeit, want als het wil leven, moet het in een minimum van tijd zoveel mogelijk produceren, dan zal deze brandstof niet meer erg organisch zijn. Er zal natuurlijk minder koolstof zijn CO20 in de lucht, maar op aarde zullen er andere dingen zijn die vroeg of laat op ons bord terecht zullen komen, zoals de mensen van Nagasaki, die gek worden en zelfmoord plegen omdat ze een te hoog kwikgehalte in hun bloed hebben. , waardoor ze hun geduld verliezen, allemaal omdat meer dan twintig jaar geleden een fabriek kwik gebruikte en niet voor het afval zorgde, en twintig jaar later bestaat de lus uit land, rivier, vis, kraanwater, bord en begraafplaats .
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/10/06, 21:58

Het voorvoegsel "Bio-" geeft aan dat de brandstof afkomstig is van levende wezens, terwijl olie als mineraal (fossiel) wordt beschouwd.

Het stelt niets meer voor...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten