Master 1994, diesel nieuwe motor, rollen Olie ??

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
gaston13
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 31/07/08, 15:47




par gaston13 » 04/08/08, 22:45

Weet dat Citron tot dit jaar Berlingots in Low Pressure Direct Injection (IIBP) heeft verkocht.


Oeps, typfout, ik bedoelde INdirecte injectie...
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 05/08/08, 10:44

En jij zegt dat ik het ben die onzin praat?
...........

Indirecte injectie is noodzakelijkerwijs lage druk, het heeft een voorkamer voor de verbranding en de injectoren zijn met één gat.

Luister, ik draai al 6 jaar op olie zonder enige problemen voor mezelf en degenen die ik adviseerde... je kunt me vertrouwen, op oliomobile, waar je genoeg reclame voor maakte, ik was "Joner", ik kan je het goede vertellen en het slechte van deze site, maar dat is niet het doel, geen consensus over olie terwijl we over econo zijn ;-)
ondertussen rijd ik 100% single tank, 90% in de winter.

de% die ik gaf is goed, als ik zeg 30% winter en 50% zomer is het oké, het is voor iedereen, zonder risico.
je hebt het recht om te zeggen "uh ja maar ik blijf liever op 20%" maar dat is alleen jouw verantwoordelijkheid, je moet geen onzin herhalen zoals je zegt.



directe injecties hebben geen voorverbrandingskamer, hun verbrandingskamer piekt op 220°C bij stationair draaien, je moet daarom op 30% winter en 50% zomer blijven omdat het 300°C duurt om olie te verbranden (op 100%, niet 30 of 50%).
we beginnen daarom niet met 100% olie koud, we hebben een kit nodig.

maar met Sawouah zijn we er nog niet, omdat het nog niet heeft gereageerd op de motoren van zijn voertuigen. doe rustig aan!

het is mogelijk om de kits te automatiseren. in andere landen, waar olie is toegestaan, installeren ze kits op TDi HDi en het werkt heel goed! het kost meer dan € 2000, in Frankrijk zeggen we "uh nee, we zijn bang!" angst ja, zoals olie en kernenergie, mooie revolutionaire mentaliteit en lang leve Frankrijk.

om een ​​goedkope dual-fuel te maken is het mogelijk, ik heb het voor minder dan € 50 gedaan met herstel. zie mijn site: http://www.nrjrealiste.fr/oil/kit.html
0 x
gaston13
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 31/07/08, 15:47




par gaston13 » 05/08/08, 10:51

jonule schreef:maar met Sawouah zijn we er nog niet, omdat het nog niet heeft gereageerd op de motoren van zijn voertuigen. doe rustig aan!


Ja, makkelijk, dat bedoelde ik...:

gaston13 schreef:
Kortom, voordat u dit of dat cijfer naar voren brengt, identificeer eerst de injectietechnologie...



jonule schreef:om een ​​goedkope dual-fuel te maken is het mogelijk, ik heb het voor minder dan € 50 gedaan met herstel. zie mijn site: http://www.nrjrealiste.fr/oil/kit.html


Het intrigeert mij, ik ga eens kijken...
0 x
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 05/08/08, 11:47

jonule schreef:het is mogelijk om de kits te automatiseren. in andere landen, waar olie is toegestaan, installeren ze kits op TDi HDi en het werkt heel goed! het kost meer dan € 2000, in Frankrijk zeggen we "uh nee, we zijn bang!" angst ja, zoals olie en kernenergie, mooie revolutionaire mentaliteit en lang leve Frankrijk.



Nee... we kunnen geen 100% olie gebruiken bij een hogedrukinjectie, zelfs niet met een "kit" (een serieuze installatie voor een 100% olievoorkamerinjectie (behalve bij het opstarten) is al erg duur), bovendien een vakman die veel plezier mee gehad, ging snel failliet omdat niet alleen de klanten hun pomp, injectoren kapot maakten of hun motor zagen, maar hij ook (en daar is het duur, vooral op een Duitser (geen I/O-motoren) ~ 12000 € (exclusief arbeid) voor een Golf 130 TDI...meestal wordt de auto gesloopt omdat deze economisch onherstelbaar is...) ... : Mrgreen:
0 x
gaston13
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 31/07/08, 15:47




par gaston13 » 05/08/08, 11:51

Ja, ik denk ook dat het niet de moeite waard is om er 100% in te gooien, zelfs niet met een goede bicarb....
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 05/08/08, 13:23

? Waarom alstublieft? Welke redenen? het spook van olie misschien?

> chatam: waar denk je dat we geen 100% olie kunnen gebruiken met een kit op hoge druk? bronnen?

de vakman die u noemt, waar kunnen we dit verifiëren? Of is dit ongerechtvaardigde propaganda? Als sommige mensen zich niet aan de regels houden, is dat niet mijn schuld.

Ik zie gewoon dat je lacht, is het de spijsvertering?



voor indirecte injectie met 100% olie heb je niet per se een kit nodig, ik doe het in mijn auto met een eenvoudige voorwaspomp in de zomer, omdat mijn pomp bosch is en mijn injectoren 175 bar d 'afkomst.

voor de rest is het noodzakelijk om de voertuigbelasting te respecteren, die kan worden geautomatiseerd zoals ik al zei met een T°C-sonde bij het motorvermogen, die de doorgang van olie/plantaardige olie controleert.

>maar misschien wil je dat ik de links laat zien van de bedrijven die de Tdi HDi-kit aanbieden?

“ÉÉN” van de bedrijven:
http://www.elsbett.com/fr/qui-sommes-no ... ction.html

ach, je moet alles voor ze doen!

ah ja ok ik begrijp nu dat je het niet weet: het ligt niet in Frankrijk en je weet niet hoe je buiten de grenzen moet kijken?



...............
als iedereen deze voertuigen heeft, zullen ze allemaal op olie rijden en iedereen zal zeggen "maar waarom hebben we dat niet eerder gedaan?". Het spel van de onmogelijkheid spelen is het spel van de lobby spelen.
0 x
gaston13
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 31/07/08, 15:47




par gaston13 » 05/08/08, 13:37

jonule schreef:als iedereen deze voertuigen heeft, zullen ze allemaal op olie rijden en iedereen zal zeggen: "maar waarom hebben we dat niet eerder gedaan?"


: Lol: : Lol: : Lol:

Excuseer mij dat ik een beetje moet lachen om dit prachtige toekomstbeeld, waar we allemaal over prachtige snelwegen zullen rijden met het enige koolzaadlandschap zover het oog reikt...

Nee, denk je serieus dat we het hele wagenpark in ons mooie land op olie kunnen laten draaien?

Voor de IDHP specificeer ik dat ik dat naar mijn mening zojuist heb gezegd
het is het proberen niet waard
en niet dat het niet mogelijk was:

http://www.oliomobile.org/forum/viewtop ... ht=picasso


Ik denk gewoon dat het niet de moeite waard is om je druk te maken over een IDHP als je in Bosh op elke straathoek voor een schijntje IIBP's kunt vinden... het is maar een mening, het heeft geen zin om je beledigd te voelen als je het weet :P
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 05/08/08, 14:10

nee ik heb geen wetenschap, praktijk en verbeeldingskracht zoals iedereen, we moeten gewoon weten wat we ermee moeten doen ;-)

"voor dit moment" vinden we nog steeds indirecte injecties, maar de industrie probeert ze terug te kopen om ze te vernietigen, je hebt de advertenties niet gezien "we kopen je oude terug, hij was er dol op, maar hij laat hem staan, je vervuilt zonder FAP" enz.?
gratis voor degenen die gewaarschuwd zijn om deze oliemotoren te kopen...

het geval dat je op olio aanhaalt reageert vanzelf: "Oplossing: aangezien de zuiveringstijd groter is dan één minuut, heb ik geen enkel incident gehad." hij test het zelf en respecteert de meer dan die regels niet, dat moet je niet doen "1 minuut" maar meet de tijd die de brandstof nodig heeft om de gehele injectieleiding tussen de magneetkleppen te vullen, dwz slangen, brandstoffilter, injectiepomp. dit varieert afhankelijk van de zomer en de winter, vandaar het % in de winter zonder wijziging 30% en in de zomer 50%.

om terug te komen naar je koolzaadvelden, ik ben het die lacht:

>hoe snel zouden alle velden bedekt zijn met koolzaad, zou iedereen op olie draaien,
Het gebeurt niet van de ene op de andere dag, het duurt 10 jaar, tijd om verder te gaan, omdat:
>de dieselmotor is ontworpen om op plantaardige olie te draaien, de benzinemotor op ethanol.

wil je velden met maïs (een tropische plant die suikerriet vervangt en die niet in Frankrijk groeit), of velden met tarwe (80% van de ethanol)?

het is gewoon een stap achteruit, niets nieuws, waar we op wachten is niet de nucleaire of petroleum waterstof-elektrische auto, het is de BIO-brandstof van onze generatie, niet die van de opa’s (milieuvriendelijk?):
BTL, biomassa naar vloeistof, gebruik van methaangas uit ons organisch afval dat we niet voldoende recyclen (3500 installaties in Duitsland, gasbussen, Zweedse gastreinen, 4 installaties in Frankrijk, enz.) omgezet in vloeibare diesel door het Fischer-Tropps-proces .

>Heb je Christophe's recente artikelen over vloeibare biomassa niet gelezen?-)

maar ik neem het je niet kwalijk, iedereen blijft dat herhalen, een bewijs dat de propaganda zijn tijd heeft gehad en dat je goed tv hebt gekeken...

PS: de HDi bi-acrburatie van het individu is hier:
http://home.tele2.fr/tinkerer/Bicarburation.htm
0 x
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 05/08/08, 14:57

Houd alsjeblieft op met zo op je neer te kijken, ik denk dat iedereen zo goed mogelijk bijdraagt ​​aan de bouw. ​​Dan is de fischer tropsch onzin...
Waarvoor???
Het vervuilt 50 procent meer dan conventionele raffinage.
Er bestaat niet één enkele oplossing voor het piekolieprobleem, maar er zijn verschillende oplossingen die dit gebrek zonder enig probleem kunnen verhelpen.
Olie is een geheel, btl, ctl, gtl, elektrisch, nucleair, agrobrandstof, nucleair zijn de oplossingen die deze vervangen.
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde
gaston13
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 31/07/08, 15:47




par gaston13 » 05/08/08, 15:07

jonule schreef:"voor dit moment" vinden we nog steeds indirecte injecties, maar de industrie probeert ze terug te kopen om ze te vernietigen, je hebt de advertenties niet gezien "we kopen je oude terug, hij was er dol op, maar hij laat hem staan, je vervuilt zonder FAP" enz.?
gratis voor degenen die gewaarschuwd zijn om deze oliemotoren te kopen...


Daar zijn wij het volledig mee eens.

jonule schreef:het geval dat je op olio aanhaalt reageert vanzelf: "Oplossing: aangezien de zuiveringstijd groter is dan één minuut, heb ik geen enkel incident gehad." hij test het zelf en respecteert de meer dan die regels niet, dat moet je niet doen "1 minuut" maar meet de tijd die de brandstof nodig heeft om de gehele injectieleiding tussen de magneetkleppen te vullen, dwz slangen, brandstoffilter, injectiepomp. dit varieert afhankelijk van de zomer en de winter, vandaar het % in de winter zonder wijziging 30% en in de zomer 50%.


hier haal je alles een beetje door elkaar...
voor de zuiveringstijd, oké, iedereen moet testen en een besluit nemen...
maar voor het percentage olie zonder aanpassingen in een ID: als je je realiseert dat het te veel is, kan het te laat zijn... Ik zeg niet dat het niet zal werken, maar heb je enige feedback? (30000 km bijvoorbeeld) aan 50% op een IDBP zonder aanpassingen?


jonule schreef:om terug te komen naar je koolzaadvelden, ik ben het die lacht:

>hoe snel zouden alle velden bedekt zijn met koolzaad, zou iedereen op olie draaien,
Het gebeurt niet van de ene op de andere dag, het duurt 10 jaar, tijd om verder te gaan, omdat:
>de dieselmotor is uitgevonden om op plantaardige olie te lopen, de benzinemotor op ethanol.


Ja, maar in die tijd waren auto's voorbehouden aan een bevoorrechte groep...
Of het nu over 10 jaar of over 3 maanden gebeurt, de observatie is hetzelfde: er zal niet voor iedereen iets zijn, dus we moeten onze manier van leven, die grotendeels afhankelijk is van transport, herzien.

jonule schreef:wil je velden met maïs (een tropische plant die suikerriet vervangt en die niet in Frankrijk groeit), of velden met tarwe (80% van de ethanol)?


Ik begrijp niet waarom je dat insinueert. Ik ben me terdege bewust van de beperkingen van landbouwbrandstoffen en ben tegen het plunderen van ‘zuidelijke’ landen, zodat we met een pseudo-goed geweten kunnen autorijden.

[quote="jonule"]
maar ik neem het je niet kwalijk, iedereen blijft dat herhalen, een bewijs dat de propaganda zijn tijd heeft gehad en dat je goed tv hebt gekeken...
[Citeren]

Ik zou graag willen dat u mij wat meer uitleg geeft.

Bedankt!
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten