100 85% bio-ethanol E205 in carbu

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 01/10/11, 14:42

Het is oké jongens, laat het los, ik denk dat ik heb gevonden... Ik ga het proberen, maar als het echt zo was, : Oops: Ik zou me schamen om je de oorzaak te vertellen : Mrgreen: !
0 x
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 01/10/11, 15:34

Het zijn werkende jongens. Ik zal je vertellen wat het was ... : Mrgreen: . Ik heb de drijvers niet correct op de naald geplaatst, in feite liet ik ze op de naaldnaald rusten :schok: , terwijl het nodig was dat de tong van de drijvers in contact was met de bal : Oops: .

In ieder geval bedankt voor je hulp aan iedereen, ik zal in staat zijn om de nieuwe sprinklers te plaatsen en door te gaan met testen : Mrgreen:.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 10/10/11, 10:45

Dus ... Ze keert terug naar ethannol deze auto ???
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 10/10/11, 11:31

Ja, het rolt :D, 100% E85 voor zo'n vijftig kilometer, nikkelchroom (stationair afgesteld zoals het hoort, rijkheid ook), start probleemloos (start bij het 1e schot), bougie wat gebruind na controle, kortom voorlopig tevreden (zelfs de covers zijn erg goed : Mrgreen:). Ik moet de lead wijzigen om het octaangetal van E85 te gebruiken.

Anders heb ik een piepend/krakend geluid rechtsvoor bij manoeuvreren op lage snelheid (bij bijna volledig sturen gebeurt het alleen rechts, en in vooruitversnelling bij lage snelheid, zoals een huisdeur die op de opening slaat, rechter wielzijde ). Zou het de gimbal kunnen zijn :?

Voorlopig tevreden met het resultaat, ik wacht de verbruikscijfers af : Mrgreen: .
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 10/10/11, 15:49

Dus je bevestigt sproeiers inactief en hoofd + 30% ???
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 10/10/11, 16:06

Ja, a + 38% (om elk seizoen compatibel te zijn), worden alleen de hoofdsproeiers van 1er en het 2eme-hoofdgedeelte gewijzigd.

De inactieve jet is hetzelfde (ik ben van plan het te veranderen, maar zo werkt het prima). De referentie die mij is toegestuurd is niet de juiste, hij is te klein. Ik ben op zoek om het in te ruilen voor nog eens 60 (voor Weber-koolhydraten).

Ik zal tegen het einde van de week een eerste rapport van conso hebben.

Ben je van plan om te testen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 10/10/11, 16:14

Ja, eerst op een maaiermotor, daarna waarschijnlijk op een van mijn motorfietsen... Maar zoals ik heb weet ik niet hoeveel... Ik weet niet waar ik moet beginnen...

Ik zou beginnen met een enkele cilinder, maar ze beginnen op de kick en het zijn grote kommen, bovendien is de ontstekingssensor ondergedompeld in de versnellingsbak.. En ze hebben twee niet-gesynchroniseerde koolhydraten.. Reeds op benzine als ze de kivabien-instelling niet hebben het is een gedoe om te schudden...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 12/10/11, 16:25

A priori conso in netto toename (hoewel ik alleen de stad en bijna zweefde), wacht ik tot het volgende vol om je meer te vertellen.

Het is waar dat het een beetje moeilijk is om een ​​carburateur te demonteren en weer in elkaar te zetten, zolang je hem niet aanraakt, is alles in orde, zodra je hem opent, beginnen de problemen : Mrgreen:.
0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 12/10/11, 19:51

yannko schreef:A priori conso in netto toename


Door het percentage 30% te verhogen, lijkt het een normaal resultaat, toch?

Waarom niet dezelfde stroomblaadjes behouden om kracht te verliezen?
0 x
Tot ziens!
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 12/10/11, 21:23

Ja, het is een normaal resultaat, maar ik hoop dat ik 1 liter 1,5 liters / 100 km niet meer zal overtreffen in vergelijking met SP95.

Als ik de brandstofstroom niet verhoog naar E85, rijd ik niet langer in een stoichiometrisch mengsel (maar in zeer magere toestand), vandaar mislukte ontstekingen, gaten in acceleratie, vreselijke trillingen, enz. ..

Ik hecht geen belang aan het vermogen (bovendien is het zeker dat hij wat heeft verloren, komt op 90 - 100 km/u in acceleratie, hoog in de toeren, we voelen dat hij veel eerder leeg raakt), maar bij het verbruik; het veranderen van de ontstekingsvervroeging zou een deel van het probleem moeten oplossen.

Nadat ik de PMH-sensor zo heb veranderd : Mrgreen:.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 87-gasten