Eenvoudig bezit van plantaardige olie verboden?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

par denis » 21/12/07, 15:17

je hoeft nergens bang voor te zijn, behalve als je echt een grote hoeveelheid (vat van 200l) hebt na, mijn geloof, heb je olie nodig om de frits te maken !! Als je zo'n weegschaal hebt, pas dan op dat de douane naast je auto op je wacht !!! lang leve de buurt!
verhuis!
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 21/12/07, 15:41

Dag

Vreemde manier om dingen te zien, de opslag van olie (je moet weten wat voor soort olie) of brandstof. Het wordt eerder bepaald door milieu- en verzekeringsnormen, container, plaats als de hoeveelheid impotant is, opvangbak in geval van lekkage om te voorkomen vervuiling, in principe (klusjesmannen op het platteland) gebruiken we 900 liter tanks buiten, 4 tanks die het landschap ontsieren, zelfs naast een garage, groen schilderen met een cederhaag.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24

par gezichtskring » 21/12/07, 15:42

Ik heb 125 liter in constante stroom, ondoorzichtige deur, we kunnen niet door de deur kijken. de deur is er nog, de olie is er nog, ik heb zojuist een brief van de deurwaarder van mijn couy ontvangen

maar een beetje dwaas van weegschaal, voelt zich altijd min of meer beschermd, zodra hij een deurwaarder of een groentje achter zich heeft, is het probleem wie hem niet 24 uur per dag kan hebben, omdat hij geen minister is, maar een eenvoudige fiotte . wat niet betekent dat een predikant geen fundamentele dwaas is.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11

par jonule » 21/12/07, 15:49

denis schreef:je hoeft nergens bang voor te zijn, behalve als je echt een grote hoeveelheid (vat van 200l) hebt na, mijn geloof, heb je olie nodig om de frits te maken !! Als je zo'n weegschaal hebt, pas dan op dat de douane naast je auto op je wacht !!! lang leve de buurt!
verhuis!


rijden in olie in Europa is niet illegaal:
http://www.nrjrealiste.fr/oil/fritomobile/fritomobile.html

"Ah damn wat zijn we goed, we zijn allemaal Europeanen", zoals het liedje zegt (Arno)
0 x
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24

par gezichtskring » 21/12/07, 15:58

Ik denk dat dat een goede tijd zal moeten doorstaan, mijn geur van frituren.

Ik heb ook het gevoel dat hun stem begeyante is wanneer ik hen ter verantwoording vraag, limiet van eikel in hun bak, en verschuivende blik

Ik zal er met slijtage aan werken, en nooit zonder getuigen.

en blijf rollen met stille olie
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 21/12/07, 16:04

125L is niet echt veel ... 25 flessen van 5L ...

Als je 2 kubieke 1000 liter had gehad, zou dat iets anders zijn geweest, maar eerlijk gezegd, wat maken ze je kwaad voor 100 € olievoorraad ?? :schok:

Kunt u de brief van de deurwaarder scannen waar we om lachen?

Probeer anders iets minder beledigend te zijn forum alsjeblieft ... we hebben er niets mee te maken, we willen dat je je helpt dit op te lossen ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 21/12/07, 16:17

Vraag: Hoeveel duizenden liters OLIE worden er op enkele meters van uw kelder opgeslagen voor de centrale verwarming van uw gebouw ??

Het zou een argument kunnen zijn in het geval van een "proces" ... (belachelijk proces maar hey ... het zou een precedent kunnen scheppen)
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11

par jonule » 21/12/07, 16:23

exact, tenzij er branddetectie is: belangrijk punt!
want als er geen deel van de kelder wordt gedetecteerd, kunnen ze je niets vertellen en kun je ze irriteren!

je hebt een LEESBAAR evacuatieplan nodig, brandblussers etc ...

voor info christophe, 125L olie vervang voor mij 125L diesel aan 1.20 € dus dat is niet 100 € maar €150 :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 21/12/07, 16:33

Nou voor mij is het 0.8 € per liter olie ... en op het niveau van "ongelijkheid" is er dus 0.4 € per liter of 50 € ... in alle 3 gevallen zijn dit belachelijke bedragen (voor de staat die ik wil zeggen)...

ps: je zoekt mij toch, geef toe? Rol op de feestdagen voor ons 2 !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gezichtskring
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 27/08/05, 00:24

par gezichtskring » 21/12/07, 20:38

Christophe schreef:125L is niet echt veel ... 25 flessen van 5L ...

Als je 2 kubieke 1000 liter had gehad, zou dat iets anders zijn geweest, maar eerlijk gezegd, wat maken ze je kwaad voor 100 € olievoorraad ?? :schok:

Kunt u de brief van de deurwaarder scannen waar we om lachen?

Probeer anders iets minder beledigend te zijn forum alsjeblieft ... we hebben er niets mee te maken, we willen dat je je helpt dit op te lossen ...


eh, ik heb niemand beledigd, ... alleen de 3 meiden die me bij een baljuw van mijn ballen hebben gegooid, moeten het geluk en de teleurstellingen vertellen van de man die in olie rolt, het is 4 jaar geleden dat ik olie,

vertelde hen dat ik een coole jongen ben, dat ik van bier, worst en mooie meisjes houd
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten