Zoek gevonden 26 resultaten

par bel3pc
03/11/05, 15:53
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Aceton toegevoegd aan brandstof = besparing.
antwoorden: 13
views: 22220

Sta me toe om in te grijpen: ik vind het een beetje arrogant om dergelijke additieven in de brandstof te stoppen: zelfs als ionen 10% in verbruik toenemen, moeten er vervuilingsmetingen worden gedaan voordat verder wordt gegaan. We weten niet echt wat er uit de pot kan komen met aceton in de tank... ...
par bel3pc
01/11/05, 19:18
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantone-motor in België en Luxemburg
antwoorden: 13
views: 23410

Hallo allemaal, ik ben deze site pas een maand aan het ontdekken en dit forum voor twee dagen, dus hier is het, ik sta volledig achter het idee van dit project en ik ben al begonnen met het zoeken naar onderdelen om een ​​PMC op mijn maaier te maken, om te testen... Ik woon in Floreffe, ik heb veel gratis tijd...
par bel3pc
03/10/05, 11:46
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Utopia proces
antwoorden: 122
views: 81297

Ben het mooi ... in de koerier van "CADRES" en meer? LANG LEVE DESINFORMATIE!!! Hij wil verkopen voor € 200 per maand voordat hij inbreekt in een belastingparadijs... is dat het? De media steunen deze man zoals ze Gui Naigre steunden, zodat het publiek er zeker van is dat alleen de oliemannen...
par bel3pc
19/09/05, 15:05
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Utopia proces
antwoorden: 122
views: 81297

Nee Tophe, je bent niet alleen :D Ik blijf overtuigd van het systeem en ben begonnen met de fabricage van een elektrolyser, een vriend zorgt voor het elektronische gedeelte, want de plannen die op het net te vinden zijn, leveren niet genoeg Gas. Het is noodzakelijk om op hoogspanning (>1000V ~) te werken en...
par bel3pc
19/09/05, 11:17
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Pantone, Spad of Systeem G?
antwoorden: 20
views: 46407

André... We kunnen niet wachten om de How To te doen, want dezelfde vragen (en de antwoorden!) die tientallen keren opkomen, helpen het ding niet echt.... Daar ben ik het eens met de mening van How naar . het wordt echt ingewikkeld om een ​​echt idee te krijgen. Je kunt alles overal vinden, goed als...
par bel3pc
19/09/05, 09:40
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Utopia proces
antwoorden: 122
views: 81297

Hallo, ik ben een beetje teleurgesteld over de beurt forum! Hoewel elke forums neem hetzelfde, dat wil zeggen een drift om tot niets te komen. Ik dacht dat dit proces meer mensen zou interesseren en de geesten zou doen ontwaken! Het is niet zo. We hebben zojuist een uitspraak gedaan over de zaak JMM die moet ...
par bel3pc
18/09/05, 14:36
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantone-motor in België en Luxemburg
antwoorden: 13
views: 23410

Hier kunnen inwoners van België en Luxemburg zich organiseren! Gelieve in het 1ste bericht aan te geven: - uw precieze locatie - de middelen (menselijk financieel materiaal) die u naar het gebouw wenst te brengen - op welk niveau u wenst tussen te komen in "de vakbond" - vergeet niet...
par bel3pc
17/09/05, 11:47
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantone-experimenten in de Belgische Ardennen
antwoorden: 0
views: 3998

Pantone-experimenten in de Belgische Ardennen

Thierry schreef:We zouden graag willen weten of er andere onderzoekers in onze omgeving zijn die we eventueel kunnen contacteren. A+ Thierry

Hallo Thierry

Ik wil je graag ontmoeten, ik kom uit Namen.

Christelijke PERET
par bel3pc
17/09/05, 11:40
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantone-motor in België en Luxemburg
antwoorden: 13
views: 23410

Hallo,

Ik woon in namen,

Als een van jullie een SPAD of PMC over België heeft gerealiseerd en aangepast, wil ik hem ontmoeten voor een uitwisseling van ideeën.
Ik heb veel tijd voor ideeën over plaats en mogelijkheden om een ​​montage uit te voeren.

Laat het me weten als je interesse hebt.

Dank u bij voorbaat
par bel3pc
17/09/05, 10:39
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Pantone, Spad of Systeem G?
antwoorden: 20
views: 46407

Wat de kleppen betreft, alle waterdoping op de diesels heeft geen kleppen, er is alleen een klep of een beperking op de benzinemotoren waarin je onder het gaspedaal ingaat, anders zou je meer stationair draaien. André Hallo, Kunt u mij adviseren waar...

Zoek Geavanceerd zoeken