verenigende theorie: Pantone, Vortex en de planeet Aarde

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 11/10/06, 14:14

Capt_Maloche schreef:statisch

Natuurlijk zal deze uitgebreide training op het gebied van elektromagnetisme in de statische modus vereisen
ICI
en bewegen dan 8)


Hartelijk dank voor de link.

Zoals ik eerder aangaf, was het grootste deel van mijn training gericht op het "kanaliseren" van elektronen in een metaal of een halfgeleider.

Maar voor vloeistoffen denk ik dat dit de chemici zijn die ons het best kunnen informeren.

Ik heb de staaf uit de reactor gehaald en een kleine aluminium groef bij de ingang geplaatst.
Het gegenereerde elektrische veld kan beperkt zijn, maar omdat ik geen sluitende resultaten heb geboekt op mijn AX, heb ik niets te verliezen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 29/11/06, 21:25

Goedenavond iedereen!

Ik ben verheugd u te informeren over de publicatie van het 2e-deel van mijn theorie: deze keer stel ik montages voor om het te verifiëren.

Implicaties van ionische vortex theorie.pdf

Natuurlijk heb ik de tekening van het "slakkenhuis" gerectificeerd volgens uw opmerkingen. Ik pretendeer niet koste wat het kost de praktijk af te stemmen op mijn theorie, die nog in de kinderschoenen staat en zeker nog wat verdere correcties nodig zal hebben.

Goed lezen (2Mo, 24-pagina's) en goede dingen voor de snelste experimentators!

Waarschuwing: sommige teksten of afbeeldingen kunnen een schok veroorzaken. Deze aanpak bracht me verder dan ik me had voorgesteld. En dan ligt het in mijn aard, ik houd ervan om te argumenteren. Bovendien vind ik de Donalds ook niet leuk : Lol:.

Houd mij op de hoogte, of het werkt ... en zelfs als het niet werkt!

Marc.
0 x
saveplanet
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 128
Inschrijving: 10/11/06, 19:05
Plaats: Parijs




par saveplanet » 29/11/06, 21:28

Ik ga het lezen en erop leunen, maar verwacht vragen te hebben omdat het onderwerp niet eenvoudig is en zoals u aangeeft, het onderwerp is van controverse.
0 x
Samen kunnen we het veranderen
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/11/06, 05:39

Hallo,
Voor de ionisator is het probleem niet om een ​​ioniserend systeem te krijgen, degene die ik gebruik is een honeywell die wordt gebruikt voor luchtfiltersystemen.
Wanneer je gewoon de ionisatierij gebruikt en de verzamelrij veroordeelt, is er ionisatie op de isolerende plaat in het donker is er een glimp op de aansluitingen van de diodes,
Het probleem is de draad geïoniseerd in het kanaal van panton, moet het vrij afstand slijpen en bestand tegen de warmte wanneer deze wordt geplaatst in de reactoruitlaat, gebruik ik een kaars met enkel de middenelektrode piek en ik weet dat deze boog in de buis,
de andere methode, ioniseren de reactorinlaat met een buisisolatie met voldoende ioniserende draad, omdat het elektronisch filter is een reeks einde van regels 8 400 mm parallel in de luchtstroom, dan komt de collectorplaten voor de massaplaten die het stof oppikken.
Ik heb het niet opgelost (ionisatie in de doos elimineren)
En ik weet niet of dit is voordeliger ren ioniseert de reactor voor of na de reactor, j, ik duiden ruwe na een winst, maar in deze tests je nog niet weet of deze boog is min of meer intern, waardoor het ionisatiesysteem minder efficiënt is.

Hoogspanning met 12 volt maken is relatief eenvoudig te verhelpen.

Voor de spiraal op de staven is de steek niet gelijk aan de diameter van de staaf maar de straal, hij draait in de tegenovergestelde richting van een horloge als we kijken naar de inlaatzijde van de reactor,
Het zijn op de stangen (cavitatie) -vorm plekken die niet altijd op dezelfde plaats na de reactor nam ik aan dat overeenkwam met de plaats waar de steel dichtst bij de reactor tuiten niet perfect maar dat zij dit faudrai bewijzen door opzettelijk ontwrichten de roede, maar het zal me wat leren?
In mijn eerste ervaringen leerde ik dat een panton met een constante snelheid werkt, als we de staaf draaien of verplaatsen terwijl deze loopt, en deze naar beneden gaat en dat komt terug in de voeding

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/11/06, 09:07

Ik behoud het einde van je document als een basis voor reflectie en ik zie wat er kan worden bereikt met de korte tijd die ik heb op dit moment.
Bedankt Crispus, tot binnenkort, met interessante conclusies, hoop ik.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/11/06, 21:56

Hallo,
Degenen die kennis hebben van ionisatie.
eerst heb ik een paar uur besteed aan het zoeken naar de beste manier met spikes en een limiet ruimte om niet te buigen, alleen een beetje blauwe gloed, maar moet ademen, het gaf uiteindelijk hoofdpijn (I zou graag willen weten of het inhuren van een teveel aan ion of ozon deze nefaste is en ik geloof het!)
wat is de beste manier om elektroden te maken om de ionen het systeem in te sturen, zodra het de stroom lucht activeert die minder produceert en als de luchtstroom en luchtvochtigheid begint de boog te beginnen .. het is verre van eenvoudig om de ionenvoortplanting in het systeem te optimaliseren. Tot op heden ben ik blij om een ​​boog te verlaten aan het einde van de reactor, maar het is laag vermogen.
Beeld

Beeld

Gratis afbeeldingengalerij met PicTiger
Andre
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 30/11/06, 23:25

Hallo Andrew,
wil je ionen inslikken in de reactor, om de theorie van crispus te zien :?

inderdaad, daarvoor is het niet nodig dat deze boog, anders worden de geproduceerde ionen kortgesloten :frons: daarna neutraal geworden door recombinatie, kunnen ze niet langer de vortex initiëren waarvan de crispus spreekt
maar de boog heeft waarschijnlijk een paar dissociaties van moleculen gecreëerd

voorgoed, de elektrodeplaten van de ionisator moeten zo parallel mogelijk zijn (geen hoek of piek): dit vermijdt het fenomeen van "piek" (concentratie van ionen op deze plaatsen veroorzaakt bogen)

als we reden willen geven aan crispus en bob_isat (elektrificatie ...), moeten we allereerst ionen aan de ingang van de reactor:
gegeven door een bubbler die daarom noodzakelijkerwijze natte damp of een ander systeem is
dan draaien de weinige ionen die rond de stengel ronddraaien, andere ionen aan, en, te veel geworden, maken uiteindelijk het korte sap (de éticelle, de storm) dat de vorming van ozon concretiseert, molecuul breekt: de endotherme reactie

de sporen van cavitatie aan het begin van de stengel ontstaan ​​door de verneveling van de laatste microdruppels water (stoom nog niet droog), en de "korte sappen" ontstaan ​​alleen binnen de "vortex" (voor weersvergelijking : van wolk naar wolk en niet van wolk naar de grond), waarbij de staaf tegen (vast of gelast) de buis zit, dus op hetzelfde potentiaal
het zou voor die persoon zijn die geen sporen op de stengel ziet


als er niet de juiste omstandigheden zijn, kan de boog niet snel genoeg (in de tussenlaag) niet worden gedaan en zijn het alleen de ionen die erin zijn geslaagd om in de verbrandingskamer te komen wie kan het verbeteren
in dit geval is er hoogstens een verschil in aantal tussen de H + en de OH-, hoe meer het waarschijnlijk zal blijven (omdat ze geneigd zijn elkaar te neutraliseren)
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 30/11/06, 23:30

Ben Ik wil graag q'u mij uitleggen waarom is dat de stroom spiraal in de reactor moet worden :?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/12/06, 16:43

Dag
voorgoed, de elektrodeplaten van de ionisator moeten zo parallel mogelijk zijn (geen hoek of piek): dit vermijdt het fenomeen van "piek" (concentratie van ionen op deze plaatsen veroorzaakt bogen)


Dat is niet helemaal wat ik zag, met een thoriumwolfraampunt goed geslepen en gepolijst als ik net genoeg ruimte had 20 heeft 22mm met een medium houtisolatie, niet die van de boogprimer, maar een een beetje geluid en een soort van kleine gloed die we in het donker zien, het ruikt naar ozon en alle kleine stofdeeltjes of stukjes polystyreen zijn als geduwd door de punt, alsof de punt een straal van lucht.
Als de boog voorgevuld is, geeft hij meer ozongeur af. de vraag is of het ozon of ionen zijn die moeten worden ingeslikt door de motor? (of beide gemakkelijker te doen.)
Zonder veel boog van blazen op de schuld van isolerend stof
Met meer ozongeur en bijna op het puin
met een kleine glow pilot bow root die alleen zichtbaar is in het donker, en hoogspanningslekkage, je hebt het allemaal, ozon en ionen

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 02/12/06, 17:02

Deze ionisatoren HT-spikes worden verkocht als producenten van "negatieve ionen" (negatieve ionengeneratoren), gunstig voor de menselijke gezondheid (vitale energie, prana ...), en reinigen de atmosfeer van stof.
Het probleem is dat we tegelijkertijd ozon produceren, wat schadelijk is voor de ademhaling ...
Ionen in overvloed te produceren, is de lifter recept Naudin, aangezien de uitleg van de beweging ten omzetting van een "ionenwind" van een negatieve elektrode 25 30kv en wijzend naar de positieve elektrode bij 2 of 3cm.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten