verenigende theorie: Pantone, Vortex en de planeet Aarde

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 07/10/06, 15:48

Om het onderwerp te heroriënteren ...
Dank crispus voor zijn onderwerp op Quanthomme en linken naar pdf op dit bericht.
Nieuws Quanthomme zijn niet geschikt voor het afdrukken, het aan Jean en Bernadette zal praten ... Dit is op dit moment mijn favoriete boek ...

Het is interessant om een ​​wervelende aproach zien de reactor. Inderdaad het is over het algemeen niet aan de orde van de verworvenheden pantonne terwijl Chambrin een vergelijkbare architectuur (tangentiële inlaat en non-axiaal) gehad en we retouvons deze bepaling in thermokinetics de compressor joseph haiun.

Ik denk dat magneten niets kan brengen (anders te verstoren) een pantone die zijn magnetisch veld zelf genereert. Als u opmerkingen ...
De elektrostatische aanpak en MET ionisatie is innovatief, vraag ik me vaak af of de richting van de vortex heeft enig belang (zoals Coriolis effect)?
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 07/10/06, 16:54

Hallo iedereen!
Dit is een interessant onderwerp! : Cheesy: :D
Ik heb meer internet thuis en plotseling ik nemen om 10h lees elke week om te proberen om me te houden ...

dus ik zal proberen synthetisch te zijn en te reageren op de vorige post:

Citro schreef:Om het onderwerp te heroriënteren ...
Dank crispus voor zijn onderwerp op Quanthomme en linken naar pdf op dit bericht.
......
De elektrostatische aanpak en MET ionisatie is innovatief, vraag ik me vaak af of de richting van de vortex heeft enig belang (zoals Coriolis effect)?


Het is duidelijk dat er op drift ter zake :P

houlala een andere vraag met veel schaduwgebieden, het heeft me meer dan eens in de muur geplaatst op exos van mecha die verdomde Coriolis : Lol:

cripus:
Allereerst bedankt voor het delen met ons uw theorieën :!:
Ik volg je op veel punten en lijnen van het denken, maar zoals ik ben een monteur ... Ik ben een beetje boos op de elec ... :?
zoals u zegt mij de spiraal wordt geïnduceerd sterkte van Lapace ... maar de vriend Lorentz ... Ik herinner me niet te kort ... zeer interessant en ik moet goed herlezen.
een simulatie van mecha griep kan erg handig zijn, maar moet weten en het model en fluïdumstroom ... het geen enkele homogene gas dat beweegt in de reactor en bovendien moet veranderen dichtheid en warmte spe .... niet eenvoudig dat alles!

lusitano:
al was het opleggen van de input beweging, met een turbulentie bij de ingang van Pantone en zelfs Lau op zijn Toyota met een Pantone die vrij goed werkt, probeerde een boorstang !!! geen significante verbetering ... :?

bob ISAT:
het niet herinneren je dingen dit alles ??? op een post op de turbulator in april .... mei en vriend FR'ANSYS : Lol:
Ik ben het met u: niet te verwarren stroom tourbillionnaire (spiraal-) en turbulente stroming... Dat gezegd hebbende we nog steeds de bochten van het merk op de stengels die een functionerende hebben ... dus dan te zeggen: er is absoluut geen reden dat het deeltje pad in de reactor wordt uitgevoerd spiraal Ik denk dat je te snel ... is ook dat na de installatie van de Reynolds NBR laminair grens / turbulente ...
anders ben ik niet van plan om me te maken een reden en die is veroordeeld tot de pantone Bricolo .... het is bijna 1 jaar ben ik technologische horloge op de Pantone en nog steeds vermist me ... maar ik oefen gevoed mijn wetenschappelijke achtergrond als ik kan ... grad 5 ... het begint te doen, maar het is nog steeds niet genoeg ... ik heb nog steeds niet een post gezet over het als ik ben niet zeker benutten om een ​​bank te vallen ... en dit is niet de dag voor morgen : Cry:

andre:
bedankt voor de info op de stofzuiger, de ingang hoek tussen de komst van de reactor en borrelde .... te zien en te simuleren ... nog een spoor : Cheesy:
anders is het waar dat we arranche haar om te zien wat er gebeurt deze reactor .... maar wat hij gaat in de verbrandingskamer ...

@ +++ Eco-surfers!
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 07/10/06, 22:02

Excuseer me brand in de simplistische, zelfs in het uiterst eenvoudig, zo niet de karikatuur:

wat doe je met je 's ochtends koffie?

Hetzelfde per motorcilinder er een luchtmassa die optreedt, er een brandstofmassa aankomt.
beide zijn verschillende dichtheid en temperatuur.
zij hebben er slechts een paar milliseconden te brouwen
alles wat je kunt om de mix verbranding te verbeteren.
Ik herinner me dat zelfs in de vroege 70 jaar, BMW was al over de turbulente inlaat in het hoofd!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 10/10/06, 11:12

Bonjour à tous!

Ik heb uiteindelijk gaf me rust en ik vond zelfs slapen. Voel me beter ...

Ik lees mijn document en mijn berichten hierover forum.
Vergeef me voor het verschijnen hier als een misleide profeet ion Vortex! Mijn provocerende en mijn gevoeligheid Insomniac verdiend me een welverdiende bizuthage!

Ik niet zo'n ophef veroorzaken onder verwijzing naar de mogelijkheid van een thermomechanische conversie op -Half-Unit! Als in een snuifje Ik sprak proces "on-air Ummite" dan zou ik heb begrepen : Lol: .


Ik vergat een beetje snel dat ik zelf 5-jaren heb gedaan om toe te geven dat de Pantone-reactor geen hoax was ... Het kost altijd tijd om een ​​idee op te bouwen. Maar eenmaal toegegeven dat de beroemde tractor N ° 22 van "Mijnheer G" geen "landelijke legende" is, heeft men het recht om vragen te stellen over de geldigheidsvoorwaarden van de zogenaamde "fundamentele" wetten van de mechanica .

In feite, mijn plotselinge passie voor energie dateert slechts een jaar, en, verstrikt tussen de opgewonden studenten en een grote familie, ik ben niet schelen vortex er nog 3 maanden ...

Alleen door het vinden van mezelf (in juli) de effectiviteit van een eenvoudige met blad op mijn auto, ik serieus afgevraagd over de rol van ionen in mijn motor. Documenten bob_isat dan liet me de Pantone reactor met stoom van geïoniseerd water. Dit was de trigger die me geschoten (in augustus) op de geïoniseerde vortex trail.

De nacht van 13 september vorig jaar, kon ik niet slapen, en in plaats daarvan doen zoals iedereen en schapen tellen over het hek, ik dacht het draaien van ionen rond een magnetische kern. Om te bepalen wat er gebeurd is hun geestelijk ik de regel van 3 vingers toegepast. En toen had ik de vangst van de ion scheiding.

Kan niet slapen na dat, want ik wilde de rest van het verhaal ronddraaiende ionen weten ...
Ik schreef - en speciaal ontworpen - het grootste deel van dit document in één nacht - zonder een visie van de engel Gabriël of aliens, sorry voor de armoede van het paranormale verschijning - en ik voltooid in 3 dagen vóór verzending naar Quanthomme. Dit verklaart de slordig en soms provocerende blik van deze tekst ...

Ik had het gevoel op het spoor van het kruis 'energie Grail ", en ik dacht dat als ik stierf voordat hij kon vertellen dat ik zwanger was, zou ik geen service leveren aan mijn tijdgenoten. Ik dacht ook dat het zo simpel was, was het waarschijnlijk dat anderen werken in het geheim op dezelfde basis, naar octrooi voor goud producten op dit principe, waardoor ze niet toegankelijk voor het gelijktijdig de meerderheid ... Vandaar mijn beslissing om deze tekst zo snel copyleft te publiceren, hoewel de status van de theorie.

Ik herinner me wel dat als ik net zag, deze theorie opent de deur naar een nieuwe generatie van economische thermoconverters, efficiënt en vrij van rechten. Bijvoorbeeld:

- Krachtige thermoaimants (MHD aandrijving aantrekkelijk zijn voor fans;))
- Thermogenerator DC: meer alternator, en de deur open voor hybride voertuigen zoals 'Pantone-brander en elektrische motoren "te divers en gevarieerd brandstoffen,
- Luchtverfrissers door "moleculaire breuk" van luchtverontreinigende stoffen en katalytische recombinatie.
- En waarom niet verzachting van zeewater?

Kortom, er is werk voor iedereen! Geen ingenieurs noch technici aan de zijlijn ...

Mijn wetenschappelijke en technologische cultuur - al ontoereikend om de basis - niet verbeteren mijn professionele praktijk hebben de gevaarlijke uitoefening van pedagogie voorrang overgenomen experimenteren. Mijn flauwe onwetendheid in de vloeiende mechanica heeft (gelukkig) niet "geleerd dat het onmogelijk was", maar heeft me niet geholpen een serieus model op te bouwen, en ik begrijp de verontwaardigde reacties op dit forum.

Ik zette mijn baan op de rampzalige beeld van "ionische spiraal," wat natuurlijk niet uniek, maar bestaat uit een veelheid van in elkaar grijpende spiralen ... die iets energie-efficiëntie vermindert, maar niet bellen voor een groot deel vraagtekens bij de waarde van het proces.

Andere meaculpa: mijn model kan worden beschouwd als een thermomechanische converter bijna perfect, want zelfs als hij de vortex als een vliegwiel modelleren, is er geen mogelijkheid om de kinetische energie terug te winnen wrijvingsloos . Ik zou moeten hebben om te verblijven in mijn partij en spreken van een "converter geoptimaliseerde thermoélectromagnétique" ... No hard feelings, de monteurs?

Door mijn tekst te publiceren, heb ik niet geprobeerd te schijnen: ik koos voor anonimiteit. Mijn hoop blijft elders aan "het virus doorgeven" aan andere meer bevoegde, en geef thesis ideeën veelbelovende jonge natuurkundigen, naar mijn mening vrij om mezelf te wijden aan de realisatie boven berekening. Eerlijk gezegd, dacht om weer met mijn student nachtmerries, verdronken in zijn Maxwell vergelijkingen, me niet verrassen ... Als ik mezelf intellectueel investeren, zou ik liever doe het in andere gebieden, zoals oude talen ...

Ik weet niet over u, maar ik ben bang dat awards de Nobelprijs voor de natuurkunde voor degenen die van de "robot portret van de big bang" hebben opgesteld, in plaats van die (het moet ook bestaan?) Op zoek naar te voorkomen dat de "grote grill" op de korte termijn, die is beloofd planeet.

En gezien de reacties van leden van de forum, Ik besef de omvang van de taak en de behoefte aan een multidisciplinair team - en vooral communiceren! - om deze verdomde ionische vortex te bestuderen: vloeistofmechanica, elektronica en chemie, onder andere:
- Wat zijn de optimale omstandigheden roterende vloeistof voordat de ionische scheiding? (Mech)
- Hoe kan de intensiteit van het elektromagnetische veld te bepalen? (Elec)
- Wat elektrisch veld kan leiden tot dissociatie van watermoleculen? (Chemie)
enz.

Alstublieft.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 10/10/06, 12:20

lio74 schreef:ISAT naar bob:
het niet herinneren je dingen dit alles ??? op een post op de turbulator in april .... mei en vriend FR'ANSYS : Lol:
Ik ben het met u: niet te verwarren stroom tourbillionnaire (spiraal-) en turbulente stroming... Dat gezegd hebbende we nog steeds de bochten van het merk op de stengels die een functionerende hebben ... dus dan te zeggen: er is absoluut geen reden dat het deeltje pad in de reactor wordt uitgevoerd spiraal Ik denk dat je te snel


de windingen van markeringen op de stang werden geïdentificeerd door Christophe als gevolg van bewerking van de as (staaf gedragen op een draaibank)

voor crispus:

(Sorry voor ummites maar we moeten voorzichtig zijn over een onderwerp reeds algemeen beschouwd als esoterische en fantasievolle door de hele samenleving te zijn)

is het onmogelijk om de werking van de GEET gas te begrijpen, omdat de motor niet weet wat de GEET gas.
We weten al dat dit is een product van het water.
de eerste vraag te verhogen is: 'wat is het gas Geet?' (Water doping).

Om de vraag te beantwoorden, moeten we aanpassen en proberen te karakteriseren (maatregel dichtheid, elektrische belasting ...), dan kunnen we veel theorieën doen de oprichting in de reactor.

of uit te schakelen (de theorie) is het mogelijk om de parameters geïdentificeerd als factoren in de theorie variëren en zien of het een invloed op de motor.

Voor nu, mijn theorie over de stoom elektrificatie pH geïdentificeerd als cruciaal voor de lading van gas Geet en André terecht een verbetering door het toevoegen van een beetje azijn in het water bubbler gezien. Tot slot wil ik zeggen dat ik niets betekenen ...

Ik stel voor dat we houden allemaal theorieën die we op voorraad hebben op het moment en we proberen om ze te ontmantelen één voor één EXPERIMENTEEL.

de theorie die overleven zullen worden geaccepteerd tot de val te doen. (Dit is hoe de man heeft altijd, voor onbekende fenomenen, of de positie van de aarde in het universum, de rondheid of andere)

Heeft u ideeën bestaande theorieën aan te pakken hebben? (Te wapen!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 10/10/06, 17:16

bob_isat schreef:We weten al dat dit is een product van het water.


welkom

hoe meer ik doping krijg in water (dus hoe meer ik spaar), hoe minder ik zeker weet dat het een "product van water" is; het komt in het proces terecht, het is zeker, maar ik niet zeker dat het essentieel is.
of zo bij zeer lage doses 2ou3 / 100.
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/10/06, 22:18

Crispus schreef:[...] Als in een snuifje Ik sprak proces "on-air Ummite" dan zou ik heb begrepen : Lol: [...]
Hi, hi, hi! : Lol:

Helemaal niet slecht ... : Wink:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/10/06, 00:03

Moed, lieve crispus moed.

van esssais, zijn er slechts hier echt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 11/10/06, 00:28

Dag

elephant schreef:.

van esssais, zijn er slechts hier echt.


En toch, voordat er iets te proberen duurt het een spoor van iets theoretisch of een hint van iets,
Dit jaar heb ik geprobeerd nikkel en Inconel metaal moeilijk te vinden in kleine ronde bar dan 12,7 mm mesh nikkel ect .. alles wat je kunt lezen op het net, de resultaten veel reizen en onderzoek en energie om me wat te brengen? Ik heb geleerd, maar het is alleen dit soort leren als ik onderzoek dit mijn enkel vertraging op andere manieren om te proberen.
Wanneer het proberen om de duur van de pogingen moet vooral weten hoe ze de resultaten met rudimentaire maatregelen te analyseren en proberen te begrijpen wat deze verandering heeft gebracht en aandacht besteden aan verkeerde interpretaties die we allemaal raisonement rationele, let dan ook overtuigingen maakt ons blind en smalle, soms erkend als de dingen niet correspondent wat ons wordt onderwezen.


hi Zac

hoe meer ik doping krijg in water (dus hoe meer ik spaar), hoe minder ik zeker weet dat het een "product van water" is; het komt in het proces terecht, het is zeker, maar ik niet zeker dat het essentieel is.
of zeer lage dosis 2 of 3 / 100

Grappig u consomation van water te verminderen, kunt u raproche
de Viks montage (voor consumptie), betekent dit dat het watergehalte in een adempauze of sgaz uitlaatklep ERG zijn bijna genoeg? Ik weet dat deze winter zal mijn grote motor alleen werken met de door het carter water!

de windingen van markeringen op de stang werden geïdentificeerd door Christophe als gevolg van bewerking van de as (staaf gedragen op een draaibank)

Bijna imposible dat deze sporen afkomstig zijn van een toren, allen die een toren hebben behandeld kan bevestigen dat het zou een grote stap vooruit te maken op de wagen om een ​​propeller die veel niet de netten overschrijdt bekend is, normaal gesproken in de productie procedée deze staven het niet doorgeven aan de beurt, maar in een molen, voor machinaal gepolijste staven ..
De posibility is een opreration van gelijkrichter rolt 3 heeft een hoek die is utililse in de industrie voor precisie-round stengels, in sommige gevallen nam ik de peinne polire van de staaf met schuurpapier, maar kan niet zeggen zonder enige twijfel dat deze merken niet afkomstig zijn uit een gelijkrichter door een lokale die resortirait met de hitte ecrouissement? Eén ding is, de toonhoogte van deze spiraal corespond de radius van de staaf
wat staal of roestvrij staal en de draairichting is altijd hetzelfde ..

Beeld

Hoe deze merken op een roestvrij stalen staaf 316 we noemen? Na slechts een paar uur van het lopen op een geladen motor,


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 11/10/06, 10:14

Hi crispus

uw papieren, ik heb nog te analyseren in de diepte, is vol goede ideeën en gaat in de richting van mijn gedachten over de deugden van geïoniseerde vloeistof,

Dit is naar mijn mening de oplossing die ik van plan om mijn experimenten te beginnen, te beginnen met de ionisatie van water met elektrische velden

de klik kwam bij mij op het zien van deze kleine test over statische elektriciteit
http://www2.fsg.ulaval.ca/opus/scphys4/ ... Pola.shtml

Natuurlijk zal deze uitgebreide training op het gebied van elektromagnetisme in de statische modus vereisen
ICI
en bewegen dan 8)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten