verenigende theorie: Pantone, Vortex en de planeet Aarde

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 05/10/06, 22:49

elephant schreef:cpt Maloche: nuttig om dit verhaal van 80 ° C te zeggen, dat maakt het puntje van Curie erg laag, niet? Tot slot denk ik dat we dit seizoen deze temperatuur op deze plek niet onder de motorkap bereiken.

Moet regelen om een ​​kleine ventilatie op te zetten om de magneet te koelen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/10/06, 22:54

crispus zei:

Uiteindelijk liet de assembly WITH me toe om naar 6,4 I te gaan, altijd op dezelfde cursus. Ik ben er echter zeker van dat ik nog nooit zo'n resultaat heb bereikt. En vooral de motor reageert beter, het motorkoppel is aanwezig vanaf lage snelheden


hier daarentegen waait het! het is niettemin een machine van 1800 kg met een mooi frontaal oppervlak. Dit is het verbruik van een Mercedes C220 CDI, beduidend lager en beduidend lichter. Dit is wat ik doe met mijn partner in "landelijk" gebruik, relax (1100 kg, maar goede weerstand tegen vooruitgang)

waar zet je het precies in, jouw MET?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 06/10/06, 02:51

Hallo,
(Off topic hebben we een specifieke post voor magneten)
Je vertelt me ​​dat er gewoon een magneet tegen de slang is geplateerd met een stukje tape waar je naar kijkt 8%!
en ik deelden mezelf 4 om een ​​magnetische lus Fremer Op transformatoren met een smalle magnetische overgang wet voor maximale stroming in de brandstof door het verminderen van de entrefert en ik krijg een zin hebben iets meetbaar, de verkregen waarden maken bijna allemaal deel uit van de foutenmarges!
Het zou moeten zijn dat ik panton en turbulator op de benzinemotor heb, toen ik er nog meer aan toevoegde dat het niet veel goed meetbaar was, ik kan niet meer meten dan 0,5 liter
Ik twijfel.


Beeld

Beeld

Beeld
Upload foto's met PicTiger


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 06/10/06, 08:15

Geachte André,

bedankt voor je foto's die voor zichzelf spreken.
Tot nu toe zijn we ook sceptisch, maar we proberen het, het eet geen brood (vooral dat, voor een keer, de persoon die tegen ons spreekt geen geld heeft om in de zaak te verdienen)
Dat je magneet niets heeft gegeven wanneer je al pantonised bent, verbaast me niet, ik geloof dat elke brandstof / motor op een lagere consumptiedrempel staat: het is als korting in warenhuizen: het is niet gecumuleerde 8)
(tenzij het potentiële ionische of magnetische effect van een pantone al op zijn hoogtepunt is?)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 06/10/06, 08:19

cuicui zei:

Moet regelen om een ​​kleine ventilatie op te zetten om de magneet te koelen.


het zou echt zonde zijn! Het is beter om een ​​ander type magneet met een hoger Curie-punt te gebruiken. Hoe dan ook, wacht en zie!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 06/10/06, 08:59

Ik dacht natuurlijk niet aan een ventilator, maar aan een kleine omhulsel van een elektricien, aangedreven door windsnelheid en opening op de magneten.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 06/10/06, 15:35

Dag
Dit is een van de redenen dat ik de magneten heb verwijderd sinds ik 100% olie heb gestart. Ik verwarm het tussen 70c en 80c
de andere reden dat de passage van de olie bij het vergruizen van de luchtspleet van de buis van 1mm beperkingen oplegt aan deze viskeuze brandstof.
met gasiol is er een kleine winst en een rijsensatie.
Maar wetenschappelijke sensaties zijn als de smaak voor schilderijen ...

Andre
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 07/10/06, 11:46

Dag
In mijn ervaring gebruik ik magneten motorfiets (BMW K75, 750cc en 75 CV). Ik zie een daling van de 5 10 5 000% na km. Met mijn dagelijkse reistijden 2 22 km in bebouwde kom (envriron 50 tot km 60 / h gemiddelde snelheid, maximale snelheid 130 km / h) Ik ging van 5,5 L / 100 km (soms tot 6 L) L 5 / 100 km regelmatige consumptie zelfs 4,9 4,2 bouwer L. L 90 km / h en 5,6 120 L km / h.
Maar om het verbruik te meten is eindelijk vrij moeilijk, het vergt dezelfde klimatologische omstandigheden, dezelfde brandstof, dezelfde snelheid en hetzelfde rijgedrag, hetzelfde gewicht, enz. Het is noodzakelijk dat ik een dag verwijder om te vergelijken .
Merk op dat ik het brandstofsysteem een ​​beetje heb "schoongemaakt" met twee keer een kleine dosis aceton en het lijkt erop dat het sindsdien wat zuiniger is geworden.
Neodymium magneten voor zij houden goed op de fiets is het waarschijnlijk vrij ver van 80 ° C (dit is niet de Curie temperatuur, maar het punt waar ze beginnen om permanent een deel van hun magnetisatie verliezen). Een rapport dat er Neodymium kwaliteiten dat meer dan 80 ° C te nemen, anders is er het Samarium Cobalt, maar het is veel duurder.
Bevestiging met roestvrijstalen buis (0,5mm dikte) luchtspleet van ongeveer 1 mm en het sluiten van het veld voor een maximale doorstroming zoals André.
Beeld
Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 07/10/06, 13:18

Bedankt voor de foto en de details van de magneten, maar is er geen risico dat het magnetische veld de brandstof in je stalen apparaat "omzeilt" of "afschermt". Ik denk van mijn kant dat het efficiënter zou zijn als de in de luchtspleet geplette buis van aluminium of koper zou zijn.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 07/10/06, 14:49

Dag
elephant schreef:Bedankt voor de foto en de details van de magneten, maar is er geen risico dat het magnetische veld de brandstof in je stalen apparaat "omzeilt" of "afschermt". Ik denk van mijn kant dat het efficiënter zou zijn als de in de luchtspleet geplette buis van aluminium of koper zou zijn.


Het is niet-magnetisch roestvrij staal.

Wanneer de temperatuur van 80c deze tijd van het jaar is denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken als het het geval is loop ik olie 100%
en de verwarming outlet ze 75c slechts de promenr EDANS e telen filter leidt haar afkomst was meer ik 65c sneller naar beneden ave cun wiel karton voor de radiator verbetert.
conclusie onder de motorkap het is niet zo heet ..
en als u bang bent voor warmte, plaatst u de magneet in het circuit van het aanzuigluchtfilter of in een geventileerde ruimte aan de voorkant (dit is ver verwijderd van de injectie, maar de belangrijke feedback die ik betwijfel, is dat er iets verandert.
Andre
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten