ESIEE project op het water doping Gillier Pantone

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 18/02/10, 20:21

Citroen +1!

Meer clichés en goede bedoelingen dan relevante analyses van de problemen. Maar ze zijn gloednieuw... :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 18/02/10, 23:31

Christophe schreef:Citro Ik vind je de laatste tijd erg agressief ... cf https://www.econologie.com/forums/voiture-et ... 3-170.html

Ik zei dat de aanpak "interessant" was, niet dat ik het 100% met hen eens was ... ja, hun analyse is erg licht, maar het heeft de verdienste dat ze bestaat en over doping praat ... d 'elders zou je dezelfde analyse kunnen doen met elektrische voortstuwing!
Ik was een beetje snel vanmiddag... :?
Maar ik neem niets weg van de inhoud van dit werk dat ik zeer middelmatig vind en hoogstens van universitair niveau...
Het doet me pijn om te zien dat technische sollicitanten werk leveren dat 50 jaar geleden niet zou zijn geaccepteerd door een kandidaat voor het schooldiploma... Verdorie, ze hopen deel uit te maken van een DENKENDE elite!!!

Er zijn inderdaad dezelfde soort perceptiefouten over de elektrische auto die ik onvermoeibaar oppak... De eerste betreft autonomie, vraag nr. 1 waarop ik steevast antwoord: "Hoeveel doe je elke dag". De tweede betreft het algemeen aanvaarde idee (zelfs in de hoofden van fabrikanten) dat de elektrische auto een stadsauto is... Dit is momenteel onwaar, en dat zou zo moeten blijven want je hebt een garage en een stopcontact nodig, 2 dingen die de meeste stedelingen niet doen Ik heb niet... Bovendien zitten de auto en de stad midden in een scheiding en het wordt er niet beter op.
Ik stop daar, ik ben HS in dit onderwerp. :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 19/02/10, 09:31

Hé, als jullie leraren waren geweest... heet voor de "ch'tits nlèves" : Cheesy:
0 x
Beeld
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 19/02/10, 09:43

Citro schreef:Ik zei dat de benadering "interessant" was, niet dat ik het 100% met hen eens was...ja, hun analyse is erg licht, maar het heeft de verdienste dat het bestaat en mensen aan het praten krijgt over doping...
Het doet me pijn om te zien dat technische sollicitanten werk leveren dat 50 jaar geleden niet zou zijn geaccepteerd door een kandidaat voor het schooldiploma... Verdorie, ze hopen deel uit te maken van een DENKENDE elite!!!
....

Elite ;-) denken? Niet te veel nee, eerder... VOLGENDE elite en goed slaafs.

Volgende Elite, waarom niet?
Zo zal het zijn !
Aan de volgende elites die gewoon willen volgen, volg! En: NAAR HET VOLGENDE!

En het volgende... wij zijn het!

Citro schreef:Ik stop daar, ik ben HS in dit onderwerp. :?

Vooral niet! Dit is het doel! We hebben iedereen nodig om toegang te krijgen tot de OU, in al zijn vormen, in het bijzonder voor individuele bevoegdheden in de orde van Kw.

Geconfronteerd met de ontkenning van de feiten van de fysica, is het noodzakelijk om de geduldige methode van het verbroken record van de wetenschappelijke realiteit en van experimenten te gebruiken.
Men moet ook niet aarzelen om de ironische veiligheidsafstand van SERVILE VOLGERS te gebruiken.

Omdat, zoals de beste Nikolaus August Otto in zijn tijd graag herhaalde, je ook moet nadenken over het laten rusten van je hersenen door "KasToiDLa SVP" te gaan spelen met het Elite-mondstuk of de Servile-glanche, die, ik herinner je eraan, afkomstig is van buitenaardse hybridisatie, van een grote eikel, met een mooie zeelt, of omgekeerd natuurlijk.
http://fr.wikipedia.org/wiki/Nikolaus_Otto
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
Avatar de l'utilisateur
Zorglub
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 501
Inschrijving: 24/11/09, 10:12




par Zorglub » 26/02/10, 16:39

Dat alles om te zeggen dat dit het begin van het einde is....
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten