Renault patent, waterinjectie en de motor GP

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/05/11, 00:22

Wat hoor ik?

90% water?

Ik zou het graag van dichtbij willen zien, werkt dit prototype nog?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 20/05/11, 02:24

In de bubbler bestaat iedereen voor 90% uit water... : Mrgreen:

Laat hem meer precieze informatie en foto's van zijn montages geven... dan praten we weer, terwijl we wachten om met dergelijke cijfers naar buiten te komen, het is om waterdoping in diskrediet te brengen!

Ik heb het gevoel dat ik 10 jaar terug ga!! :|

Wat telt is wat er wordt geconsumeerd, niet "geborreld"
Dernière édition par Christophe de 20 / 05 / 11, 18: 52, 1 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/05/11, 03:28

Dag
Op dit moment weten we niet hoe de tests en metingen zijn uitgevoerd?
Hoeveelheid verbruikt water, hoeveelheid verbruikte brandstof, looptijd en belasting in kw afgeschreven door de generator.

de manier om metingen uit te voeren zonder fouten te maken, of u nu werkt met een bubbler, vernevelaar, injectie, carburateur, is om twee aparte tanks te hebben, een voor brandstof, de andere voor water

De andere manier om de prestaties te controleren, is door alleen de verbruikte brandstof te meten zonder rekening te houden met het waterverbruik met een generator bij een bekend wattage.

wanneer ik een belastingstest doe met een water-alcoholmengsel, maak ik alleen vergelijkingen op basis van de hoeveelheid geconsumeerde alcohol, het water dat ik tel om een ​​gids te hebben en vast te stellen waar de limiet van winstgevendheid ligt, we slikken geen water water in de motor gewoon voor de lol, maar we zijn op zoek naar het % water dat de motor de beste prestaties geeft.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 20/05/11, 10:07

Andre schreef:de manier om metingen uit te voeren zonder fouten te maken, of u nu werkt met een bubbler, vernevelaar, injectie, carburateur, is om twee aparte tanks te hebben, een voor brandstof, de andere voor water

+1
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 20/05/11, 10:35

In de bubbler bestaat iedereen voor 90% uit water...

Het is vals en dat weet je, Christophe.
niemand overschrijdt 75% water, het is meer als 50% water
je wordt als journalisten die de grenzen verleggen, om publiek te krijgen... ah google adverteren...


de manier om metingen uit te voeren zonder fouten te maken, of u nu werkt met een bubbler, vernevelaar, injectie, carburateur, is om twee aparte tanks te hebben, een voor brandstof, de andere voor water

ja en nee André.
Van alle tanks dump je ze gedeeltelijk in de bubbler.
Of de bubbler nu tot x% gevuld is of de tanks leeg zijn en x% geven, het komt op hetzelfde neer.

als je 2 tanks en 2 parallelle bubblers gebruikt, kan er geen homogenisatie zijn, dus een van de basisclausules kan niet worden gerespecteerd.

op dit type reactor, dat ik superreactor noem, lijkt benzine een rol van katalysator te spelen.
het percentage verbruikte benzine is te laag om te kunnen zeggen dat we de verbranding simpelweg verbeteren als een pantone.
dus het is geen pantone meer, het is als stevia, het smaakt naar suiker, maar het is geen suiker.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/05/11, 16:40

Dag

ja en nee André.
Van alle tanks dump je ze gedeeltelijk in de bubbler.
Of de bubbler nu tot x% gevuld is of de tanks leeg zijn en x% geven, het komt op hetzelfde neer.
als je 2 tanks en 2 parallelle bubblers gebruikt, kan er geen homogenisatie zijn, dus een van de basisclausules kan niet worden gerespecteerd


Als ik het heb over twee tanks, als je een bubbler-systeem gebruikt, zijn het twee bubblers, een voor water, de andere voor benzine.
Als het gaat om het homogeniseren van wat er uit de bubblers komt, blijft dit altijd een kritiek punt, zelfs bij een enkele bubbler die werkt met een water-brandstofmengsel. Eerst komt de meer vluchtige brandstof als eerste uit de bubbler. Na 30 minuten draaien is de motor slecht, je moet met de kleppen spelen om de lucht in de motor te verminderen en dat zorgt er uiteindelijk voor dat de motor stopt, er blijft een bepaalde hoeveelheid vloeistof onbekend mengsel, op de bodem van de bubbler,
Om de motor opnieuw te starten, moet u brandstof toevoegen of de bodem aftappen en vullen met een nieuw mengsel.

Een transparante bubbler wanneer het werkt, maakt het een witte mist en een aanzienlijke afkoeling in de bubbler.
Een beetje warmte is nodig om het juiste debiet van de bubbler te behouden.
winter in water doping op mijn benzine Chevrolet om te voorkomen dat het bubblerwater bevriest Ik heb 50% alcohol toegevoegd, na een tijdje rijden als het voertuig 's nachts stopte, bevroor de rest van de bubbler in een blok ijs wat betekent dat de alcohol verdampte eerste (zoals een alombic)

Is het je in de tests die je hebt gedaan gelukt om de brander volledig leeg te maken?
Heb je geprobeerd op andere brandstof te rijden dan benzine, alcohol, diesel, frituurolie?
Behoudt de motor zijn vermogen als hij op diesel loopt? is het een rijkdom armer in diesel?
als je loopt met een water-alcohol mengsel, wat het makkelijkst te mixen is, zie je dat je om dezelfde kracht te hebben meer van dit mengsel moet consumeren.

Ik probeer niet te denigreren wat u hebt gedaan, (ik ken deze situatie maar al te goed) ik probeer te begrijpen, en vooral te begrijpen, de manier waarop de tests en metingen zijn uitgevoerd, de duur van de operatie, het exacte verbruik van brandstof, het geschatte waterverbruik, als er aan het einde van de test residu achterblijft in de bubbler. Als je de bubbler van het mengsel van 75% water en 25% benzine helemaal leegt, heb je een grote stap in de goede richting gezet, en ik feliciteer je..
Wat een goed idee zal geven, is om de looptijd van de generator te weten met welke belasting en de hoeveelheid brandstof die in de bubbler is gedaan, het water is niet secundair om een ​​idee te hebben van de prestaties van de motor.

Als je de motor nog steeds bij de hand hebt, is het niet moeilijk om de tests uit te voeren en naar de componenten te kijken, zo gemakkelijk te reproduceren, als ik de patentaanvraag vertrouw, komt het heel dicht bij een pantone behalve de doorboorde steel en enige subtiliteit op het niveau van de bubbler, tenzij er andere onzichtbare dingen zijn, nog niet gepatenteerd, die zich nog in het stadium van perfectie bevinden?
Ik neem aan dat je ook elektrische ionisatie probeert, voor de reactor en na de reactor.

Andre

Een generator gemaakt in 2004 door een lokale jongen Jean claude D. draait op dieselolie en vele andere brandstoffen

Beeld

Beeld
De stengel wordt blauw en vervolgens zwart
Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 20/05/11, 18:57

alaniesse schreef:Het is vals en dat weet je, Christophe.
niemand overschrijdt 75% water, het is meer als 50% water
je wordt als journalisten die de grenzen verleggen, om publiek te krijgen... ah google adverteren...


Hoe dan ook, je begreep niet wat ik bedoelde.
Je begint me te irriteren...

Ik wacht nog steeds op je foto's... : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 20/05/11, 19:23

Ik wacht nog steeds op je foto's... : Idee:


Ik word ook ongeduldig van de foto's, verklaringen enz... die na vele ongefundeerde beweringen nog steeds niet aankomen...
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 22/05/11, 11:46

alaniesse schreef:Wanneer we het 90% water, 10% essence wrijven, is de temperatuur van de uitlaat erg belangrijk. als de temperatuur niet voldoende wordt volgehouden, wordt de reactie niet gehandhaafd.

Kunt u bevestigen dat het gehele mengsel van 90% water en 10% benzine de motor voedt en dat deze blijft draaien zolang de bubbler niet helemaal leeg is?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 22/05/11, 19:44

Dag

In een grote water/benzine bubbler vermengt de benzine zich niet met het water, het blijft op het oppervlak, zelfs als veel water en een dunne laag benzine op het oppervlak gemakkelijk verdampt in deze bubbler in depressie gaat het borrelen door de water en roert uiteindelijk het kleine laagje benzine op.
Gewone of superbenzinebrandstof is geen eenvoudig product zoals water, maar bestaat uit een licht zwaar product. Een motor moet alle brandstof verbranden, licht en zwaar met injectiesystemen. De carburateurs waren bijna allemaal voorzien van een emulsieput, om een ​​aerosol te produceren die gemakkelijker de zware delen van de brandstof (minder vluchtig) meesleurt, die tijdens de compressie vervluchtigen.
We merken op dat bij gebruik van 100LL vliegtuigbrandstof die minder vluchtige bestanddelen bevat dan autobrandstof, koude starts arbeidsintensiever zijn en de motor een lang verwarmd inlaatspruitstuk nodig heeft (onmogelijk om bij het opstijgen het volledige vermogen eruit te krijgen, terwijl de inlaatspruitstukken dat niet hebben gedaan). een bepaalde temperatuur bereikt.
Deze experimenten kunnen heel goed worden geverifieerd -20 bij gebruik van autobrandstof of 100LL in dezelfde motor.


Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 91-gasten