Renault patent, waterinjectie en de motor GP

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 19/05/11, 00:45

Zeer goede herinnering door christophe van de operatie met water.

Alleen dat je zegt dat de kamertemperatuur belangrijker is dan de temperatuur van de uitlaat.

Wanneer we het 90% water, 10% essence wrijven, is de temperatuur van de uitlaat erg belangrijk. als de temperatuur niet voldoende wordt volgehouden, wordt de reactie niet gehandhaafd.

Om het water brandstof, oxidatiemiddel, te maken, is het noodzakelijk dat het molecuul zich deelt. Het moet ontsnappen aan zeer hete, thermische bescherming rondom de uitlaat en een superfunctionele reactor die de reactie zal veroorzaken.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/05/11, 00:58

8)

(a) het gaat in essentie om doping op doping op basis van water

90 / 10% Ik weet niet wat het betekent om van u te bewerken? :schok:

b) over kraken, merkte ik op
7) Thermolyse van water
maar in alle gevallen, behalve c), zal de kamer T ° veel groter zijn (2500 ° C) dan die van de uitlaat (die problemen heeft met een overschrijding van 800 ° C)

c) als er andere verschijnselen zijn zoals cavitatie, sonofusie of andere, is het aan jou om ons te informeren ... over je "functionele superreactor" ...

Door uit te wisselen, zullen we doorgaan!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 19/05/11, 05:03

Dag

Ik ben op de tests van de geperforeerde stengel, volgens de verklaringen van Alaniesse.
Ik heb een paar pogingen ondernomen om op benzine te rennen en op olie te rijden met een kleine benzinemotor.
de gaten zijn 1 / 8 zijn 3,2mm Ik heb langs de spiraal-staaf, de staaf 30cm (dat is te lang naar mijn mening) het begin van de staaf wordt 8cm blijft op het glanzende metalen staaf wordt blauw hetzelfde zwart na 20 minuten lopen, nog niet getest met een mengsel van alcoholwater om het maximale% water te zien dat de motor kan ondersteunen.
Test kleine gladde stalen staaf van 20cm was stabieler voor het lopen op diesel (hoewel dit inleidende tests, moet het meer tijd en differrent rijke omgeving, meting steun ect .. lange procedure door te brengen ...

Andre

Beeld
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 19/05/11, 06:56

Christophe schreef:
pb2488 schreef:Ja. Een negatief effect ...


Ah ah ah, mooie pirouette, negatief is het niet? Ga deze keer rond ..
Het spreekt voor zich. Als het doel is om negatieve effecten te hebben, weet ik veel van de beroemde uitvinders .....
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:
De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 19/05/11, 08:00

Hallo Andrew,

Ja, vergeet niet dat een superreactor voornamelijk met water werkt.
wanneer ik een percentage water heb, essentie van 50 / 50, heeft het niet genoeg koppel, het ziet eruit als een pantone :)
als ik 75% water / 25% benzine heb, is het een vliegtuig.
maar je hebt warmte nodig.
de uitlaat moet erg heet zijn om te laten werken.
en vergeet niet dat je voor water een vacuümvernevelaar nodig hebt met de hele of een deel van de werveling erin.
De bubbler wordt wit, het lijkt op melk.

waarom, omdat het een van de weinige manieren is om een ​​omogenisatie van water en benzine te krijgen.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 19/05/11, 09:19

de dunne staaf, denk ik, is aan de kant van de opname.
het uiteinde van de andere kant is "vierkant".

Ik weet het, het is een oefening op "pantone".

in superreactoren moet het in het algemeen aërodynamisch zijn.
lichtjes afgerond aan de bovenkant van het ei

dit is een van de redenen voor het herstel- en koppelvermogen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 19/05/11, 10:31

alaniesse schreef:als ik 75% water / 25% benzine heb, is het een vliegtuig. Maar je hebt warmte nodig. de uitlaat moet erg heet zijn om te laten werken.

Dag Alaniesse
Bedoel je dat het mengsel 75% water / 25% benzine volledig door de reactor stroomt? Tot nu toe dacht ik dat de bubbler alleen benzinedampen (en een beetje waterdamp) aan het extraheren was.
Dernière édition par Cuicui de 19 / 05 / 11, 19: 13, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/05/11, 10:49

Niet alleen maar meestal: erger als het niet wordt verwarmd, zal het niet alle benzine verbruiken, maar alleen het meest volatiele deel!

Na zoals ik al verschillende keren heb gezegd met Alaniesse: we weten niet wat hij bedoelt als hij in% spreekt, borrelende verdamping, gemengde stoomgenerator, injector?

Dus ik wacht op een visuele bevestiging van de cijfers van Alaniesse ...

Voor het moment blijf ik sceptisch!

Andre, Ik heb uw bericht hier gekopieerd / geplakt: https://www.econologie.com/forums/post203075.html#203075 over dit onderwerp https://www.econologie.com/forums/etude-de-t ... t4944.html

We gaan daar verder, over de doorboorde stengel alstublieft! Dankjewel!
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 19/05/11, 11:36

ja, Christophe,
laatste bericht hier, om aan de nieuw gemaakte post te beginnen.

Alles gaat door een verdamper nebullor bij totale koude depressie (zonder herverwarming door de uitlaatgassen),

geen injector (voor zover ik weet)

(De gemengde generator ionisator vibrator kan worden gebruikt voor het froler 100% water) behalve parallel aan de bubbler.

dat je sceptisch bent, ik twijfel er niet aan.

nog steeds vandaag: miraclean verschijnt nog steeds als een scam, in Google-zoekopdrachten.
dat is een gruwel.
de groep heeft altijd gewerkt. Jean François begreep de ontwerpfouten van de Pantone.
hij zette 3 jaren in om het systeem te ontwikkelen.


in die tijd was je uitgenodigd voor de demonstraties.
er kwam niemand.

Ik was de werkende partner van jean françois.
Ik was een van de drie partners van het project.
Ik was de CEO van het bedrijf.

de motor heeft altijd gewerkt.
het was 2009
vandaag, wat gebeurt er op dit niveau?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/05/11, 12:14

U maakt hier verwijzingen naar: https://www.econologie.com/forums/miraclean- ... t7712.html Ik veronderstel? (onder andere)

Geef toe dat communicatie op dat moment catastrofaal was, we konden de titel van dit onderwerp bewerken ... als ik overtuigd was ... voorlopig blijf ik sceptisch!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten