Renault patent, waterinjectie en de motor GP

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 22/05/11, 22:22

Cuicui schreef:Kunt u bevestigen dat het gehele mengsel van 90% water en 10% benzine de motor voedt en dat deze blijft draaien zolang de bubbler niet helemaal leeg is?


Cuicui, ik begrijp dat een grote vaste klant in de econologie zoals jij (je hebt dus al jaren een beetje over doping gehoord...) in zulke cijfers kan geloven!!!

Er bestaat geen twijfel over de overdrijving van deze figuren, vooral omdat we nog steeds wachten op een foto van zijn montages...

:| :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 22/05/11, 22:58

Christophe schreef:
Cuicui schreef:Kunt u bevestigen dat het gehele mengsel van 90% water en 10% benzine de motor voedt en dat deze blijft draaien zolang de bubbler niet helemaal leeg is?

Er bestaat geen twijfel over de overdrijving van deze figuren, vooral omdat we nog steeds wachten op een foto van zijn montages...

Voor nu vraag ik het gewoon Alaniesse (die ik terloops bedank omdat ik het bestaan ​​van de Econokit heb onthuld) om te bevestigen of het mengsel van 90% water en 10% benzine de motor volledig aandrijft.
Dan kunnen we het bewerken bespreken.
Dernière édition par Cuicui de 22 / 05 / 11, 23: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 22/05/11, 22:59

Ik bevestig 99.9% in de lucht wanneer je wilt : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 22/05/11, 23:04

Christophe schreef:Ik bevestig 99.9% in de lucht wanneer je wilt : Cheesy:

Zeker. Maar het is naar Alaniesse dat ik de vraag stelde. Alaniesse, als je me kunt horen, zou je dan alsjeblieft kunnen antwoorden?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/05/11, 05:58

Dag

Cuicui schreef:Kunt u bevestigen dat het gehele mengsel van 90% water en 10% benzine de motor voedt en dat deze blijft draaien zolang de bubbler niet helemaal leeg is?


Als je een motor laat draaien met een bubbler is het onmogelijk om hem helemaal leeg te maken, als het niveau onder de bubblerbuis zakt zijn er geen belletjes meer en kan er niet veel water verdampen dat op de bodem achterblijft.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 24/05/11, 09:05

Andre schreef:Dag
Cuicui schreef:Kunt u bevestigen dat het gehele mengsel van 90% water en 10% benzine de motor voedt en dat deze blijft draaien zolang de bubbler niet helemaal leeg is?

Als je een motor laat draaien met een bubbler is het onmogelijk om hem helemaal leeg te maken, als het niveau onder de bubblerbuis zakt zijn er geen belletjes meer en kan er niet veel water verdampen dat op de bodem achterblijft. Andreas

Hallo André,
Natuurlijk. Daarom blijf ik sceptisch over de presentatie doorAlaniesse, en dat ik hem uitnodig om zijn opmerkingen te bevestigen.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 24/05/11, 12:28

Op superreactoren is de vernevelaar een essentieel onderdeel.
Als een vernevelaar onder vloeistofbelasting staat, zal de reactor niet de hoeveelheid hebben die nodig is om optimaal te zijn. We zullen inderdaad de sluizen weer moeten openen, wat betekent,.... binnenkort stoppen.

de toevoeging van vloeistof moet op verzoek worden gedaan.
Voorzichtig, om het reactiesamenstel niet te verstoren.

de vortex die wordt gecreëerd maakt de homogenisatie mogelijk.

zoals ik al zei, het is moeilijk om de lat van 88% benzine, 12% water te passeren.
Als je wilt slagen, heb je een ander systeem parallel nodig, osmosewaterdoping met vernevelaar en holle reactor, of meyerpuls.

Een pantone op de motor van een auto zetten is overigens een hoop moeite voor niets.

Een doping stijgt in 20 minuten, trekt zich terug in 20 minuten.
om het te doen:
een castorama-gereedschapskist voor 9 €/10 € moet in de motorruimte passen en niet ver van het uitlaatspruitstuk
een 1-kops elektrische vernevelaar met zijn boei (voor 2000 cc waterverplaatsing) (voor 6000 cc neem een ​​3-kops met boei)
2,0 meter siliconenslang van 16 mm
een koperen U van 16 mm bestaande uit 2 bochten van 90° en een stuk buis van 12 cm
een 16 mm koperen fitting met metalen ring en afdichting om te bevestigen aan de gereedschapskist die dienst doet als tank.
een venturikop van koper of roestvrij staal om de depressie te verkrijgen
voeg daarbij absoluut 1 afstandsstuk toe om de lambda-sonde naar achteren te verplaatsen (v8-motor en grote cilinderinhoud, met 2 lijnen spruitstukken, de 2 lambda-sondes moeten naar achteren worden verplaatst) zodat hij (zij) niet te veel zuurstof zien passeren en dat het managementsysteem probeert om brandstof toe te voegen om te compenseren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 24/05/11, 14:34

alaniesse schreef:een 1-kops elektrische vernevelaar met zijn boei (voor 2000 cc waterverplaatsing)

Dank u voor de verduidelijking. Als ik het goed heb begrepen, gebruik je dan geen bubbler, maar gewoon een fogger die het water-benzinemengsel vernevelt? Hoe wordt deze mist in de motor geïnjecteerd?
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 24/05/11, 15:27

voor de rookmachine(s) heb je water nodig zonder kalksteen, zuur dus eerder osmose (het kost vanaf 50 euro voor een osmose-unit) (regenwater, normaal is het zonder kalksteen) (airco afvoerwater)

met kraanwater stopt een verstuiver in minder dan een maand.(kalkaanslag)

dus het is het niet waard.

met omgekeerd osmosewater blijft de rookmachine schoon. de tankbak blijft schoon.
handhaaft nul.
verandering van pad dat trilt met afdichting elke 2000 bedrijfsuren (ongeveer 6 tot 9 euro)

een 1-mistnevelkop in 5 micron 1 / 3 van liter water per uur (in de volgorde van)
een 3-kops vernevelaar vernevelt 1 liter water per uur (ongeveer)

Ik ben een absolute fan van vernevelaars, maar in het geval van doping zuigt depressie de verwarmde mist naar binnen, je hoeft je niet te vervelen met het leven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 24/05/11, 18:08

Houthakker waar ben je???????? : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten