Pantone en Ecole des Mines de Douai

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 29/05/07, 10:33

lejustemilieu schreef:**************************************************
Soms vraag ik me af of het niet hun doel was om het werk van de econologie, dat ‘verontrustend’ is voor bepaalde multinationale bedrijven, in diskrediet te brengen…
Omdat hun koppigheid niet normaal is...


Nee, ik denk het niet (econologie.com wordt geciteerd in het rapport), ze speelden transparant door zichzelf hier in het openbaar te presenteren en door per e-mail contact met mij op te nemen. Tenslotte blijven ze open in hun commentaar en generaliseren ze niet! Dat is heel goed! Hun koppigheid vind ik normaal voor studenten, toch?

Het enige zeer schadelijke is dat ze blijkbaar mijn onderzoek uit 2001 niet hebben gelezen en niet de gedragslijnen hebben gevolgd die ik in het laatste deel van het rapport adviseerde...

Stel je voor, met de middelen die hij tot zijn beschikking had, wat hij had kunnen doen als ze deel hadden uitgemaakt van de basis van dit diagram:

Beeld

Aan de andere kant is één ding zeker: het is veel comfortabeler om te concluderen dat dit proces niet werkt en dan aan technisch-politieke correctheid te doen, in plaats van te vechten, zoals wij dat doen, tegen windmolens... :|
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 06/11/07, 20:56

De rest van het project betreft waterdoping: Echo Engine 2
https://www.econologie.com/forums/nouveau-pr ... t4255.html

Ik doe dit onderwerp op slot en geef de link naar het echo engine 1-project:
https://www.econologie.com/forums/etude-sur- ... t3415.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 94-gasten