Bediening door de heer Lavoisier waterstof en Iron

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 09/09/06, 04:08

Dag


laurent.delaon schreef:bonsoir,


dus in verhouding van gemiddelden 13,7% tot elk vol.

Maar de trend is in een zeer sterke stijging bij de laatste vol, ook als ik het beste neem, krijg ik 27%. Ik wacht op bevestiging in ongeveer 4 vol.

Eindelijk 20% zou het heel leuk zijn ...


dit is uitstekend 27% als het de meting op een bepaalde route is
het zou interessant zijn om te weten of deze waarden op bepaalde tijden tijdens de hogere belasting of het rijden met verschillende belastingen niet hoger en lager zijn in andere configuraties, maar het totale restant van 27%.
het zijn ongeveer deze cijfers, maar alleen op snelwegen met een enkele stop in het midden van de reis. en constante snelheid, en monitor goed toezicht op het waterverbruik
(vaak wordt de cigleur gedeeltelijk geblokkeerd en neemt de waterstroom af, zodat u deze na vele kilometers soms opmerkt
het is niet zoals een totaal gebrek aan water dat je je snel genoeg realiseert.
Als je deze cijfers in de stad hebt, is het erg interessant,
dit is waar ik niet uit de uitvoering kan komen met mijn bewerking, barcode in de stad en korte reizen zijn zo variabel dat ik ze repareer om op te hangen, moeilijk te definiëren.

Hebt u een relatie met water- en brandstofverbruik? in mijn geval varieert het van 10 tot 14% van de verbruikte brandstof en zelfs meer als ik dit systeem door carburatie op HV rijd, duurde het niet lang om zich te ontwikkelen, een volledige week werk en het is nu functioneel op zoek naar de juiste waterverhouding, bijna geen geur met water!

Op een grote benzinemotor heb ik een systeem vergelijkbaar met dat met een metalen spons om het water te verdampen.
op dit moment heb ik problemen om het te ontwikkelen, maar ik ben geduldig .. en ik heb nooit iets gemakkelijks.

Andre
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 09/09/06, 14:11

hello,
het resultaat is op een volle tank, dus elke reis maar preciezer van de snelweg; platteland en stad (15%).
Geen vraag om dit te stellen op een rating of niet, laden of niet: het is wereldwijd. Het is onmogelijk om in detail te weten en veel interessanter om zich in het algemeen te vestigen in plaats van tijd te verspillen aan details.
Het is dus systematisch bij elke vulling voor 13,7%.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 09/09/06, 19:14

Dag
We weten nog steeds niet de hoeveelheid water die je in de motor slikt (het is alleen voor vergelijking met een panton)
om te zien of de hoeveelheid net zo scherp is qua economie of vermogen).

Andre
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 09/09/06, 20:46

Ik volg niet langer de hoeveelheid water, maar ik zal dit hervatten.
Laten we zeggen dat ik op 0.5l / h loop.
Ik was in staat om naar 1.2l / h te gaan, maar het was voordat ik mijn systeem aanpaste.

Er is geen verschil met of zonder een reactor omdat de hoeveelheid damp wordt gegenereerd door een bubbler voor de reactor door een ketel in mijn geval: dus dit zijn precies dezelfde basisprincipes.
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 27/09/06, 20:22

Andre schreef:
1) ... Welke uitleg geven we bij het verzenden van een bepaalde hoeveelheid water heel precies een besparing
2) ... wanneer we bijna twee keer deze dosis verzenden, voelen we dat de motor koppeliger wordt
3) ... en als we deze dosis overschrijden verliezen we alles, de motor wordt iets slechter dan zonder broek.


hallo

veronderstelling uit mijn post hierboven:

1) de verbranding wordt vertraagd: minder warmte aan het begin van de verbranding (misschien zelfs met de injectie vooruit, de druk steeg te hoog en ook een beetje te snel: vóór TDC, die is anti engine) waar het niet nuttig is
en dat zegt minder warmte = minder warmte verloren door geleiding met de muren
druk komt op het economisch meest efficiënte moment

2) we vertragen een beetje meer, dus we verbeteren de efficiëntie voor het paar, maar het begint te lang te duren, de zuiger is dan te laag aan het einde van de verbranding, de nodige diesel komt het paar ten goede, maar wordt te vertraagd ( verbranding blijft goed) verbranding begint te verspillen

3) het is zo vertraagd dat de start van de verbranding niet langer aanwezig is (nauwelijks gestart) waar de druk op de zuiger het meest effectief is

bout

ps: het zou interessant zijn om het best mogelijke diagram te kennen voor de beste prestaties van een motorverwijzing naar de diagrammen van Christophe, goede discussies in zicht
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/10/10, 14:02

pas op: deze lavoisier ervaring is een ervaring die nuttig was om de samenstelling van dingen aan te tonen in een tijd waarin er veel valse theorieën waren

deze ervaring heeft geen energiebelang! ijzer omzetten in waterstof! ijzer is te duur!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/10/10, 20:44

En zag je dan de energie die nodig is om je ijzeren staaf te produceren? : Cry:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/10/10, 09:31

Dit is wat hierboven is aangetoond ...

Christophe schreef:
Conclusie: deze cijfers zijn belachelijk laag en tenzij je een deoxidatie methode van roest in ijzer vinden, is het niet mogelijk dat dit de reactie die ingrijpen in het geval van trekkers gedoteerd water. De berekening van de levensduur behoeft dus niet gezien deze eerste schatting.


En dan mooi opgraven van het onderwerp, meer dan 4 jaar, wauw ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 15/10/10, 11:26

Juist door te zoeken met Google betekent ijzerreductie dat ik dit onderwerp heb gevonden: ik vond het jammer dat er niet wordt gezegd dat het slechts een ervaring van analyse was, niet van productie!

heilige afschrikking sinds gepost door lavoisier zelf, het is zijn enige bericht ... Ik weet niet hoe hij op dat moment een internetverbinding kreeg
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/10/10, 11:33

chatelot16 schreef:Ik vond het jammer dat er niet wordt gezegd dat het slechts een ervaring was van analyse, niet van productie!


Welnu, mijn 2ieme-bericht en de conclusie ervan zijn duidelijk, toch?

chatelot16 schreef:heilige afschrikking sinds gepost door lavoisier zelf, het is zijn enige bericht ... Ik weet niet hoe hij op dat moment een internetverbinding kreeg


Hihihi maar wie weet? Met cybermetafysica is alles mogelijk, toch? : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten