N2H4 Hydrazine space fuel, vernietiging van een satelliet

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

N2H4 Hydrazine space fuel, vernietiging van een satelliet




par Christophe » 21/02/08, 11:56

Hydrazine N2H4 wordt inderdaad gebruikt als ruimtebrandstof, zoals vermeld in dit artikel, ondanks de typefout:

De VS hebben een eeuwenoude spionagesatelliet neergeschoten
NOUVELOBS.COM | 21.02.2008 | 11: 19

De Amerikaanse marine heeft met behulp van een raket afgevuurd vanaf een schip in de Stille Oceaan een oude spionagesatelliet neergeschoten die dreigde op de aarde te storten. Bezorgd vraagt ​​Peking Washington om informatie.

(...)

Giftige brandstof

Het doel van deze ongekende missie was niet alleen om de satelliet te bereiken, maar ook om een ​​tank aan boord van het vaartuig te vernietigen die 450 kg hydrozyne bevatte, een giftige brandstof die bij inademing dodelijk zou kunnen zijn.
Amerikaanse autoriteiten hadden eerder gezegd dat deze brandstof een gevaar voor de bevolking zou kunnen vormen als deze een bevolkt gebied zou bereiken. De waarschijnlijkheid van een dergelijk scenario werd laag geacht, maar het ministerie van Defensie had besloten zich tegen elk risico te beschermen door de satelliet neer te schieten.
Ambtenaren zeiden dat het minstens een dag zou duren om er zeker van te zijn dat de tank vernietigd was.


http://tempsreel.nouvelobs.com/actualit ... spion.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 21/02/08, 12:10

Als er bovendien giftige producten rond de aarde draaien!!! :schok:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 21/02/08, 12:15

Eerlijk gezegd zie ik ze liever in de ruimte dan in mijn longen, nietwaar? Ik denk dat er ook een paar kleine kernreactoren in een baan om de aarde moeten zijn... we hebben kernvliegtuigen gemaakt, dus waarom geen satellieten?

Er wordt in ieder geval aangenomen dat nucleaire voortstuwing naar Mars gaat...

Persoonlijk zou ik voor een evacuatie van het ultieme kernafval van de aarde zijn (om het naar de zon te sturen) via een elektromagnetische lanceerinrichting... (een groot kanon)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 21/02/08, 12:27

0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16136
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5246




par Remundo » 21/02/08, 13:20

Hallo wereld

De hydrazine is slechts een voorwendsel...

De VS hadden alleen maar voordelen bij het vernietigen van deze satelliet:
- vernietiging van vertrouwelijke gegevens in de satelliet
- demonstratie van kracht en technologie (antiraketraketten, enz.)
- vernietiging van waarschijnlijk hoogtechnologische materialen die niet in handen van de vijand mogen vallen
- en het hoogtepunt van de show: het bepleiten van de ernst en de ecologische bezorgdheid van de VS, wat een geweldig bewijs van burgerlijke verantwoordelijkheid!


Trouwens, deze domme Amerikanen vervuilen de nabije buitenwijken van de aarde nog een beetje meer met fragmenten die een nieuwe satelliet kunnen vernietigen wanneer deze in een baan om de aarde wordt gebracht.

Bedankt oom Bens, bij jou is het altijd een succes :onheil:
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 21/02/08, 13:50

+1 voor het voorwendsel en ik voeg eraan toe: Amerikaans-Amerikaanse trots omdat de Chinezen het 13 maanden geleden al hadden gedaan (destijds bijna onopgemerkt voorbijgegaan natuurlijk)...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16136
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5246




par Remundo » 21/02/08, 14:22

Nogmaals, de Verenigde Staten doen wat ze willen, bovendien vraag ik me af of het toegestaan ​​is wat ze deden, namelijk vrijwillig walgen van de ruimte.

Normaal gesproken moeten satellieten terug naar de aarde vallen, ergens midden in een oceaan, en een beetje opbranden in de atmosfeer, dat ruimt in ieder geval op.

Voor "trots", oké... Frankrijk is ook trots, maar heeft alleen de middelen om arrogant te zijn.

De trots van Amerikanen is om het kruit te laten spreken... zelfs als het volkomen onterecht is... :?
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 21/02/08, 14:25

:) Maar wat stelde de Amerikanen in vraag? waarom hou je zo weinig van ze?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16136
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5246




par Remundo » 21/02/08, 15:20

Ze hebben mij niets gedaan, a priori hou ik van een Amerikaan alleen, en nog meer van een Amerikaan : Cheesy:

Maar ik haat hun heersende elite. Ze besteedt haar tijd aan het beroven van de rest van de wereld voor minder dan niets (dit is soms het geval, ik zet mezelf op één lijn met Frankrijk), maar vooral voor imbecielen (niet altijd het geval...).

Als Mac Cane (waarschijnlijk) passeert, zul je de bronx zien die hij riskeert naar Iran te brengen... het is niet zo ver van ons vandaan... en wat meer is, hij zal ons op onze knieën op de olie brengen...

Ik denk dat we bediend zullen worden :?

@+
0 x
Beeld
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/02/08, 16:24

Dag
Ze hebben mij niets gedaan, a priori hou ik van een Amerikaan alleen, en nog meer van een Amerikaan

Maar ik haat hun heersende elite. Ze besteedt haar tijd aan het beroven van de rest van de wereld voor minder dan niets (dit is soms het geval, ik zet mezelf op één lijn met Frankrijk), maar vooral voor imbecielen (niet altijd het geval...).


Nog iemand die gelooft dat gekozen functionarissen leiden, of dat Amerikanen leiden, Amerikanen zijn mensen zoals jij en ik, ga eens naar ze kijken, zij lijden ook onder wat ze leiden, laat ze doen, niet degenen die ze hebben gekozen, maar degenen die trekken de touwtjes in handen hebben, en het zijn dezelfden die in Frankrijk aan de touwtjes trekken die geleidelijk de hele Franse industrie zullen monopoliseren. Acierie, waar is Arcelor? Olie, waar is de echte Franse hoofdstad?

Ik begrijp dat het Amerikaanse volk trots is op hun vlag, dat ze patriottisch zijn, en dat is normaal, net zoals de Fransen trots zijn op hun land, je leest Paris Match of welk Frans document dan ook, wanneer er een uitvinding wordt gedaan, specificeert hij een door Frankrijk gemaakte ... Zelden schrijven ze een Spanjaard of een Italiaan, alleen voor Nobel vermeldt hij het soms, en het is normaal dat een krant in een land de bevolking het gevoel geeft dat het zich in een welvarend land bevindt
Het is niet voor niets dat ze rapporteren over arme of achtergestelde landen, in deze tijd weten ze niet meer hoe ze rond moeten komen met de gezondheidszorgbegroting, maar het laat ons zien dat het zelfs beter is dan die, en het is waar. vergelijking en het argument van een verkoper

Voor Amerika is dit de plek waar de machtigen hun bedrijf hebben opgezet en een deel ervan bevindt zich in Londen. Deze machtige mensen hebben geen nationaliteit, ze hebben een voet aan de grond waar de $ groeit en het is gemakkelijk om belastingen te omzeilen.

Andre
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten