Interessante gedachte!!!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

Interessante gedachte!!!




par Bibiphoque » 10/08/04, 13:13

:P
hallotatoeages,
Gevonden op het net, hier is nog een link, wetenschappelijke benadering van de GEET:
http://www.mypage.bluewin.ch/Bizarre/GEETD...Demystified.htm
Een must read (of laat je vertalen!!)
A+Atous :)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 12/08/04, 08:13

: Huh:
"27 keer gelezen" op de 12e in de ochtend, en geen commentaar......
Het lijkt me echter dat dit artikel echt interessant is, niemand heeft iets te zeggen???
Kom op, laat los, het is uit de controverse dat het Idee is geboren.
B) B) B)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/08/04, 19:03

Ik had dit artikel destijds gelezen...begin 2002 lijkt mij...de uitleg van de auteur kan me niet helemaal overtuigen, bijvoorbeeld de waterinjectie van tractoren kan niet worden verklaard door deze argumenten, ook al is het een van de meest wetenschappelijke artikelen over de "geet".... Te lezen maar niet te beschouwen als een absolute referentie!
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 17/08/04, 11:20

econology schreef:Ik had dit artikel destijds gelezen...begin 2002 lijkt mij...de uitleg van de auteur kan me niet helemaal overtuigen, bijvoorbeeld de waterinjectie van tractoren kan niet worden verklaard door deze argumenten, ook al is het een van de meest wetenschappelijke artikelen over de "geet".... Te lezen maar niet te beschouwen als een absolute referentie!

:P
Hallo,
Het is duidelijk dat in de versie die voor tractoren wordt gebruikt, er alleen waterdoping is die in de reactor komt als het injectiesysteem behouden blijft, dus in dit geval moet alleen rekening worden gehouden met deze doping.
Aan de andere kant hield ik van zijn "chemische" benadering van het proces en een beetje onderzoek naar "magnetogaz" leverde ook enkele interessante artikelen op B), bovendien lijkt hij ook te denken dat het feit van "het spiraalsgewijs bewegen van de gassen in de geet zou prestaties verbeteren, niet om dezelfde redenen als ik, omdat ik het Ranque-Hilsch-effect niet kende, we leren altijd meer! :rolleyes:
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten