Het injecteren van water in de motor, de hervorming van deeltjes, Nox, CO

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 27/08/09, 21:48

Dus daar jongens, ik kan je alleen volgen, ik ben een kleine beginner in elektronica : Arrowl: , Ik kan een circuit graveren en de elementen samenvoegen, maar niets meer :D

EH vlieg, denk je dat ze dit type injector voor een clio hebben? : Cheesy:
het is toch niet slecht gedaan, maar ik heb nooit in al deze documenten de verklaringen van de waargenomen resultaten gezien ...

behalve nu op eco 8)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 29/08/09, 14:17

Hallo Maloche!

Zeer interessant deze thread ...

Capt_Maloche schreef:Dus daar jongens, ik kan je alleen volgen, ik ben een kleine beginner in elektronica : Arrowl: , Ik kan een circuit graveren en de elementen samenvoegen, maar niets meer :D


Ik denk dat het nutteloos is om iets te verbranden, terwijl dingen als die wel werken en niet echt veel kosten:
http://www.myavr.fr/4-myavr-board-2-usb.html

Ik koos dit voor mijn hacks, het programmeren van de AVR is een deel van het plezier, je kunt veel goedkopere regels realiseren dan met conventionele logica.