stoominjectie zonder Pantone reactor

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 04/03/07, 10:03

Eerste ronde : Mrgreen:
1 overal

Goede nat zonder jongens in de war te brengen :!: wil je het reccord van het langste bericht houden of wat ??: cheesy:
Laurent Ik denk dat een simpele publicatie van je resultaten voldoende zou zijn om te begrijpen dat je metingen correct en nauwkeurig zijn.
Laten we stoppen met Paul en Mickey :D dingen worden niet gedaan
0 x
Golfobricolo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 04/03/07, 09:34
Plaats: Blois




par Golfobricolo » 04/03/07, 11:06

PITMIX schreef:Eerste ronde : Mrgreen:
1 overal

Goede nat zonder jongens in de war te brengen :!: wil je het reccord van het langste bericht houden of wat ??: cheesy:
Laurent Ik denk dat een simpele publicatie van je resultaten voldoende zou zijn om te begrijpen dat je metingen correct en nauwkeurig zijn.
Laten we stoppen met Paul en Mickey :D dingen worden niet gedaan


Hallo, ik probeer aan de slag te gaan maar heuuuuu,

Ik weet niet of hij me bokshandschoenen of een intraveneuze cafeïne zal geven om berichten zo lang te lezen.

humor ... : Lol:

Loïc
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49

meten is vergissen. Maar hoeveel?




par laurent.delaon » 04/03/07, 14:18

Neem je me voor een idioot?
Ik reed een jaar zonder pantone voordat ik mijn proto maakte en bouwde, zorgvuldig mijn rijgedrag in de gaten houdend, mijn troepen zorgvuldig tienduizenden kilometers lang inspecteerde.
Ik heb ervoor gezorgd om te kijken naar de vakrapporten die ik op testpaden heb gebruikt, precies om nadien het verschil te kunnen maken.
Didier rolt met zijn kwik voor meer dan 10-jaren, maar misschien zijn naar jouw mening zijn conso-uitspraken over 700 000 km ...


Eerlijk gezegd als je het zegt, en dat je dit allemaal hebt aangekaart, waarom vraag je dan de conso spe-bouwer van de merco?

Ik begrijp het niet goed en alles gebeurt als volgt, in je uitleg die je hebt doorgegeven van de ene auto naar de andere ...
Meng je de resultaten van de merco niet met die van de 205?

Omdat je duizenden kilometers hebt van beide auto's, zoals je beweert, kun je dat ze laten zien VOOR de bank?
Zoals dat de geesten verdriet je niets verwijten ...; o)

Zou het kunnen dat de metingen op de bank niet de verwachte resultaten geven, dat wil zeggen dat ze niet significant zijn, zonder dat dit betekent dat montages niet functioneren, wat ze ook zijn? (en ik kon getuigen als je dat wenste ...)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/03/07, 14:39

Dag
Welkom bij Golfobricolo
< >

de discussies nemen soms een stevige draai aan, maar je moet weten hoe je goede dingen kunt decoderen.
In werkelijkheid werken we allemaal aan hetzelfde project, om waterdamp in een motor te absorberen, alleen methoden veranderen
in eerste instantie om iets te verbeteren, heeft het een montage nodig die werkt, en wanneer we het bouwen is het in het begin ingewikkeld, dan vereenvoudigen we ons terwijl we kijken of het ook werkt.
Maar zeg tegen jezelf dat de reactor niet het grootste probleem is in deze assemblage, het succes hangt af van wat er binnenkomt, het soort stoom dat uitkomt, evenals de dosering, zuigkracht in de motor ... accessoires rond dit einde van de pijp ..
Als je een montage doet, maak de accessoires dan eenvoudig verwijderbaar om te kunnen aanpassen of aan te passen.
Het is niet alleen stoom, omdat we in de mist wandelen die we al lang zouden hebben gezien en het is lang geleden dat de vliegtuigen alleen in de wolken zouden vliegen als dat 30% brandstof zou besparen.
Niets vertelt ons ook dat momenteel door middel van ionisatie of andere? we zullen niet in staat zijn om dit soort stoom te produceren dat de efficiëntie verbetert, we werken momenteel met een reactor die we proberen te verbeteren wat we weten, maar er zit niets in het cement, waar we naar moeten kijken is de verkregen resultaten
Nogmaals, er moet voorzichtig zijn dat er sommigen zijn die cijfers annonceren, heel belangrijk, 50% (er is nog steeds wat mannelijkheid)
Maar hierop forum persone heeft dergelijke waarden bereikt, op een auto .. Of althans niet vermeld.

Andre
1 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/03/07, 15:13

Hallo Laurent

Ik ben het niet eens met je manier om bankmetingen te zien

Daarvoor maakt het niet uit wat de motor verbruikt op de weg
voor panton ..

wanneer je de kans hebt om op een bank te staan ​​(zoals mijn kleine genie)
De tests om te doen is de motor met verschillende chage en dieet zonder water en dan met water in werking stellen en vergelijken
het doel van de oefening is om de beste instellingen voor de beste water- en temperatuurstroming te vinden om uit te vinden wat de opbrengst beïnvloedt.
Uiteraard is dat het enige nadeel zonder een reactor, zoals origineel, is de beperking in het uitlaatkanaal, maar ik heb al elders gezegd, zelfs als het de motor laat leeglopen die problemen veroorzaakt bij vol vermogen, halfvermogen geleid en voldoende genereus voor de motor, het inlaatkanaal in een 100CV-motor en groter dan die van een 50CV ..
Al deze tests werden geverifieerd, vóór de maximale snelheid van de reactor en na de reactor met maximale snelheid.
De zaak tegen Michel is zoals de mijne, een buis ging terug in dezelfde originele buisuitlaat en in mijn geval nog erger, reed ik af om een ​​deflector toe te voegen. als de inname van Mercedes zag dat het zou buigen (een onlogischheid in de stroom van vloeistoffen)
Mijn zorg is om de reactor niet de volledige kracht te geven. mijn zorg is om zo ver mogelijk te gaan op een reservoir ...

Nu voor een test op de weg maak je een reis zonder water en een andere reis met water en vergelijk je ... het zijn allemaal kleine verschillen die we verwaarlozen als je geen meetbare resultaten hebt in een test, voor mij is als geen resultaat, ik ga verder met iets anders, meet de kruimels laat ik dat over aan de man in een witte jas in de laboratoria ..

Andre
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 04/03/07, 18:53

Hallo Andrew,
Ik zeg niet dat de bank nutteloos is. Ik ben het in principe met je eens.
Eenvoudig de bank laat toe om instellingen en / of verschillende oplossingen snel en gemakkelijk te vergelijken. Ik ben goed geplaatst om te weten dat ik op een testbank werk.
Ik wijs op een geval van de bank: één remt men de motor en één meet tot ok.
MAAR in ons geval drie Vooral ik zeg dat wat er met de auto gebeurt (nou ja, wat we zien en alles op auto's proberen te verbeteren) niet goed zal gebeuren op de bank. Dat is alles.

Omdat ik voor mij het gevoel heb dat de effecten in het begin optreden en dan annuleren (snel?). Dit is slechts een speculatie van mijn kant. Ik weet niet zeker wat gerechtvaardigd is.
Het essay van Camel zal ons er meer over vertellen.
Dit zal de manier waarop u auto's bestuurt niet veranderen.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/03/07, 19:57

Hallo,
De tijd die ik het meest geleerd heb over pantons, helaas 100%
is wanneer ik ervaren een kleine motor harnas op een generator altijd hetzelfde dieet meet ik gelijkspanning en stroomsterkte en meet ik de gebruikte brandstof in een reageerbuis en ik stopwatch tijd is de lengte die ik probeerde (Stamverhalen) en Long Stove-materialen en zelfs een verstelbare steel in beweging.
dan verschilbrandstof en water.
Helaas had ik geen kleine dieselmotor bij de hand om hetzelfde te doen alleen bij waterdoping
in één winter zal ik het principe vrijwel hebben ontdaan
Ik heb de kleine diesel VM 2-cilinder 2 liters gevonden en ik moet hem in goede staat brengen.
Ik denk dat ik genoeg wist om een ​​auto aan te vallen, maar ik besef dat dit niet de juiste methode is om dit te leren.
daarom zijn de tests nu op Xusexkmkm en 110-uren onderweg, en verder neem ik niet eens meer notitie.
Het is noodzakelijk om te beginnen met het pertcten van het systeem op snelheid en constante belasting voordat je dit alle diëten wilt doen.
Ik heb het geluk om in een land te wonen waar je doordeweeks op de snelweg bent en er is een goede ruimte tussen jou en de volgende auto, zelfs als je niet voor je ziet ..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:

Re: meten klopt niet. Maar hoeveel?




par camel1 » 04/03/07, 20:23

welkom
laurent.delaon schreef:Eerlijk gezegd als je het zegt, en dat je dit allemaal hebt aangekaart, waarom vraag je dan de conso spe-bouwer van de merco?


Eindelijk, ik ga niet geloven dat je echt stom bent, Laurent!

Omdat je de motoren lijkt te kennen, kun je je voorstellen dat tussen een nieuw model en een dat 740 000-terminals goed gespoeld heeft, er enkele verschillen kunnen zijn, toch?
Als ik op een bepaald moment op zoek was naar een specifieke conso-bouwer, dan was het om een ​​vraag te beantwoorden die ontstond met betrekking tot de consos gemeten op de eerste bank, als referentie ...

Bij de voorlopige onderzoeken lieten ze me eenvoudig de gemiddelde consoli's berekenen voor korte ritten en de snelweg, de puntenbalk.


Ik begrijp het niet goed en alles gebeurt als volgt, in je uitleg die je hebt doorgegeven van de ene auto naar de andere ...
Meng je de resultaten van de merco niet met die van de 205?


Ik denk dat je kleine problemen hebt met begrip. Je probeert te insinueren dat ik gebrek aan samenhang zou hebben, mijn geloof, als je het zegt, in ieder geval, op mijn site zijn er twee verschillende secties die proberen om deze twee realisaties zo precies mogelijk te beschrijven.
Er zijn natuurlijk kruislinks met betrekking tot de GV, omdat het de 2-prototypen uitrust ... als dat de samenstelling van de resultaten is ...

Omdat je duizenden kilometers hebt van beide auto's, zoals je beweert, kun je dat ze laten zien VOOR de bank?
Zoals dat de geesten verdriet je niets verwijten ...; o)


Ik heb ze, maar zie je, ik heb nog iets anders te doen dan urenlang mijn tankstationnota's te scannen om mezelf te rechtvaardigen, vooral voor iemand die beweert resultaten te hebben behaald, maar die niets heeft publiceerde zijn waardevolle ervaringen ... noch iets gerechtvaardigd!

Zou het kunnen dat de metingen op de bank niet de verwachte resultaten geven, dat wil zeggen dat ze niet significant zijn, zonder dat dit betekent dat montages niet functioneren, wat ze ook zijn? (en ik kon getuigen als je dat wenste ...)


Neen.

Salut!

Michel

PS. Sorry voor de tijdelijke vervuiling van de forum, Ik denk dat ik dit debat zal stoppen dat steriel begint te worden, de rest, het zal op mijn andere post staan, je kent Laurent, die aan de merco, niet de 205 : Cheesy:
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 04/03/07, 20:57

hallo michel

goed ontvangen je vrienden we moeten elkaar weer ontmoeten, als je in de hoek passeren aarzel dan niet!

Als je tijd hebt voor Laurent, doe het dan een gedetailleerde gebruikershandleiding van de 13-toets (10 naar 15-pagina's); Ik zou hem de sleutel van 13 geven; zal zijn pot kunnen demonteren en proberen een pantone te maken

@+

Ps: als je een foto van de mercos hebt (lijkt mooi) ben ik geïnteresseerd, omdat ik een boek over de pantone in de wereld heb gemaakt
1 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Davio
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 14/02/05, 21:17
x 1




par Davio » 04/08/08, 11:51

Om terug te keren naar het onderwerp van het vertrek, ben ik een olieachtige persoon die een bubbler op het luchtfilter moet aanbrengen (zonder reactor) en ik ga van 6 l naar 5.1l naar 100 km.
5,3 l naar 100 over 1000 km omdat ik niet altijd voorzichtig ben (snelheid en snelweg inbegrepen)
Ik heb geen tijd voor een reactor, dus ik installeer een bubbler (Recycling van espresso koffie, de tank is alleen 75 cl) die bijna al zijn water in ongeveer 400 500 km verbruikt (niet te zag dit verbruik er) .De uitgang van de bubbler de stoomstand cappuccino I volledig open en ik verwijderde het uitlaatmondstuk (diameter blijft laag maar voorkomt pingelen. (405 td met wisselaar)
Ik heb het geluid van de motor (die bij 100% ¨d'huile al is verzwakt) die verder is afgenomen dus ik ben blij voor zo weinig dingen ...

Kortom, het water brengt me alleen tussen 12 en 15% oliebesparing (en een beetje GO voor opstarten)

Ik heb ook een keer pissig maar de resultaten waren erg teleurstellend.
Met verdunde pis is water al beter maar ik heb geen betrouwbare resultaten om u te geven.

Bedankt allemaal voor uw samenwerkingen, wachtend op een dag of ik steek de reactor over.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 95-gasten