geloofwaardige verklaringen van doping in het water! BELANGRIJK !!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 26/09/08, 11:30

cktm schreef:En je vriend Langlois P uit Canada is de neef van Langloi G uit Canada's carh2O !! (Een nieuwe zwendel, rol in het water)


Ik bedoel, je wilt deze site niet laten uitspreken forums!

Dus kijk op de site van "mijn" Langlois je zult zien dat het niveau niets te maken heeft ...

Ik hoop ... ga niet fout :|
0 x
jime
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 215
Inschrijving: 25/01/08, 18:53
Plaats: Var - Ardeche




par jime » 26/09/08, 12:17

Niet op associate Scam en naninana-auto, komt het op google door deze twee sleutelwoorden te typen? Een toekomstige klant kan worden ontmoedigd na hierover te hebben geraadpleegd forum

dat is wat ik had gedaan voordat ik mijn retrok2000 kocht (het is niet de originele naam, het is een woordspel met een oude Amerikaanse serie voor degenen die het niet weten), ik vond er geen onbeslist antwoord of test

terwijl ik nu probeer om retrok2000 te typen en resultaat te bereiken op google, komt mijn onderwerp boven aan het antwoord, we kunnen niet zeggen dat ik ze positieve publiciteit maak
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 29/09/08, 00:37

Hi Captain!

Ik heb je toespraak nu net gelezen : Oops: :

Capt_Maloche schreef:Bedenk dat deze (belangrijke) resultaten gevoelig zijn voor "oude" voertuigen die zijn uitgerust met motoren met natuurlijke aanzuiging.

en dat niemand tot zulke resultaten is gekomen op de engines HDI, DCI en gelijkwaardig, behalve 5 10% met de toevoeging van SP95 in de GO

1200Kg-voertuigen verbruiken tegenwoordig minder dan 5L / 100

de laatste IV-vakken van 1800KG met hun windvlaag zijn rond de 7,5L / 100

De palm lijkt terug te keren naar PSA-motoren

en ik breng een formele ontkenning naar wat je aankondigt, het komt van een e-mail die mij is geadresseerd door Alexandre Grégoire, de auteur van de beroemde retrofit van Vitry sur Ornes, waarmee ik meewerkte voor de inplanting van de GV, met de resultaten die we kennen:

... In de onderste regel ben ik nog steeds in de buurt van 60
% depollutie en 20 naar 30% voor de conso, de
beter zijnde de C15 met 31% voor een voertuig van
Gemeentehuis dat kleine uitstapjes maakt,
anderen van het stadhuis zijn op 20% inclusief een DCI-plateau
maar de stukken zijn niet geïsoleerd en ik denk dat
we zouden een beetje winnen door de
GV. Maar het is niet slecht.


We hebben het over een afname van 20% op een DCI, en ik zou zelfs de woorden kunnen toevoegen die Christophe Chausse (van COPRA) me gaf over de resultaten van de uitlaatgasregeling van een achteraf aangebrachte ICD G + in een dealergarage uitgerust met een gasanalysator die de inhoud van C0, C02, Nox, O2, deeltjes (in ppm), zonder, dan met injectie van stoom geeft ...
In het eerste geval waren de verschillende snelheden "in de spijkers", de motor liep "normaal".

Toen de watertoevoer werd geopend, daalde het aantal CO en deeltjes dramatisch, zo erg zelfs dat de monteur dacht dat zijn sondes losraken!

Maar ze maakten geen grapje, de cijfers zijn soms koppig!

Maar het klopt dat ik vaak deze opmerking over recente voertuigen hoor, onder hoge druk ... waarop de winst vrij laag zou zijn.

Tijdens ons bezoek aan de testbank in Carnot, met de Mercedes naar Didier, hadden we een opbouwende discussie met een van de mechanica-leraren, die uitlegden dat de laagste vervuiling van dci / hdi en andere recente klonen een grote leugen was. omdat, vanwege het fijnere spuiten, de geproduceerde hoge druk ... fijnere deeltjes, bijna onzichtbaar voor de opacimetrische test van de technische controlecentra, maar slechter voor de gezondheid, omdat, van een grootte van de orde van grootte van de nanometer. Ze geven niet om de longblaasjes, op een duurzame manier, en veroorzaken een opleving van luchtwegaandoeningen, allergieën en kanker ...

Wanneer we de vervuiling van steden en grote verkeerscorridors zien, en het aantal mensen om ons heen met deze 'nieuwe ziekten', en daar de proliferatie van deze nieuwe motoren aan toevoegen, begrijpen we hoe deze resultaten zijn essentieel!

We brengen hier en nu een "wetenschaploze technologie", maar die onweerlegbaar de oplossing biedt voor dit ernstige onmiddellijke probleem van vervuiling ...

Ik citeerde een privébericht van Alexandre, die beloofde mij zijn feedback te geven. In zijn laatste e-mail vertelde hij dat hij binnenkort een bericht over econologie over zijn resultaten zou maken, maar de tijd verstrijkt en hij heeft nog steeds geen tijd gehad om te publiceren (ik weet dat hij het erg druk heeft! )

Ik denk dat ik opeens een kleine update van de SG maak met een opmerkelijke tip dat ik uitgegleden ben om zijn stemmingswisselingen het hoofd te bieden.
Binnenkort in de wiki, zeg een maand vanaf nu, ik ben zelf erg druk tegenwoordig, vooral G ++ ...

A ++

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 29/09/08, 11:03

Leuk om camel1 te lezen, a federatie van de verschillende actoren van de Gillier Pantone (in al deze vormen) kon alleen maar gunstig zijn voor "de oorzaak" ...

Samen zijn we sterker!

Vandaag solliciteer ik voor de huisartsenpost namens alle leden van de forum naar Google 10 ^ 100: https://www.econologie.com/forums/google-se- ... t6234.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 24/10/08, 16:00

camel1 schreef:Hi Captain!

Ik heb je toespraak nu net gelezen : Oops: :


en ik breng een formele ontkenning naar wat je aankondigt, het komt van een e-mail die mij is geadresseerd door Alexandre Grégoire, de auteur van de beroemde retrofit van Vitry sur Ornes, waarmee ik meewerkte voor de inplanting van de GV, met de resultaten die we kennen:

We hebben het over een afname van 20% op een DCI, en ik zou zelfs de woorden kunnen toevoegen die Christophe Chausse (van COPRA) me gaf over de resultaten van de uitlaatgasregeling van een achteraf aangebrachte ICD G + in een dealergarage uitgerust met een gasanalysator die de inhoud van C0, C02, Nox, O2, deeltjes (in ppm), zonder, dan met injectie van stoom geeft ...

Michel


Hallo, ik heb net gelezen om je antwoord te vertragen

Dit is de eerste test op HDI die aan mij is gemeld en u bevestigt dat de injectie van waterdamp hetzelfde effect heeft als op mijn gemodificeerde brander :D het is geweldig! waar wachten de bouwers op? Het bewijs hiervan is dat de recirculatie van het water als gevolg van de verbranding hetzelfde effect zou hebben (EGR-klep beheerd met een calculator + sonde)

voor de deeltjes is waterdamp een goede oplossing, maar het is het beste om de brandstof in de gasvormige toestand te injecteren.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 12/12/09, 20:53

Bonjour à tous

Bijgevoegd is een Power Point op een proefschrift van de CEA / INPG ... die spreekt over de explosie van waterdamp! :schok:

De onderzoekscondities zijn niet die van een Pantone, maar van de nucleaire : Cheesy: ..... Maar, maar maar ... we praten over stoomexplosie, waterdruppeldiameter, drukvariatie, temperatuurvariatie, contact met een vloeistof, drukstijging in miliseconde (wat overeenkomt met een rijtijd) ..... Kortom zoveel dingen die vragen om te weten of men deze uitleg voor een Gillier Pantone kan extrapoleren.

https://www.econologie.info/share/partag ... GIbd0c.ppt
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 13/12/09, 10:42

Bedankt Flytox voor dit document,

Pas op voor de term "explosie", wat in strikte zin een zeer intense en plotselinge uitbreiding van materie betekent.

Dus in het document, "explosie" verwijst niet naar een chemische reactie tussen water en brandstof... maar spuit gewoon + spuitwater ...

Dit proefschrift brengt iets over de mechanismen van fragmentatie van vloeibaar water in contact met een zeer heet medium (probleem van kernreactoren in geval van een "incident").

Maar in de Gillier Pantone is bijna al het water al bespoten op het moment van opname ...

Dus, voor onze problematiek, mist het het chemische aspect, en meer bepaald de chemische kinetiek. Wat wordt er van molecule water in contact met de vlam, ionisatie HO-H + of radicalisering HO * H *, en in dit geval, welke effecten op de ontleding van de koolwaterstof ...

Veel vragen. : Idee:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 13/12/09, 13:15

Remundo schreef:Pas op voor de term "explosie", wat in strikte zin een zeer intense en plotselinge uitbreiding van materie betekent.

Dus in het document, "explosie" verwijst niet naar een chemische reactie tussen water en brandstof... maar spuit gewoon + spuitwater ...

+1; De titel is inderdaad misleidend, het water levert geen extra energie op, het is gewoon een meer gewelddadige "onmiddellijke" verdamping dan een "progressieve" verdamping zoals je zou verwachten. Ik veronderstel dat het zeer gunstig is voor de homogenisatie van het lucht / brandstof / water-mengsel.

Dit proefschrift brengt iets over de mechanismen van fragmentatie van vloeibaar water in contact met een zeer heet medium (probleem van kernreactoren in geval van een "incident").

Er is waarschijnlijk één fase van fragmentatie van de watermist in de reactor tegen de hete wand en een andere nabij het bovenste dode punt tegen de cilinderkop en of de brandstofdruppels.

Maar in de Gillier Pantone is bijna al het water al bespoten op het moment van opname ...

Ik heb al gespeculeerd dat water gewoon gebeurt niet dat in de vorm van stoom in de cilinderkop.

https://www.econologie.com/forums/dopage-a-l ... 0-470.html


Beeld

0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 13/12/09, 15:49

Ja, vrij Flytox,

een analogie tussen de expansie van het water door verdamping tijdens het contact met de hete wanden.

Sterker nog, we keren 2-ideeën altijd om:

1. calorie herstelhetzij in de cilinder of in de gassen, waardoor de ontspanning van waterdamp wordt geïnduceerd, dus een klein extra mechanisch werk. Vanuit een thermodynamisch standpunt, het is een beetje zoals een gecombineerde diesel / Rankine of Otto / Rankine cyclus,

2. chemische actie water en / of zijn gedissocieerde producten (ionen en radicalen) tijdens verbranding.

Zonder een geavanceerde motorbank + urenlang experimenteren, is het moeilijk om dat allemaal te kwantificeren, vooral omdat de toename in vermogen niet enorm kan zijn. Laten we zeggen een bereik tussen 0 en 15%.

Door tegens, wat is opgemerkt (corrigeer me als ik zeg onzin) is het opruimen van gassen: minder NOx, minder CO, minder HC. Dit is wat mij persoonlijk laat zeggen dat water een voor de hand liggende en nogal nuttige actie heeft op de chemische kinetiek van verbranding.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 13/12/09, 16:11

Ik weet dat het opa in de lucht gaat maken, maar het lijkt erop dat niemand mijn kleine opmerking heeft opgenomen ...

Bij mistig weer "lopen" mijn motorfietsen allemaal veel beter, zo niet de vochtigheid in de lucht, wat zou dat kunnen zijn?


miauw :P

Zie dit alsjeblieft en vertel me wat je denkt: Bedrijfs-en-filosofie / zeitgeist-j-accepteren-the-contract-to-een-betere-future-t8934.html

DANKJEWEL !!! voor haar!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten