geloofwaardige verklaringen van doping in het water! BELANGRIJK !!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 26/08/08, 03:53

0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 26/08/08, 10:11

Bedenk dat deze (belangrijke) resultaten gevoelig zijn voor "oude" voertuigen die zijn uitgerust met motoren met natuurlijke aanzuiging.

en dat niemand tot zulke resultaten is gekomen op de engines HDI, DCI en gelijkwaardig, behalve 5 10% met de toevoeging van SP95 in de GO

1200Kg-voertuigen verbruiken tegenwoordig minder dan 5L / 100

de laatste IV-vakken van 1800KG met hun windvlaag zijn rond de 7,5L / 100

De palm lijkt terug te keren naar PSA-motoren
Dernière édition par Capt_Maloche de 31 / 08 / 08, 21: 03, 1 keer bewerkt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 26/08/08, 10:33

Capt_Maloche schreef:Bedenk dat deze (belangrijke) resultaten gevoelig zijn voor "oude" voertuigen die zijn uitgerust met atmosferische carburateurs.


Ik hoop dat Bucheron je niet zal lezen ... carburator en diesel ...

Er is nog maar heel weinig geëxperimenteerd met hoge druk, en met goede reden ... het is te recent.

Als het fenomeen bestaat uit een ionisatie en een thermolyse in de kamer, is er geen reden dat men niet dezelfde winst (in%) heeft met een Hdi ...Ik denk zelfs dat de kamertemperatuur gemiddeld hoger is op Hdi (corrigeer me alstublieft) ....

Alleen hier is: de kracht van het voertuig wordt ook steeds hoger en het is verplicht om een ​​bepaalde belasting te overschrijden om een ​​dopingeffect te verkrijgen. Het is misschien meer daarom dat het principe van hoge druk dat we minder resultaat hebben op moderne diesel ...
0 x
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België




par dromer » 26/08/08, 10:44

Capt_Maloche schreef:Bedenk dat deze (belangrijke) resultaten gevoelig zijn voor "oude" voertuigen die zijn uitgerust met atmosferische carburateurs.

en dat niemand tot zulke resultaten is gekomen op de engines HDI, DCI en gelijkwaardig, behalve 5 10% met de toevoeging van SP95 in de GO

1200Kg-voertuigen verbruiken tegenwoordig minder dan 5L / 100

de laatste IV-vakken van 1800KG met hun windvlaag zijn rond de 7,5L / 100

De palm lijkt terug te keren naar PSA-motoren



Dus het zou zo zijn dat dit proces niet lijkt te breken op het niveau van fabrikanten?
(en voor de kant van het machtsverlies?)

Tot slot zeg ik dat, maar PSA bekijkt het momenteel niet?
Wanneer kunnen we resultaten verwachten?

dromer
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 26/08/08, 10:45

Lees mijn antwoord niet vlak voordat ...en 5 tot 10% voor een autoconstructeur is het ENORME ...
0 x
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België




par dromer » 26/08/08, 10:55

Christophe schreef:Lees mijn antwoord niet vlak voordat ...en 5 tot 10% voor een autoconstructeur is het ENORME ...


Ik had gelezen ... maar ik begrijp niet dat alle fabrikanten er niet op springen?
Het zou hun verkoop doen exploderen in deze tijden van "groene marketing", toch?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 26/08/08, 11:11

Hé dromer, we hebben 1000 al eens rond de vraag gedaan ... de eenvoudigste is om ze nee te vragen? U zegt dat PSA boven ... is dat u uw invoer niet heeft?

U zult hier een aantal antwoordelementen hebben:
https://www.econologie.com/industriels-e ... -3669.html
(zonder paranoia)
0 x
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België




par dromer » 26/08/08, 15:44

Okok, dank je
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 25/09/08, 16:48

Hier is een e-mail ontvangen door Pierre Langlois die de auteur van deze studie is: https://www.econologie.com/forums/synthese-r ... t3797.html

Hij bereidt momenteel een boek voor waarin econologie.com wordt vermeld. Ik weet niet zeker of het boek in Europa verkrijgbaar is (hij komt uit Quebec, ik blijf gewoon op de hoogte.

Hier is zijn site: http://www.planglois-pca.com/

Ik heb vanmorgen het artikel van mijnheer Rochereau over de ionisatie van waterdamp gelezen, dat ik al in een andere vorm had gelezen.

In vergelijking met deze theorie heb ik enkele opmerkingen.

1- Als er sprake is van hydroxidevorming, is er ook waterstof

2- Maar je hebt geen waterstof gedetecteerd in je afstudeerscriptie bij de uitgang van het Pantone-systeem

3- De Armstrong-machine, die ik goed ken, is geïsoleerd door glazen poten maar niet door de Pantone-reactor

4- de opgehoopte ladingen in de waterdamp zouden ruim de tijd hebben om te worden geneutraliseerd voordat ze de motor binnengaan

Maar in de veronderstelling dat hydroxide en dus waterstof worden gevormd, zou de Gillier Pantone-reactor vergelijkbaar zijn met Plasmatron ontwikkeld bij MIT in de 1990-jaren. Onderzoekers van deze gerenommeerde instelling beschrijven in hun patent (A. Rabinovich, DR Cohn en L. Bromberg, Plasmatron-verbrandingsmotor systeem, Amerikaans octrooi 5,425,332, verleend 20 June 1995. http://patft.uspto.gov.) een plasmareactor die waterstof produceert uit een mengsel van water en benzine met behulp van een elektrische ontlading die wordt aangedreven door de alternator van het voertuig. Deze onderzoekers verklaren de vermindering van het verbruik door de aanwezigheid van waterstof, die de snelheid van voortplanting van de vlam in de verbrandingskamers verhoogt, een betere verbranding bevordert, en door het feit dat het octaangetal wordt verhoogd. .

Kortom, het is noodzakelijk dat de overheidslaboratoria dat allemaal controleren. Hier is een fragment uit mijn boek:

"Het spreekt voor zich dat het belangrijk is om de verschillende hypotheses te valideren door een gedetailleerde studie in goed uitgeruste laboratoria, waar bekwame wetenschappers werken. MAAR HET MOET WORDEN DOEN, de huidige situatie op de planeet, en de dreigende achteruitgang van de olieproductie, laten ons niet toe om enig lichttechnologie te nemen, vooral wanneer enkele honderden mensen hun tractor of auto en hebben de voordelen gezien. "

Hartelijke groeten


Pierre Langlois, Ph.D.
0 x
CKTM
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 21/11/07, 10:16




par CKTM » 26/09/08, 11:26

En je vriend Langlois P uit Canada is de neef van Langloi G uit Canada's carh2O (Een nieuwe zwendel, een ritje in het water)

Wordt iedereen Langloi (s) genoemd in Canada en werken aan dezelfde onderwerpen?

Het voelt warm, dat alles

Alles wat we nodig hebben is een nieuwe Utopia-technologie in Frankrijk (of in België)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten