Studie staaf Pantone reactor verwarming of cavitatie?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Arnaud M
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 132
Inschrijving: 31/08/05, 18:34
x 2




par Arnaud M » 22/03/11, 22:39

Het is belangrijk magnetisme.

Bij het blauwe verwarmingspunt hebben we een noordpool op een zuidpool geplakt. Dit betekent dat het stroomopwaartse pad noodzakelijk spiraalvormig is, om een ​​axiaal magnetisch veld te produceren, en noodzakelijkerwijs gepolariseerde moleculen (elektrische ladingen). Of moet ik andere verschijnselen uitleggen om een ​​dergelijk magnetisch veld te produceren (het is vrij sterk gezien de omkering van het kompas op het punt van verwarming).

Iets anders kan worden afgeleid magnetisme dat de stroom wordt geïoniseerd langs de steel, en op dit punt verwarmen (ongeveer 20 cm) treedt een exotherme reactie, een zware explosie want aan het einde van deze verhitting (minder dan een cm geheugen 2002 begint het wat heden ...) de reis is altijd schroeflijnvormige maar omgekeerd ten opzichte van stroomopwaarts, aangezien het magneetveld B tegenwerkt.

Ik had niet gedacht dat 2-palen op een dag zo dicht bij elkaar zouden staan, het is behoorlijk indrukwekkend. Mijn kennis van magnetisme was in die tijd heel erg beperkt, ze zijn nu slechts beperkt ...

Het was raadzaam om op dit punt van verwarming te snijden, want als na het verhitten het niet dezelfde kleur heeft en blijkbaar de reacties endotherm zouden worden, terwijl je bij het snijden de koude en de opgewonden deeltjes zendt? rechtstreeks in de cilinder.

Ah, daar is het allemaal oud!
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 22/03/11, 22:46

Bedankt Gegyx, ik erken het werk op deze site.
Ik erken de diepte van het werk van de collegialiteit, waaronder Christophe te realiseren, syntheses, André voor grote test, Citro, Flytox, Pitmix, Captain Maloche, Crispus, en vele anderen.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 22/03/11, 23:34

Het mengen van de bubbler voor de beste werking is 1 / 4 super 98, 3 / 4 leidingwater (slecht resultaat in omgekeerde osmosewater).
95 benzine start. Wanneer de uitlaat heet is, begin ik bubbler te krijgen.
Moeite met het gooien van de bubbler, ik ga heen en weer met de luchtgreep om te laten borrelen, totdat er voldoende verdamping door de reactor kan gaan.
Zodra het werkt, wordt de luchthendel progressief gesloten en komt de inwoner volledig door de bubbler.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 23/03/11, 00:36

Aloa,

Ik stuiter op dit stoffige onderwerp :D

Ik denk oprecht dat de centrale steel het primaire doel heeft om de warmtewisseling op de binnenmuur te vergroten:
- door te verwarmen vanwege de hoge snelheid
- en het forceren van de gassen om de hete muur te likken

Aan de andere kant zijn de verliezen aan lading monsterlijk en verminderen allegro de prestatie-engine

Daarna, gezien de snelheden (trouwens, over welke snelheden hebben we het?). Afhankelijk van de pH van het water, zagen we dat er stromingen konden ontstaan, statische elektriciteit?

om te zeggen dat deze stromingen voldoende zijn om chemische reacties te initiëren, daar is het hele debat, moet een proefbank monteren

wie houdt het vast?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 23/03/11, 02:16

Hallo kapitein

Ik denk oprecht dat de centrale steel het primaire doel heeft om de warmtewisseling op de binnenmuur te vergroten:
- door te verwarmen vanwege de hoge snelheid
- en het forceren van de gassen om de hete muur te likken


de bar moet bij de ingang worden geprofileerd
de bar moet van staal zijn (geen roestvrij staal)
de bar wordt culloté en zal daarna onverversbaar blijven
de staaf moet holtes in de orde van 3.5mm gelijkmatig verdeeld hebben

een doorgangsdikte rond de 1-balk is vereist (voor een 12 mm-balk in een 20 / 27-uitlaat

de buis rond de stang moet 1 mm dik zijn, dunwandige buis, hydraulische kwaliteit of afgewerkt zijn met vijl 14 mm binnen, 16 mm buiten
Ik heb staal gebruikt, ik heb nooit roestvrij staal geprobeerd, ik weet het niet.
Ik denk niet dat de buis de bescherming van de bar krijgt.

als we te maken hebben met het wegvallen van statische elektriciteit (we kunnen misschien roestvrij staal gebruiken voor het behoud van de reactor op tijd voor de buis)

Aan de andere kant zijn de verliezen aan lading monsterlijk en verminderen allegro de prestatie-engine
geen verlies van lading
begin een beetje langzaam, tot het begin van de reactor
direct opnieuw spelen
extreem laag verbruik, ongeveer de helft van de brandstof die oorspronkelijk voor de motor was bedoeld. maar daar is de bol-mix gemaakt voor 1 / 4 van 98 sp en 3 / 4 van water, ......
I berekend op een groep consumeren Generator 1.5l op tijd voor 2300 80% Watt vermogen van het mengsel van 0.75 uur (1 / 4 water 3 / 4 benzine)

of de reactor is superefficiënt en maakt een optimaal gebruik van de brandstof mogelijk, of het water wordt een brandstof ... of iets anders

Ik denk dat water een brandstof wordt, omdat de vervuiling bijna nul is, of geen aan het einde van de uitlaat.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 23/03/11, 02:39

Ik oublais:

om een ​​pantone-reactor larami alaniesse te laten werken, is er een bubbler nodig.
deze bubbler is een grotere kans op depressie
het is een koude bubbler
(Het kan worden opgewarmd met een buis die in de bodem van de bubbler stroomt)

geen opwarmen van de vloeistof door uitlaatgassen door in te borrelen
anders hebben we een verlies van belasting in het geval van motorvraag
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/03/11, 09:17

Capt_Maloche schreef:wie houdt het vast?


Ben Hypnow realiseerde een experimentele brander ... wiens vlam wordt afgebogen / aangetrokken / gebogen door de reactor ... het puzzelt me ​​veel, wat denk je?

Enige info en een video hier: verwarming isolatie / brander-go-dope-al-water-die-aantrekt the flame-HYPNOW-t10571.html

Antwoord daar alsjeblieft.

Ik denk dat we niet genoeg met hypnow praten, ze doen heel veel dingen heel interessant, zien hun video's gepost op youtube!

Nog een leuke video: begrip waterinjectie / geschiedenis-of-Doping al-water motor-video-HYPNOW-t10570.html
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 23/03/11, 11:39

Ik antwoordde op de paal op de brander.

Vanaf het moment dat we een reactor hebben, superefficiënt, kunnen we naar de meest nuttige toepassingen gaan, inclusief de ketel, want dat is wat het meest op de achtergrond vervuilt.

naast het losmaken van de lobby, de heer 5% meer, elk jaar.

Voor mij gaat het om energie-efficiëntie, niet-vervuilende en het meeste water.

pantone Larami alaniesse heeft een zeer karakteristieke houding.
hij houdt niet van gas.
de minste essentie die hij heeft, hoe beter hij werkt.
(tot een punt)

(En ik denk dat ik de benzine niet kan annuleren, de koolstof in de benzine dient blijkbaar voor de reactie.)
(heren ingenieurs en ingenieus vuurden eerst)
(maar ik zeg niets meer, want anders moet je de artikelen over de utopie van de watermotor herschrijven)
glimlach
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 24/03/11, 11:30

alaniesse schreef:Voor mij gaat het om energie-efficiëntie, niet-vervuilende en het meeste water.


Helemaal...


alaniesse schreef:pantone Larami alaniesse heeft een zeer karakteristieke houding.
hij houdt niet van gas.
de minste essentie die hij heeft, hoe beter hij werkt.
(tot een punt)


Roh overdrijft niets!

Er is al honderden keren gezegd en uitgelegd dat de bubbler met water / gasmengsel goed is voor het maken van demo's, maar in de praktijk is het blanco omdat de vluchtigheid erg verschilt tussen water en benzine en tussen verschillende verbindingen van de essentie maken datwe controleren nergens iets bij de uitgang van een bubbler !!

Het gas dat uit een bubbler-water / benzine komt, varieert permanent (van de rijkste tot de armste) en de motor zal afslaan voordat alle benzine is verbruikt!

In mijn studie van 2001 (bewerking gedaan over 9-jaren met patentpublicatie door Miraclean), had ik gemeten dat de PCI van de resterende benzine in de bubbler was bij benadering door 2 verdeeld !! Als het geen bewijs is van zijn verarming ...

Lees dit rapport of zweef boven de ...

https://www.econologie.com/rapport-d-ing ... es-93.html

Hij is hier voor dat ...


Om terug te keren naar de studie van de stengel, hier is een uittreksel van het patentmirakel; de stengel is goed doorboord en de tekst spreekt van cavitatie: patentuittreksel http://fr.espacenet.com/publicationDeta ... CC=FR&FT=D

Beeld

Het blijft om wetenschappelijk te demonstreren op het niveau van vloeistofmechanica wat deze gaten met zich meebrengen .... Ik zal het octrooi in detail lezen.

Grappige patentbesprekingen over een ionisatie, ik denk dat de auteur dit document had gelezen, publiceerde 2007 vroeg over econologie: https://www.econologie.com/ionisation-de ... -3324.html
Dernière édition par Christophe de 25 / 03 / 11, 13: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
alaniesse
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 214
Inschrijving: 19/03/11, 10:47
x 2




par alaniesse » 24/03/11, 11:42

Ja, christophe, je hebt gelijk, dat merkte ik.
daarom moet de bulger worden bijgevuld door 2 benzine- en waterpompen, om niet te vallen in geval van een te lage aanwezigheid van benzine.

Maar omdat het verbruik van het mengsel 75% water, 25% essentie, gelijk vermogen heeft, de helft is van het brandstofverbruik (normale brandstof van de motor in de koffer of van de traditionele werking), heeft men zeer goede parameters.

Christophe, als het verbruik 2 keer minder is met 25% benzine; het is alsof we alleen 12.5% benzine hebben, dus verbruiken we heel weinig.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten