Stroomelektrificatie bij waterdoping

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

Op uw waterdoping, draaiende motor, wanneer u een kompas van de pijp nadert die de waterdamp naar de collector leidt, merkt u een afwijking hiervan?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/03/06, 00:18

Hallo Lau
in termen van gemeten magnetisme gemaakt met een kompas
het geeft in mijn geval niets concreet aan de chevrolet-doping
Het was een kwestie van meten op de koperen pijp waar het hete stoom uitzendt, op de reactor is het moeilijker het is allemaal omgeven door carrosserieijzer en hoogspanningssysteem, de waarden konden niet significant zijn.
Dus ik heb nee gestemd, ik kan niets anders zeggen dan de meting aan de koperen leiding ...

Maar alle soorten metingen zijn gedaan in 2003 op mijn 125cc experimentele motor is anders dan met een kompas, op een 100% panton is één ding zeker dat de ijzeren staaf wordt gemagnetiseerd, niet erg sterk, de vijlen blijven hangen nadat we hem eruit halen van de reactor, zelfs als deze wordt gedemagnetiseerd met een demag voor auto-onderdelen, een eenvoudige opstart in de reactor en deze wordt opnieuw gemagnetiseerd.
Het magnetisme van de staaf is niet zo eenvoudig als dat van een magneet, in de metingen die ik heb gemaakt, lijkt het meer op het magnetisme dat men ontmoet in een karkas van transformator, maar ik heb Hoorde niemand hierover praten, maar in plaats van de test te hebben ondervraagd, bleef ik gewoon bij deze metingen.
Maar als u dezelfde tekens heeft als ik, zou een kompas dat enigszins wordt gevraagd om te draaien (het kan niet zelfstandig beginnen te draaien, zoals alle gepolariseerde 2-motoren) beginnen te draaien alsof het zich vastklampt aan een stroom van synchrone motoren.
Het is gemakkelijker om het veld met het juiste instrument te meten.
Het magnetisme gemeten als het dient als een functie-index
goed gedaan, maar je hoeft het niet met magneten te maken om te zeggen dat het werkt. Net als de uitlaattemperatuur van de reactor, of de trilling van de reactor wanneer deze begint te werken, zijn al deze aanwijzingen er om ons te begeleiden bij onze verbeteringen.
maar geen doelen om te zoeken, het is noodzakelijk om de werking van de motor met behandeld water te verbeteren.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 11/04/06, 23:18

Eindelijk heb ik het!

In feite gebeurt de elektrificatie door de INSIDE-moleculen, de reactor die we met onze geest hebben gemaakt!

Jean-Claude VanDamme heeft gelijk! Lees, luister naar wat hij zegt en denk aan Pantone.

"Binnenin jezelf, DIEP BINNEN, echt binnenin, iets onoverwinnelijks genaamd LE SPIRIT, de geest. We zijn zo gebouwd, we zijn gemaakt met LE SPIRIT. :schok: Dit is de rechte lijn van het lichaam, we denken horizontaal, 1 uur, 2 uur, 3 uur, 4 uur, we zijn ONZEKER, mensen zijn bang voor tijd. Hoe oud ben je, 40 jaar oud? Dus als ik zeg dat ik dood ga op mijn 45e, ja, het kan me niet schelen wat mensen van me denken! Ze begrepen het niet, want de tijd, de seconden tussen jou en mij zijn seconden, behalve voor de zuurstof die een minder gecomprimeerde materie is dan je menselijk lichaam; 1 sconde is 100 seconden en de steen en de baksteen en de kelder niet wat, het is gemaakt van enorme compressie. Je hebt de Black & Decker nodig. : Cry: Maar je neemt die druk weg en je wordt verticaal zoals de geest. Alles valt, wat leeft er nog? Moleculen gemaakt van elektriciteit omdat het beweegt. Dus er zijn de moleculen die gemaakt zijn van pijlen (we zeiden dat ik het over de film had, het spijt me!) En dan de elektriciteit die aan het einde van de laag GEVOEL wordt gemaakt die LIEFDE wordt genoemd en mijn GEVOEL is: ik weet dat je goed naar me luistert. : Lol: Maar het is moeilijk om dat soort dingen te horen als hij het heeft over de appel en de slang en ADAM en EVE, maar dat zijn veel moeilijker vragen. EINSTEIN'S BIG-BANG THEORIE, IK BEDOEL, je zet een molecuul dat je maakt, dat het niet heeft, eh, het heeft geen molecuul, maar we hebben het, we willen het houden, jij zie en hij heeft deze energie die de GROTE BANG maakte en het universum is gegroeid en dat is de wereld, het leven is niet ingewikkeld! " :|

De waarheid is echt elders : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:

Vandame!




par camel1 » 12/04/06, 01:02

En ja, ex océano! Zoals Jean-Claude zegt, je moet BEWUST zijn : Cheesy: : Lol:

Anders heb ik voor elektrificatie een alternatief voor het kompas, wat praktischer is als het werkt, het is een inductiespoel die op de afvoerslang van de reactor wordt geplaatst en is verbonden met een oscilloscoop.
Ik heb het al geprobeerd, maar het werkte niet, maar ik denk dat je het signaal verdomd moet versterken om het zichtbaar te maken.
Zodra ik een moment heb, maak ik een kleine instrumentversterker, met een winst tussen 5000 en 10000, waarmee ik een signaal van een paar honderd nV (10-9V) kan waarderen ...

Voor mij is de remanente magnetisatie die sommigen op hun reactorstaaf waarnemen uitgesloten, omdat het roestvrij staal is ...

Ten slotte volg ik deze post zorgvuldig, omdat de elektrificatie van het gasmengsel naar mijn mening een beslissende factor is voor de efficiëntie van de assemblage ...

A +++
Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten