Stroomelektrificatie bij waterdoping

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

Op uw waterdoping, draaiende motor, wanneer u een kompas van de pijp nadert die de waterdamp naar de collector leidt, merkt u een afwijking hiervan?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 08/02/06, 16:43

Hallo,
9 januari in de post hierboven is de eerste test met het kompas op de waterdoping Chevrolet en daar kwam niets van terecht.
Bij de tweede test heb ik de koperen buis elektrisch geïsoleerd met plastic waterfittingen, nog steeds niets.
(Ik heb verschillende stoomuitlaatkanalen gemaakt om te testen
met verbindingsstukken li is eenvoudig te vervangen)
De test meer recentelijk op de kleine 125cc-motor met een kanaal gemaakt in een spiraal om het magnetisme te accentueren (als die er is) nog niets

Ik zou niet op deze manier doorgaan, als er niets gebeurt, ontvangen we al zeer zelden statische elektriciteit in deze leiding, alleen als deze elektrisch geïsoleerd is en de isolatoren van de waterleiding een vrij korte levensduur hebben, met warmte, (maar ze zijn niet duur )
aangezien ik geen verbetering heb opgemerkt, sta ik er niet op

Andre
Dernière édition par Andre de 09 / 02 / 06, 05: 39, 1 keer bewerkt.
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 09/02/06, 00:06

hallo

als we kijken naar de magnetisatie op een ijzeren staaf na het verwijderen van de staaf:

van de ene stang naar de andere, in dezelfde motor (verschillende stangen testen) is de kompasinversie niet altijd op dezelfde plaats

voor stompstaven is de restmagnetisatie sterker

maar als we de magnetisatie meten voordat we de stomp hebben geïnstalleerd, merk ik dat deze altijd van tevoren sterk gemagnetiseerd is, met een noord-zuid richting

Ik heb al gehoord dat het nodig is om de stuurpen op het kompas, op de constructie, in de juiste richting te monteren (noord = kant die levert)

roestvrij staal toch?

niet gemagnetiseerd aan het begin, zou iemand een roestvrijstalen staaf een kompasnaald hebben zien bewegen na in een reactor te hebben gewerkt?

bout
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 09/02/06, 05:45

Hallo bout
zelfs als je de stang beweegt terwijl de motor draait, verder naar voren of verder naar achteren, zelfs als je hem gewoon draait, verandert de motor gedurende 15 seconden van snelheid om zijn toeren te hervatten?
Een aluminium staaf werkt net zo goed als een ijzeren staaf.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 05/03/06, 14:13

Dag
Van mijn kant heb ik nog niet getest op mijn reactor, maar ik heb de test gedaan op een laadleiding voor het koelmiddel.
Ik krijg 3,2Volt DC tussen de buis en mijn hand. Dit zakt naar 0Volt wanneer de vloeistof niet meer doorlaat. Ik zet een kompas tegen de buis, er gebeurt niets. Mijn buis (flexibel) is een hydraulische machineslang (Aeroquip) dus de buis is geïsoleerd van de grond. Ik heb getest met een geaarde koperen buis. Er gebeurt ook niets. Aan de andere kant, als je wilt, neem dan een sleutel in je linkerhand en benader je kompas met je rechterhand. Als het kompas heel dicht bij de sleutel is, wordt het volledig afgebogen. Zelfde met een compressor.
Conclusie alle metalen die kunnen worden gemagnetiseerd, zorgen ervoor dat het kompas afwijkt, of het nu geïsoleerd is van de aarde of niet.
Ik zal binnenkort mijn kompas op mijn reactor testen om te zien of het gek wordt. Maar op een 40Cv-compressor op 380V buigt dit alleen het kompas af.
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 05/03/06, 22:52

goedenavond

wat het kompas in feite doet bewegen, is simpelweg de magnetisatie van de kompasnaald zelf die, gemagnetiseerd, ferrometalen aantrekt die niet van tevoren zijn gemagnetiseerd
in dit geval brengt de naald, gebalanceerd op zijn as, zijn noord- (of zuid)punt dichter bij het metaal, terwijl hij wordt aangetrokken door het magnetische noorden van de aarde

om verder te gaan:
als we een ongemagnetiseerde ijzeren staaf in de noord-zuidas van de aarde plaatsen, dus in een magnetisch veld, wordt hij zelf licht gemagnetiseerd

dus om te controleren of het niet van tevoren is gemagnetiseerd, moet het absoluut worden gecontroleerd op zijn plaatsing N/Z en vervolgens S/N parallel aan het kompas, door het kompas helemaal opzij te bewegen

wanneer de staaf wordt gemagnetiseerd (vooraf of na verblijf in een "werkende" reactor) de poollocatie nord van deze balk stoot die van het kompas af (pool N kompas=zuid magnetisch veld)

de twee krachten die op de naald werken, brengen hem in een evenwichtspositie die noodzakelijkerwijs afwijkt van de noordpool van de aarde

wanneer men door het kompas langs deze balk te bewegen, tegenover de zuidpool aankomt, wordt de naald aangetrokken (de aantrekkingskracht wordt vergroot door de simpele aantrekkingskracht "magneet van de naald" / "materie van de balk")

de afbuiging van de naald neemt een evenwichtspositie in aan de andere kant van "neutraal"
neutraal die de terrestrische S/N-positie vertegenwoordigt wanneer er geen sport in de buurt is
"neutraal" dat ook, tijdens de controle, de plaats van de inversie van het veld van de balk vertegenwoordigt

vergeleken met wat ik hierboven zei, moet je de balk omkeren, de inversie opnieuw controleren en het centrale punt tussen deze 2 inversies nemen om het echte inversiepunt te bepalen

samen te vatten:
de richting S/N=midi
kompas geplaatst aan de rechterkant van de balk kijkend naar het aardse noorden
balk, geplaatst S/N
tegenover N van de balk geeft de naald b.v. twee uur
tegenover de S van de balk geeft het 10 uur aan
op het punt van inversie geeft het noodzakelijkerwijs middag aan
plaats de sport N/Z, Z naar het aardse noorden en begin opnieuw

merk op dat als de staaf sterk gemagnetiseerd is, de tegenovergestelde richting niet controleerbaar is
in plaats van voor extremen: 3 uur of 9 uur, volgt de wijzer de richting van de balk en gaat rond

maar in dit geval is de invloed van het originele metaal verwaarloosbaar in vergelijking met het magnetische veld van de staaf, en de enige oriëntatie S/N met het noorden hiervan naar het aardse noorden is voldoende

veel plezier

bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/03/06, 05:30

welkom
Ik durf nog niet te stemmen op deze poll omdat ik nog steeds geen positieve resultaten heb met mijn systeem. Maar gisteren plaatste ik een kompas bij mijn uitlaatpijp ter hoogte van de reactor en er gebeurde niets. Geen naaldafwijking.
Als het me lukt om brandstof te besparen, zou ik het experiment opnieuw beginnen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 20/03/06, 15:57

Pit, de magnetisatie van de reactor zichtbaar op het kompas is geen legende. Ik kon het op mijn lichaam zien na een paar uur inbreken; en gisteren kon ik het ook zien op een gepantoniseerde tractor die ik ging bekijken. Het kompas reageert na enkele minuten gebruik; curieus, bij deze trekker volgden we de uitlaat voor de spit en na de spit: de naald veranderde steeds van richting.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/03/06, 20:52

Ik zeg niet het tegenovergestelde, maar aangezien ik geen bewijs heb dat mijn reactor werkt, kan ik niet ja of nee stemmen in de peiling. Op dit moment beweegt mijn kompas niet en als het kompas het bewijs is dat de reactor werkt, dan werkt het mijne niet.
Het is jammer dat er maar één stem is in deze poll, want dat zou een idee kunnen geven.
André heeft een reactor die werkt, maar hij heeft nee gestemd, dus het kompas reageert niet.
Andere onderzoekers die een werkende reactor hebben, moeten stemmen.
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49

iets verder naar het oosten...




par laurent.delaon » 20/03/06, 21:36

hello,
Ik heb waterdoping maar ik heb geen reactor, hoe doe ik dat?
;O))))))


nou, concentreer je niet op magnetisme: als je een stalen staaf verwarmt, wordt hij gemagnetiseerd...; de Chinezen wisten dit al lang geleden en zo maakten ze kompasnaalden... lang voordat Christophe Columbus en de staaf van Mr Pantone!

Ik verwaarloos het magnetisme niet in de mogelijke verklaringen, maar ik leg het gewoon terzijde in het dossier: PhenomesUseless in afwachting van beter...

Dit fenomeen heeft geen invloed op wat er met het water gebeurt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 20/03/06, 23:06

wie heeft je verteld dat het André was die nee stemde?
Aan het begin van mijn prototype walgde ik dat er geen magnetisme was, Christophe plaatste deze poll en ik stemde nee! Beeld
en nu reageert het kompas op blokkeren!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 157-gasten