Water en zijn informatie

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

Water en zijn informatie




par lau » 21/02/06, 13:07

Hallo,

Volgens getuigenissen heeft de kwaliteit van het water in de bubbler een zeer zwakke invloed op de prestaties van de pantone.
Afgezien van kraanwater en het chloor dat niet erg wordt aanbevolen, gebruiken sommigen rivierwater, bronwater, gedestilleerd water of regenwater.
We weten ook uit eenvoudige ervaring dat de bubbler met zuurstof verrijkte damp produceert (blauwe vlamtest).
Ik vermoed dat sommige mensen erover hebben nagedacht of het zelfs hebben meegemaakt? als we het water op fysische wijze verrijken met zuurstof: welke economische en handige methode gebruiken en met welk resultaat?
Als het water wordt verrijkt met zuurstof "informatie" (zie plocher) of beter nog met waterstof informatie, wat gebeurt er dan?
Ik heb andere ideeën met andere middelen om experimenten op het water uit te proberen, maar nadat ik mijn huidige resultaten over vele km heb bevestigd.

merci
Dernière édition par lau de 22 / 02 / 06, 22: 53, 1 keer bewerkt.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 21/02/06, 17:27

En weg met mij antwoord ik!!!
Voor je experimenten, WAT, WAAR, WANNEER, ik ben in orde, ga je gang en doe de experimenten...!!! : Cheesy: : Idee: : Mrgreen:
Dat is cool 8) 8) 8)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/02/06, 17:50

Dag
Probeer een mengsel van water en 50% alcohol.
en vertel me het verschil, ik deed de test op een benzinemotor
Normaal zou alcohol beter zijn geweest en het werkt beter met regenwater.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 22/02/06, 23:01

Ik gebruik regenwater sinds het begin van mijn prototype om kalkaanslag te voorkomen en omdat ik denk dat het al interessante "informatie" heeft.
Ik zal het water/alcohol-mengsel over een tijdje proberen en ik zal mijn resultaten op de forum.
eh.. op dit moment heb ik niets concreets, maar veel ideeën om te proberen. Als een van hen werkt, laat ik het je weten. forum.
Het doel is om "geprepareerd" water te hebben (vrijwel gratis) dat beter werkt dan gewoon water.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten