De werking van het water doping: grafiek?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 11/02/07, 00:21

Andre schreef:Ik denk dat het is het tegenovergestelde, in een dieselauto pleinne de belasting, brandstofinjectie is in een zeer korte tijd en het is niet het gebrek aan lucht maakt het fumme, maar de hoeveelheid diesel die moet door middel van een vlamfront doorgeven aan uw weg naar de lucht terug te vinden vechten


hello André
er zijn veel oudere dieselmotoren met injectiepomp om uiteindelijk te injecteren minste 10 ° BDP (echt voorbeeld pomp online: injectie onder volle belasting 24 12 ° tenzij ° BDP) in deze gevallen -20 ° BDP, kan er nog niet had een verbranding start.

Andre schreef:Terwijl een midrange-motor is zachter in het functioneren en de dosis van het water doet krijgen weinig prestaties ..

je bedoelt bij halve belasting: in dit geval is de verbranding T ° ongetwijfeld lager dan de "veronderstelde kraak" T °

Teruggaan naar mijn redenering,
het water verdamping warmte komt overeen met ongeveer 537 calorieën / gram:
Hier is een speciale controller, bijvoorbeeld wanneer je een pan water aan de kook: zolang er water tussen de noedels, blijven ze in 100 ° C na de T ° en afscheidsdiner

we kunnen omzetten "Latente warmte van verdamping" vloeibaar water met de "latente hitte van kraken" Water reeds droge stoomBeeld
als de verdamping van het vloeibare water moet passeren onder de 374 ° C (in 220 bar), hier betekenen wateroverlast empêcherairait verbranding groter zijn dan deze 374 ° C:
geen interesse

indien het kraken van waterdamp zal 1500 ° C, is het veel saai T ° verbrandingsregeling:
en de energie die verloren gaat van kraken (minder interressante in de buurt van TDC) is per definitie goed hersteld voor de afslag naar de uitlaat, omdat de temp exch nauwelijks bereikt 800 ° C

zo ook de injectie vertraging onverbrande gemakkelijk gedaan, zou het genoeg om meer vooraf uiteen te zetten, wetende dat stoominjectie zou de stijging van de T ° verbranding bij TDC belemmeren, en het beste compromis automatisch behouden dan:
optimalisatie van automatische diagram :P
Beeld

Is er iemand weten:
T ° scheurvorming water als functie van de druk :?
de latente warmte van kraken (hoeveel calorieën / g) warmte-equivalent :?

Als de prestaties wordt geoptimaliseerd door dit principe, ik wil niet dat rekening de ioniserende effect of pantone effect.

doe de Pantone effect is om de T ° stoomkraak- goede temp maken (dat kan niet in mijn presentatie wordt: genomen bij willekeurig 1500 ° C) :?

bout
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 11/02/07, 02:31

Hallo Bolt
Andre schreef:

Terwijl een midrange-motor is zachter in het functioneren en de dosis van het water doet krijgen weinig prestaties ..

je bedoelt bij halve belasting: in dit geval is de verbranding T ° ongetwijfeld lager dan de veronderstelde kraak T °
"

Ik bedoel toerental en lage belasting
ADVANCE bleef in zijn positie op verschillende RPMs, maar de duur van de injectie is in een smallere hoek (weinig diesel) vermijdt dan ook het neusje van verbranding, die plotseling verhogen de druk geeft ons een motor cyle een ontploffing.
Niemand heeft enig belang heeft bij de minste deze piek druk
dat de neiging om de energie (net als een motor explosie autoallume,), maar de luchttemperatuur redenen in de kamer met de diesel op te vangen moet worden geïnjecteerd wanneer de temperatuur van de perslucht heeft bereikt een 500c heeft 600c en dit kan alleen het einde van de compressie injectie duurt een paar duizendsten van een seconde, ik denk dat de vlam voorzijde is ook belangrijk dat in een explosie van maximaal meter tweede 37 gemiddeld met de trage dépard en de finale op de muren ter vermindering geeft dit een 15 meter seconden diesel heel wat minder, betekent dit dat een regeling van 3000 rpm en verbranding treedt een neerwaartse gedeelte van de zuiger een kamer die in volume toeneemt ..
verbrandingssnelheid waarvan bekend is afhankelijk van de brandstof, de thermische geleidbaarheid en de soortelijke warmte van de gasmassa
De waterdamp geïntroduceerd in de motor moet de thermische geleidbaarheid en de soortelijke warmte van het mengsel te wijzigen, moet ook de temperatuur bij de vlamverspreiding verlagen tot een druk in de afdaling van de zuiger
de energie die het geabsorbeerde zuiger top heeft verminderd de schok (diesel) en herstelt de afdaling, om het een echte diesel WERKING.

Ik denk dat we op zoek naar gecompliceerde functioneren van hypothesen over de rol van het water, maar het moet waarschijnlijk eenvoudige passages differrents water condities met de absorptie en energie-rendement.
We zien dat als we het water met alcohol te vervangen (apart zetten dat het een brandstof die winnen in een motor exposion is slechter dan water) becaufe de soortelijke warmte en kracht absorptie van alcohol is veel achteruit water.
Ik heb nooit considréré water als brandstof (malgrés het is de zuurstof en waterstof) water voor mij is het niets anders dan een voertuig te verwarmen, wordt het genomen op de uitlaat en implementeren in de werkende cyclus .. en kwantitatieve beperkingen in de motor is gewoon gekoppeld aan dat het niet de vlam voorzijde heeft nuisse tijdens de verbranding ..
Het is gewoon een hypothese was mijn manier van waarnemen, maar het is moeilijk om te weten wat er aan de binnenkant van de motor. het enige wat we weten is dat de opmerkingen van differrentes experimenten Ik ben ervan overtuigd dat we een winst van 50% van consomation voor deze niet hoger kan zijn dan moet worden gezocht 30% verlies in de uitlaat en een deel aan koelwater.

Andre
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 11/02/07, 12:04

je bedoelt bij halve belasting: in dit geval is de verbranding T ° ongetwijfeld lager dan de "veronderstelde kraak" T °


Hier is een speciale controller, bijvoorbeeld wanneer je een pan water aan de kook: zolang er water tussen de noedels, blijven ze in 100 ° C na de T ° en afscheidsdiner


er blijkbaar de reactor ook kook de noedels (maar niet hetzelfde) ...

we kunnen omzetten "Latente warmte van verdamping" vloeibaar water met de "latente hitte van kraken" waterdamp reeds

niet omdat cen'est geen water dat wordt gekraakt (zie berekening Cristophe bewijst voor mij: het water niet bieden genoeg waterstof) in tegenstelling tot de gazoil er voldoende waterstof gebracht.

indien het kraken van waterdamp zal 1500 ° C, is het veel saai T ° verbrandingsregeling:


nee het is niet het water dat wordt gekraakt, maar de diesel olie die wordt gekraakt Spray het is niet hetzelfde ....


Is er iemand weten:
T ° scheurvorming water als functie van de druk :?
de latente warmte van kraken (hoeveel calorieën / g) warmte-equivalent :?

Als de prestaties wordt geoptimaliseerd door dit principe, ik wil niet dat rekening de ioniserende effect of pantone effect.

is het niet logisch en het is goed het einde van feraille lauw niet te overwegen ...

doe de Pantone effect is om de T ° stoomkraak- goede temp maken (dat kan niet in mijn presentatie wordt: genomen bij willekeurig 1500 ° C) :?


het effect van Pantone en het creëren van een collectieve illusie op een stuk lauwe ijzeren masker realilté de dingen die plaatsvinden beucoup nemen meest logische manier verhoogde druk en verhoogde temperatuur 80bar 800 ° C in de verbrandingskamer ....
als het principe, bedacht ik, injectie van directe stoom
ketel met een microfoon is realistischer en logisch (en veel eenvoudiger) dan alles wat tot nu toe is gedaan.
Extrension door directe injectie kan door spuiten (wat deed Clerget 1900), maar met slechtere resultaten dan directe injectie in de inlaatlucht (wat hij heeft gedaan en vond mezelf worden beschouwd ).
Overigens verklaart dit ook waarom een ​​eenvoudige manier kleine auto geen goede resultaten ten opzichte van wielen (verdampte water) die in de meeste gevallen gezien de omvang van gerealiseerde samenstel.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 90-gasten