Doping, geen resultaten op de dyno: verklaring?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 09/10/07, 22:41

Bonjour à tous
Gilgamesj schreef:Dit is een zeer goed en zeer plausibele verklaring André. Wat is het water om vervolgens worden gebruikt. Is er een verband met de elektrische isolatie van de stang de afgifte van breuk en oxidatie van de steel ??


Over "vernis" op de staaf en isolatie, heeft iemand geprobeerd de stalen staaf van de reactor te fosfateren? Het is relatief "gemakkelijk" om aan te sleutelen, het biedt bescherming tegen corrosie (wat maakt het uit!?) maar bovenal "goede" elektrische isolatie aan het oppervlak. (ongeveer 1 micron dik).

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 10/10/07, 00:43

Dag

Wat ik je probeer te vertellen is niet zozeer de isolatie van de stang, het gebeurt vanzelf, er zijn manieren om het sneller te accentueren door de reactor sterk te verwarmen en de inlaat te blokkeren om alle zuigkracht van de motor te forceren aa om er doorheen te gaan, hoewel deze kant al lang is opgelost. (David had het recept op deze pagina's aangegeven met een roterende klep.. hoewel hij het om een ​​andere reden gebruikt, weet ik niet of hij de ervaring op multicilinders pusht)

Wat intrigeerde mij, in een 100% Panton-stookolie-assemblage, een kleine motor met een bepaald toerental, de temperatuurstijging van de reactoruitlaat en een geluid alsof er zand door de reactor ging, hoe kan stookolie dit effect hebben in de reactor? door de binnenkant van de reactor te onderzoeken, de reactorbuis, heeft men de indruk dat deze is schoongemaakt als een zandstraal, terwijl de staaf blauwachtig blijft, zwart bedekt met zijn laag
Waarom is het lichaam van de reactor niet bedekt met deze laag?
Op de automontage hoor ik dat niet, ik zit erin als ik onder belasting rijd.


Andre
0 x
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 10/10/07, 07:40

Andre schreef:Dag

Wat ik je probeer te vertellen is niet zozeer de isolatie van de stang, het gebeurt vanzelf, er zijn manieren om het sneller te accentueren door de reactor sterk te verwarmen en de inlaat te blokkeren om alle zuigkracht van de motor te forceren aa om er doorheen te gaan, hoewel deze kant al lang is opgelost. (David had het recept op deze pagina's aangegeven met een roterende klep.. hoewel hij het om een ​​andere reden gebruikt, weet ik niet of hij de ervaring op multicilinders pusht)

Wat intrigeerde mij, in een 100% Panton-stookolie-assemblage, een kleine motor met een bepaald toerental, de temperatuurstijging van de reactoruitlaat en een geluid alsof er zand door de reactor ging, hoe kan stookolie dit effect hebben in de reactor? door de binnenkant van de reactor te onderzoeken, de reactorbuis, heeft men de indruk dat deze is schoongemaakt als een zandstraal, terwijl de staaf blauwachtig blijft, zwart bedekt met zijn laag
Waarom is het lichaam van de reactor niet bedekt met deze laag?
Op de automontage hoor ik dat niet, ik zit erin als ik onder belasting rijd.


Andre


Het zandgeluid kan cavitatie zijn. Afhankelijk van de omstandigheden eet hij alles op en heel heftig.

HET materiaal dat van de muren wordt gescheurd, gaat goed in de motor? het moet niet erg goed zijn toch??
0 x
***************************
Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten