Pantone engine gebouwd op grasmaaier

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Yugo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 24/07/09, 08:35

Pantone engine gebouwd op grasmaaier




par Yugo » 26/07/09, 17:51

hello,

Ik ben nieuw voor dit forum Ik probeer een pantone-maaier te bouwen, maar ik heb problemen tijdens mijn constructie.Ik moet leidingen vullen om ze aan de fitting te schroeven.

Ik bevestigde een bankschroef en wanneer ik mijn pijpbewegingen begin te vullen. Ik heb geprobeerd een doek om de pijpen te doen, maar die blijft bewegen.

Ik weet niet hoe ik mijn pijpen op de juiste manier moet bevestigen zonder dat deze beweegt om mijn pijpen eindelijk te vullen.

Weet iemand hoe ze me kunnen helpen? bedankt voor je hulp. :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 26/07/09, 18:49

Hallo yougo

Ik ben nieuw voor dit forum Ik probeer een pantone-maaier te bouwen, maar ik heb problemen tijdens mijn constructie.Ik moet leidingen vullen om ze aan de fitting te schroeven.

Ik bevestigde een bankschroef en wanneer ik mijn pijpbewegingen begin te vullen. Ik heb geprobeerd een doek om de pijpen te doen, maar die blijft bewegen.

Ik weet niet hoe ik mijn pijpen op de juiste manier moet bevestigen zonder dat deze beweegt om mijn pijpen eindelijk te vullen.

Weet iemand hoe ze me kunnen helpen? bedankt voor je hulp.


Hier zijn enkele mogelijkheden die je misschien nog niet hebt geprobeerd:

Draai je pijp veel steviger vast met de bankschroef, zelfs als dat betekent dat je een 'ziel' erin moet stoppen zodat hij niet instort.

Als de buis erg hard en moeilijk te zagen is met een zaag en daarom moeilijk te rijgen, probeer hem dan te verwarmen met een brander binnen 500-850 ° (kersenrode kleur) in het deel dat moet worden geschroefd + langzame afkoeling in omgevingslucht om onthard hem. Het moet veel malser en coöperatiever worden. : Mrgreen:

Controleer of uw sector niet een beetje tandeloos is. : Mrgreen:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Yugo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 24/07/09, 08:35

Re: pantone motorconstructie op grasmaaier




par Yugo » 27/07/09, 11:00

bedankt voor het advies : Cheesy:
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten