Zoek gevonden 197 resultaten

par AXEAU
12/03/22, 13:06
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Pas een motor, katrol en riem aan op een appelsnijder
antwoorden: 18
views: 7729

Re: Aanpassen van een motor, poelie en riem op een appeluitklinker

Hallo, volgens je doe-het-zelfmogelijkheden kun je ook een frictiesysteem maken, een autowiel vast op de kruk van de inkeping en een rol op de motoras die er wrijving op krijgt om te trainen, zoals een solex.
par AXEAU
27/11/18, 21:48
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Gele vesten: is de oproep van de November 17 gerechtvaardigd? #GiletsJaunes
antwoorden: 1719
views: 284098

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes

Ik heb net je samenvatting gelezen, niets over pensioenen. Dit is wat mij ertoe aanzette om op de 17e te demonstreren, ik kan nog steeds niet begrijpen waarom we mensen niet met hun volledige rechten laten gaan, aangezien ze heel jong begonnen te werken om er ruimte voor te maken. voor degenen die ...
par AXEAU
26/11/18, 21:51
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Gele vesten: is de oproep van de November 17 gerechtvaardigd? #GiletsJaunes
antwoorden: 1719
views: 284098

Re: Yellow Vests: is de November 17 Call Justified? #GiletsJaunes

Het kan zo zijn in de geschiedenis van de mensheid, een drempel waar elites niet langer de stabiliteit van een volk kunnen garanderen, toenemende spanningen ontploffen. Opkomst van nieuwe leiders, herdefiniëring van regels enz. Enz.
par AXEAU
25/11/18, 09:19
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Gele vesten: is de oproep van de November 17 gerechtvaardigd? #GiletsJaunes
antwoorden: 1719
views: 284098

Re: De November 17-oproep is gerechtvaardigd?

Een goed "achtergrondartikel": https://www.lepoint.fr/invites-du-point/laurent-neumann/neumann-gilets-jaunes-ce-que-les-politiques-ont-rate-24-11- 2018-2274053_2449.php (schade voorbehouden aan abonnees ...) Gele vesten: wat politici hebben gemist De ecologische transitie is een noodzakelijke geboren ...
par AXEAU
07/02/18, 20:06
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Ruimte X. Cirkelen met een Tesla 06 / 02 / 18
antwoorden: 19
views: 7936

Re: Space X. Orbiting a Tesla the 06 / 02 / 18

Ik geef de voorkeur aan megalo miljardair in plaats van president of dictator! : Cheesy:
par AXEAU
07/02/18, 19:40
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: Ruimte X. Cirkelen met een Tesla 06 / 02 / 18
antwoorden: 19
views: 7936

Ruimte X. Cirkelen met een Tesla 06 / 02 / 18

Een beetje gek of megalomaan gooit een miljardair zijn Tesla de ruimte in. Niet erg groen, maar de drie lichamen waaruit de draagraket bestaat, zijn weer aan land gekomen. Mooie prestatie. Misschien een nieuwe start naar de verovering van de ruimte. Hier is de live video, zie de laatste 20 minuten, de lancering ...
par AXEAU
22/11/17, 22:41
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Advies over GOUPIL G5 elektrische bestelwagen met loodbatterijen
antwoorden: 21
views: 24860

Opnieuw: Forum elektrische auto's en ritten

Autonomie is geen echt geldig argument: zeldzaam zijn de mensen die meer dan 200 km per dag buiten vrije tijd of vakantie maken ... dat wil zeggen dat 95% van de mensen tevreden zou kunnen zijn voor 95% van hun reizen met een actieradius van minder dan 400km ... Maar achteraf begrijp ik heel goed dat het ...
par AXEAU
19/11/17, 14:19
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Advies over GOUPIL G5 elektrische bestelwagen met loodbatterijen
antwoorden: 21
views: 24860

Opnieuw: Forum elektrische auto's en ritten

Hallo, het is lang geleden dat ik er ben geweest. Vandaag kondig ik het overlijden aan van onze Goupil of liever zijn pakje zuur / loodaccu's, ze hebben 7 jaar geduurd en het voertuig heeft 65000 km afgelegd. Het was onze eerste ervaring met een elektrische auto. Er waren niet veel ...
par AXEAU
30/07/16, 00:13
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Onroerende voorheffing op tuinen (en moestuinen): de ware en de valse
antwoorden: 11
views: 16458

Re: Belastingland op tuinen (en moestuinen): het ware en het valse

Goedenavond, dan nee ik heb deze petitie niet geopend of beantwoord en ik dacht ook aan de onroerende voorheffing. Bij de volgende uitvinding dus bazarde ik alles om in een vrachtwagen met een open haard te leven.

Zoek Geavanceerd zoeken