Winkelen voor het eten goed

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
francine59
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 18/01/16, 18:04

Winkelen voor het eten goed




par francine59 » 18/01/16, 18:14

Geconfronteerd met de meer dan dosis van industriële producten in onze winkels, maakte ik de weddenschap om delicatessen web te vinden.
Ik vond een aantal websites, waaronder degene die de kleine producenten of ambachtslieden die ervoor hebben gekozen om hun winkels te sluiten hoogtepunten: Picardië ambachtslieden werken alleen met de producten van de regio's, etc.

Ik wil deze tip delen adviseren u om te bezoeken -http: //terroirsmarket.com/fr/
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/01/16, 20:52

Ooh! ooh! 2e post, een commercieel voorstel. Het had niet het gevoel een beetje spam, toch? : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 19/01/16, 21:01

Francine wil dat we rollen in de bloem! :P
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:




par izentrop » 19/01/16, 23:26

Gelukkig olifant houden kijken!

Nou, ok het zuigt :x

De link Francine is luxe, Koe !! (Niet Francine) :onheil:

Naast de truffels in Picardië, ik geloof niet (gezien het feit dat het is Couin min) ...

maar als Beeld ... met meer "snuffel" honden : Mrgreen:
http://www.lunion.fr/region/ils-trouven ... b26n238306
0 x
francine59
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 18/01/16, 18:04




par francine59 » 27/01/16, 17:44

Hallo lieve olifant
Nee, geen advertenties of spam, gewoon delen.
Ik ben de 59 en ik geloof niet dat er zijn truffels in Picardië lol
de site biedt producten uit alle regio's
Ik heb al vergeleken het net en de winkel, het is niet zo duur
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 27/01/16, 23:18

Ik hou van de coating van "Hallo lieve Elephant"blah-blah-blah, alsof ze hem al eeuwen kende met 4 posten op de klok ...

Ik zeg PUB: Inderdaad, Francine is de 59 in het noorden in de buurt van Roubaix, maar in tegenstelling tot wat het beweert ...
("kans" om dingen goed te doen) ontdekken we dat de "terrorsmarket.com" server precies in Roubaix dito is gebaseerd!

Beeld

Die is erg ver van Picardië. Te voet, 56 uur wandelen heen en terug, niet slecht voor "kopen kleine lokale producenten"...

"Je leeft lokaal, koop lokaal"
hum ... Francine moeten gespierde kuiten hebben. : Mrgreen: : Mrgreen:

Normale kant "ambacht"delicatessen, als we hammen nodig hebben!" : Arrowd: :|

"Niet zo duur"zei ze: € 9,13 voor een pot cassoulet van 400 gr, dat maakt ons de cassoulet aan € 22 - de kg !!!

Dit is 20x duurder dan de grote distrib. (Dat moet soms goed ...) : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:

Beeld

Om nog maar te zwijgen van de intensieve SEO van meer dan 300 links die naar de site in kwestie verwijzen, veel van het type dat hier wordt gepost. Met zes identieke punten in vergelijking met de commerciële site ... [delicatessenwinkel, kleine producenten, streekproducten, ambachten, nabijheid, Picards] Natuurlijk weer puur toeval ...! Bah ... Het is niet slecht, maar waarom heb ik de kleur niet aangekondigd, als het aspect "ambachten en lokaal" ik echt grote twijfels heb. Deze ambachtslieden maken dergelijke sites niet, ze kunnen het niet betalen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 30/01/16, 03:02

Oh nee terrorsmarket is nogal ak en granaten ze moeten aanbieden ... nou heb je op doel ???

Geen verband tussen de locatie van een gastheer en eigenaar eh ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/01/16, 15:38

Heuh heck, aaah niet: de blunder !!! Mijn Diiiieu? H! : Cheesy:

Merk op dat als de "AK"het is de zuur-base-onbalans en de"granaten"vertering door verrotting (het resultaat waarvan - excuseer de metafoor - het verwachte resultaat zou zijn na indigestie van cassoulet) deze site staat bovenaan! : Lol:

Ik stel vast dat:

1) de titel heeft niets te maken met de inhoud, ik raad aan deze te wijzigen (maar eigenlijk niets te doen: "Winkelen voor het eten goed"dit zorgt er zeker niet voor dat we onszelf volproppen met blikjes"industriële cateraars"....)

2) reclame link naar deze industrie-pseudo-ambachtelijke producten verkocht erg, erg duur is er nog steeds, waarom?

3) Zoek naar de "lokale producenten"in de beschrijving van de producten zul je ze niet vinden, behalve de samenvattende beschrijvingen die strikt geen waarde hebben omdat ze niet geverifieerd kunnen worden. Geen adres hiervan, zoek naar de fout ...

4) Als het waar was, zou ik graag de stallen koorts ruiken, steenpuisten zie landelijk, horen de klokken van de dorpen en droom geur van bloemen .... Niets van dit alles we vertrokken honger ...! Gelukkig Did67 er draad.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 303-gasten