De Future Meat fabriek voor synthetisch kunstvlees is zojuist geopend!

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

De Future Meat fabriek voor synthetisch kunstvlees is zojuist geopend!




par Christophe » 26/06/21, 16:50

Genoeg om binnenkort alle veganisten, vegetariërs en vegetariërs ter wereld tevreden te stellen? We zullen vlees kunnen eten zonder de zanimos te schaden (en waarschijnlijk veel effectiever voor het klimaat... tenminste op papier... persberichten!)! : Cheesy:

Biotechnologiebedrijf Future Meat kondigt de opening aan van 's werelds eerste productiefaciliteit voor industrieel kweekvlees.

(...)

Kip, rundvlees, varkensvlees en lamsvlees

Volgens het bedrijf kan de eerste fabriek kippen-, varkens- en lamsvlees produceren, en binnenkort ook rundvleesproducten. Het proces is ongeveer 20 keer sneller dan het fokken en slachten van dieren, en volgens de release wordt het sneller goedkoper dan verwacht.

“Na te hebben aangetoond dat kweekvlees sneller een kostenevenwicht kan bereiken dan de markt verwacht, betekent deze productiefaciliteit een echte game-changer”, aldus Yaakov Nahmias, Chief Scientific Officer van Future Meat.


https://trustmyscience.com/premiere-usi ... nt-ouvrir/

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14937
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4350

Re: De Future Meat fabriek van synthetisch kunstvlees is net geopend!




par GuyGadeboisTheBack » 26/06/21, 16:55

Je weet wat ik denk, toch? Je weet wat ze met hun gif kunnen doen... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: De Future Meat fabriek van synthetisch kunstvlees is net geopend!




par Forhorse » 26/06/21, 17:00

Ik hou teveel van koeien om ze te zien verdwijnen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: De Future Meat fabriek van synthetisch kunstvlees is net geopend!




par Christophe » 26/06/21, 17:13

Maak je geen zorgen Forhorse, we hebben het daar niet over melk... het enige dat overblijft is het maken van kunstmatige melk... en doei moo moo!! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

We hadden het een paar jaar geleden over de eerste kunstmatige steak. Ik denk dat die ongeveer $ 1 kostte. Hoe zit het met de prijs een paar jaar later? Ik heb geen informatie gevonden over kostprijzen, verkopen...maar als deze in verhouding staan ​​tot de benodigde tijd en middelen, zou het zeer concurrerend moeten zijn!!

Future Meat beweert dat zijn fabriek elke dag 500 kg aan laboratoriumvleesproducten kan produceren, het equivalent van 3000 middelgrote hamburgers

(...)

Het bedrijf beweert dat kweekvlees genereert 80% minder uitstoot van broeikasgassen, gebruikt 99% minder land en verbruikt 96% minder water dan de traditionele vleesproductie.


https://future-meat.com/
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14937
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4350

Re: De Future Meat fabriek van synthetisch kunstvlees is net geopend!




par GuyGadeboisTheBack » 26/06/21, 17:41

Christophe schreef:Het bedrijf zegt dat
: Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: De Future Meat fabriek van synthetisch kunstvlees is net geopend!




par Christophe » 26/06/21, 17:57

Vrienden bij Pfizer misschien? : Lol: : Lol: : Lol:

Gisteren gehoord op Cnews (dus nog te bevestigen): de werkelijke effectiviteit op het terrein van AstraZeneca was uiteindelijk 60% versus hoeveel werd geclaimd door hun persdienst??? Ruim 85% lijkt mij... Geloof, geloof...

Wat denken de grappige mensen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: De Future Meat fabriek van synthetisch kunstvlees is net geopend!




par Macro » 26/06/21, 18:05

Christophe schreef:Genoeg om binnenkort alle veganisten, vegetariërs en vegetariërs ter wereld tevreden te stellen? We zullen vlees kunnen eten zonder de zanimos te schaden (en waarschijnlijk veel effectiever voor het klimaat... tenminste op papier... persberichten!)! : Cheesy:

Biotechnologiebedrijf Future Meat kondigt de opening aan van 's werelds eerste productiefaciliteit voor industrieel kweekvlees.

(...)

Kip, rundvlees, varkensvlees en lamsvlees

Volgens het bedrijf kan de eerste fabriek kippen-, varkens- en lamsvlees produceren, en binnenkort ook rundvleesproducten. Het proces is ongeveer 20 keer sneller dan het fokken en slachten van dieren, en volgens de release wordt het sneller goedkoper dan verwacht.

“Na te hebben aangetoond dat kweekvlees sneller een kostenevenwicht kan bereiken dan de markt verwacht, betekent deze productiefaciliteit een echte game-changer”, aldus Yaakov Nahmias, Chief Scientific Officer van Future Meat.


https://trustmyscience.com/premiere-usi ... nt-ouvrir/



Het is de transperceige van duizend en één wagens...het is de laatste Bastien van de beschaving...

1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: De Future Meat fabriek van synthetisch kunstvlees is net geopend!




par Christophe » 26/06/21, 18:12

Ik heb de strips niet gelezen en het filmpje dat ik zag maakte me nogal kwaad... Ik begreep al niet waarom hij niet kon stoppen! : Cheesy:

Hebben ze een barbecuefabriek in de trein? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14937
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4350

Re: De Future Meat fabriek van synthetisch kunstvlees is net geopend!




par GuyGadeboisTheBack » 26/06/21, 18:15

Christophe schreef:Ruim 85% lijkt mij... Geloof, geloof...


94% zeiden ze... : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De Future Meat fabriek van synthetisch kunstvlees is net geopend!




par Obamot » 27/06/21, 01:20

Afgezien van bepaalde groepen onderzoekers die dankzij de vereiste wegingen correcte projecties van cijfers konden maken! Niemand weet er iets van. 85% aan 95% geven is een grote grap, omdat we dan zouden moeten toegeven dat driekwart van dit ‘succes’ absoluut niets met vaccins te maken heeft.

En vooral waar we ons vandaag de dag op baseren, aangezien massatests vrijwel allemaal verdwenen zijn.

Vandaag deed ik het experiment in de buurt van een supermarkt, om mensen te vragen hoeveel maskers ze bij zich hadden (in de wetenschap dat ze, om effectief te zijn, regelmatig vervangen moeten worden, wat iedereen weet...) En rond de twintig was er natuurlijk maar één persoon die kon mij een “nieuw” masker laten zien. Het is op een punt gekomen dat niemand het meer gelooft.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 289-gasten