Zoek gevonden 865 resultaten

par aerialcastor
16/01/21, 10:06
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)
antwoorden: 75
views: 15758

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)

Ik merk dat het niet beter wordt. De drift gaat steeds mooier door. Nu legt Obamot ons uit, youtube-video ter ondersteuning, dat de Covid-cijfers zijn opgetuigd, om een ​​angstwekkend klimaat te creëren, dat de bevolking ertoe zou aanzetten zich te laten vaccineren. Op dat moment zouden we worden geïnjecteerd met een product...
par aerialcastor
08/01/21, 11:57
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)
antwoorden: 75
views: 15758

Re: account verwijderen uit forum

Menigtebewegingen zijn te wijten aan de menigte. Het feit dat je daar bent, neemt deel aan de beweging. Als iedereen weggaat, is er geen beweging meer. Het is net als YouTube-video's. Door ze te bekijken, door de links te vermenigvuldigen, worden ze geloofwaardig, of je het nu wel of niet eens bent met de achtergrond...
par aerialcastor
08/01/21, 11:35
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)
antwoorden: 75
views: 15758

Re: account verwijderen uit forum

Ik ken de zaak Obamot precies. Dit lijkt misschien overdreven, maar wat ik zie is een Qanon-afwijking. Om nog een voorbeeld te nemen, als je de forum, kom je tot de conclusie dat wortelsap geamputeerde armen teruggroeit. Blijven is gegarandeerd. Hoe dan ook...
par aerialcastor
08/01/21, 11:10
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)
antwoorden: 75
views: 15758

Re: account verwijderen uit forum

Het is waar dat iedereen wordt veroordeeld forum vanwege het gedrag van een lid is het niet erg eerlijk. Mijn excuses vooral voor alles wat met de luie moestuin te maken heeft. Maar Obamot is zo alomtegenwoordig, op bijna elke thread, dat hij een beetje lijkt op de personificatie van forum. En het geeft een...
par aerialcastor
08/01/21, 10:38
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)
antwoorden: 75
views: 15758

Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)

Ik wil mijn account verwijderen. Ik kon de optie niet vinden in de menu's. Kan iemand mij vertellen hoe het moet? De reden is dat ik niet geassocieerd wil worden met wat Econologie aan het worden is: een forum voor een onbevangen populist (Obamot), die niet aarzelt om nepnieuws tot waarheid te maken, om...
par aerialcastor
08/01/21, 10:24
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7916
views: 605089

Re: Covid-19: vaccins en immunologie

Tssss... Beschuldigingen van iemand onvriendelijk, met giftig gedrag, dus belangeloos: naar de vuilcontainer. 8) Serieus? :cheesy: er zijn niet genoeg smileys voor je brein om de grap te begrijpen (?) waarvan ik niet de auteur ben, de man had misschien voorzichtiger moeten zijn met de gebruikte teksten en logo's...
par aerialcastor
07/01/21, 19:56
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7916
views: 605089

Re: Covid-19: vaccins en immunologie

Als badnapo1058 of de posters niet gevonden kunnen worden, dan kan badnapo1058 de auteur zijn. Als het niet vindbaar is door een zoekmachine, komt dat omdat het een bijnaam is die niet zichtbaar is behalve in de chat waar het actief is. Zoals ik al zei, iemand vroeg naar de bron, ik...
par aerialcastor
07/01/21, 19:53
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7916
views: 605089

Re: Covid-19: vaccins en immunologie

Ik heb pastiches gedeeld! :cheesy: Het is geen pastiche, een pastiche is grappig. Dit is een vals document dat afkomstig zou zijn van een officieel Zwitsers bureau voor vaccinbescherming (dat niet bestaat) dat bedoeld is om mensen te manipuleren door valse getuigenissen van een arts te melden. De nep is erg...
par aerialcastor
07/01/21, 12:17
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7916
views: 605089

Re: Covid-19: vaccins en immunologie

Ik heb pastiches gedeeld! :cheesy: Het is geen pastiche, een pastiche is grappig. Dit is een vals document dat afkomstig zou zijn van een officieel Zwitsers bureau voor vaccinbescherming (dat niet bestaat) dat bedoeld is om mensen te manipuleren door valse getuigenissen van een arts te melden. De nep is erg...

Zoek Geavanceerd zoeken