Zoek gevonden 5 resultaten

par Waarom niet?
18/08/06, 13:48
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Nieuwkomers in waterdoping
antwoorden: 13
views: 25346

Geweldig, Bravo, en vooral bedankt. Er zijn zoveel berichten over deze discussies dat de neofiet in mij regelmatig in mijn gedachten verdwaalt. Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst bij de forum om mijn idee van bewerken te krijgen. Ik zal niet aarzelen om het u uit te leggen. Nogmaals bedankt voor...
par Waarom niet?
12/05/06, 10:53
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Vragen van een nieuwe!
antwoorden: 14
views: 12656

Hallo allemaal, Dit is echt geweldig. forum. Gisteren ging mijn vrouw, die wilde zien wat dit beroemde "Pantone-proces" was, op internet kijken... Maar ze maakte een fout met de spelling... En ontdekte deze site, die ons inzicht geeft in weinig verschillende . Ik geef je het adres. http://w...
par Waarom niet?
09/05/06, 21:12
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Vragen van een nieuwe!
antwoorden: 14
views: 12656

Inlaatlucht

Goedenavond allemaal, ik kom terug met mijn vragen... Ik kan geen informatie vinden over een probleem dat me dwars zit... Ik deel het met jullie: ik begrijp dat het ideaal was om de GEET rechtstreeks te sturen gas dat uit de reactor komt in de inlaatpijp na het luchtfilter....
par Waarom niet?
08/05/06, 14:32
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Vragen van een nieuwe!
antwoorden: 14
views: 12656

Bedankt André voor deze eerste info.

Ik ga dit allemaal overdenken en kom aan het einde van de middag terug.

A+
par Waarom niet?
07/05/06, 21:19
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Vragen van een nieuwe!
antwoorden: 14
views: 12656

Vragen van een nieuwe!

Hallo allemaal, ik ontdekte het bestaan ​​van Pantone-processen tien dagen geleden, ik heb me hiervoor aangemeld forum drie dagen geleden, en dat is het, jouw energie en mentaliteit hebben mij bekeerd. Ik rijd sinds juli vorig jaar op olie (50%) (met een pauze van januari tot april...

Zoek Geavanceerd zoeken