Elektrische fiets: de vaststelling van een hond trailer?

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/08/15, 22:53

het is niet alleen een kwestie van zwaartepunt: de aanhangwagen is geen vast gewicht: de aanhangwagen kan willekeurige krachten naar links of rechts uitoefenen wanneer een van deze wielen over een obstakel rijdt: bovendien is de puntkoppeling laag naarmate deze inspanningen minder zijn zijn vervelend

maar dat is discutabel, hoe langer de dissel van de aanhanger, hoe zwakker hij zijwaartse krachten maakt... dus de koppeling onder het zadel is minder goed omdat die hoog is maar beter omdat ik van de langste aanhanger een dissel heb gemaakt

nog een defect aan de trekhaak onder het zadel: onmogelijk om de bagagedrager van de fiets te laden
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 15/08/15, 08:15

Elke optie heeft inderdaad voor- en nadelen en het is het specifieke gebruik dat het mogelijk moet maken om het best mogelijke compromis te definiëren...
Een andere parameter waarmee rekening moet worden gehouden, is de beschikbaarheid van de beschikbare accessoires en het vermogen/gereedschap van de gebruiker om de beoogde montage uit te voeren: bepaalde voordelige configuraties zijn niet in de handel verkrijgbaar en vereisen "hands-on".
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
James33
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 10/01/20, 22:14

Re: Elektrische fiets: een hondenaanhangwagen repareren?




par James33 » 10/01/20, 22:23

Er is ook de kwaliteit hondentrailer wat belangrijk is, zoals het hebben van 3 wielen of schokdempers! Ik loop veel met mijn 14-jarige hond die niet langer dan 15 minuten kan lopen, ze is blij en daardoor kan ik verder gaan Beeld er zijn genoeg van vergelijking op het net die de beste hondentrailers vergelijkt of ga naar speciaalzaken voor fietskarren, dit is volop in ontwikkeling hier in Bordeaux...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 293-gasten