Macht van de panda 4x4

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
fracass
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 24/06/14, 18:35
x 53

Macht van de panda 4x4




par fracass » 24/06/14, 18:51

Hallo, Ik heb het project om een ​​panda 1 4x4 hybridiseren, ik ben van de oostelijke Pyreneeën, ik vraag me af of sommigen van u hebben een soortgelijk project in het gebied om ideeën uit te wisselen en samen te werken.
Het idee is om de motor naar de voorwielen te laten, en zet een elektromotor bekend het achterdek, in staat zijn om te rollen door verschillende modi: 100% elektrische voor de stad en kleine trips (denk ik 1 uur autonomie bij 50 max. gemiddeld), max. snelheid 75 kmh.
thermische motor voor langere ritten met elektrische hulp tijdens acceleratie en herstel tijdens vertragingen.
4x4-modus met elektromotor bij verlies van grip op de voorwielen.

Ik ben in staat om het elektronische deel te realiseren (ik ben een galerer met het krachtgedeelte, maar ik voel het), maar als het gaat om het mechanische gedeelte is het heter.


Een plus!
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 24/06/14, 21:05

heel goed idee, maar het leukste is om dit allemaal te doen voor een auto die niet het recht heeft om te rijden.
dat is wat alle projecten van dit type doodt.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
fracass
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 24/06/14, 18:35
x 53




par fracass » 24/06/14, 21:13

op hetzelfde moment, je verandert de banden op een 4x4 (het 4x4treux doen), je gewoon verhoogt de auto (de volgelingen van regelmaat rally's doen), rolt u in olie en u bent in illégalité.
Als er meer mensen geïnteresseerd zijn in het project, is het mogelijk om een ​​associatie op te zetten en verder te gaan om het op een geïsoleerde basis te ontvangen.
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 24/06/14, 21:32

fracass schreef:.... en ga verder om het geïsoleerd te ontvangen.


geen geluk.
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 25/06/14, 09:50

de drire heeft zijn naam opnieuw veranderd, maar ik herinner me de nieuwe naam niet ...

ze hebben de manie om de instemming van de fabrikant van de auto te eisen voor de minste modificatie ... die in het algemeen alles blokkeert wanneer de fabrikant niet wil breken met het hoofd

Ik vraag me af of het niet eenvoudiger is om het recht te krijgen om te rijden met een origineel prototype-complement: zelfs als dit prototype stukken van verschillende fabrikanten bevat, geven we het vliegtuigpakket alsof we alles hadden gebouwd hetzelfde zijn
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 25/06/14, 10:18

chatelot16 schreef:de drire heeft zijn naam opnieuw veranderd, maar ik herinner me de nieuwe naam niet ...
Dit zijn de DREAL (die nu regionaal zijn).

chatelot16 schreef:Ik vraag me af of het niet eenvoudiger is om het recht te krijgen om te rijden met een origineel prototype-complement: zelfs als dit prototype stukken van verschillende fabrikanten bevat, geven we het vliegtuigpakket alsof we alles hadden gebouwd hetzelfde zijn
Ja, het is gemakkelijker ... op voorwaarde dat u geregistreerd bent als autoprofessional (het prototype rolt dan onder de verantwoordelijkheid van de fabrikant en met een "W garage" -registratie).
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 25/06/14, 10:50

het is gepland voor mijn toekomstige bedrijf ... om een ​​voertuigbouwer te zijn kost niets meer dan een woord in de statuten

en als het kan een SAS veranderlijk kapitaal in verband geschikt voor meer zal kosten geen vaste kosten ... zal dus dit bedrijf kan amateur club fabrikant dienen, en om administratieve bazaar commom, in plaats van te laten elk alles te doen in zijn hoek

blijft te weten wat kan worden gedaan met een prototype dat is geregistreerd in W ... het kan een verzekeringsprobleem zijn ... kan worden beperkt voor een garage die niet zou moeten rollen om iets te doen met een voertuig in W

voor een bedrijf dat op een dag het doel heeft om originele voertuigen te bouwen, moet het mogelijk zijn om een ​​prototype in al zijn toepassingen uit te rollen
0 x
fracass
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 24/06/14, 18:35
x 53




par fracass » 05/07/14, 15:04

interessant als een project, het is inderdaad beter om niet te veel illegaal te veranderen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 07/07/14, 10:26

chatelot16 schreef:voor een bedrijf dat op een dag het doel heeft om originele voertuigen te bouwen, moet het mogelijk zijn om een ​​prototype in al zijn toepassingen uit te rollen
Ik denk dat dat geen probleem is.

Er zijn enkele punten om te integreren:
  • alle prototypes blijven eigendom van het bedrijf
  • het bedrijf is aansprakelijk in geval van een ongeval veroorzaakt door een constructiefout
  • de registratiekaart W moet elk jaar worden terugbetaald
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 07/07/14, 11:05

voor het onroerend goed is de aandeelhouder-partner de mede-eigenaar van het bedrijf ... er zal een manier zijn om vrij duidelijke dingen te definiëren

je lijkt de grijze kaart W te kennen: wat is de prijs per jaar?
0 x

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 140 gasten