elektriciteitsopslag: grafeen ultracapacitor-600Wh / kg!

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68

Re: Graphene Supercondensatoren




par Dirk Pitt » 26/11/14, 16:17

DanielJ schreef:
Ik ben vooral een technicus "duizendpoot" die doe-het-zelf (in de juiste zin van het woord en zonder ongunstige begrippen) en die heel veel dingen doet ...


dus ook ik ben een duizendpoot en vooral supercapas als onderdeel van mijn werk.
en ik kan je vertellen, ervaring réelle ter ondersteuning, dat de energie die wordt geretourneerd (dus opgeslagen) in de supercondensator veel groter is dan 50% van wat mijn constante stroomlader erin injecteert (liever dichter bij 90% in proto-modus). dit is geen geloof: het is een feit!

nu ben ik niet degene die iemand moet overtuigen die het ook niet wil horen, ik wilde gewoon wat licht werpen.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
DanielJ
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 93
Inschrijving: 17/10/12, 18:18

Re: Graphene Supercondensatoren




par DanielJ » 26/11/14, 19:09

Dirk Pitt schreef:
DanielJ schreef:
Ik ben vooral een technicus "duizendpoot" die doe-het-zelf (in de juiste zin van het woord en zonder ongunstige begrippen) en die heel veel dingen doet ...


dus ook ik ben een duizendpoot en vooral supercapas als onderdeel van mijn werk.
en ik kan je vertellen, ervaring réelle ter ondersteuning, dat de energie die wordt geretourneerd (dus opgeslagen) in de supercondensator veel groter is dan 50% van wat mijn constante stroomlader erin injecteert (liever dichter bij 90% in proto-modus). dit is geen geloof: het is een feit!

nu ben ik niet degene die iemand moet overtuigen die het ook niet wil horen, ik wilde gewoon wat licht werpen.