Catalogusprijs van nieuwe elektrische auto's 2011 (Frankrijk)

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 23/08/12, 11:25

Ik durfde het niet te zeggen, Bucheron, 100% ben het met je eens ...

De jongens die meedoen en interessante dingen plaatsen, of proberen het onderwerp tot leven te brengen, worden gepakt, ik begrijp dat ze daarna opgeven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 23/08/12, 12:03

Stop het gesprek in de gemeenschap en onderneem eigen actie ... Dit heb ik min of meer gekozen om een ​​goede maand te doen ...
Ik hield eigenlijk van dedelco zonder dat ik gedwongen was om ... vakanties naar econo te nemen, tot grote vreugde van sommigen ...

Ik kom net terug om hallo te zeggen om goed nieuws aan te kondigen ...
Met psa die zijn nieuwe EV's verkoopt ... De oude verliezen een beetje waarde ... en worden eindelijk toegankelijk voor meer types in mijn genre ...

Goede dag iedereen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 23/08/12, 12:33

Macro schreef:Met psa die zijn nieuwe EV's verkoopt ... De oude verliezen een beetje waarde ... en worden eindelijk toegankelijk voor meer types in mijn genre ...

Ik denk helaas niet, want het zijn niet de gevallen die duur zijn ... Maar de batterijen ... Weet je iets ... :?
Maar ik kan het verkeerd hebben en ik steek mijn vingers voor jou.
[bewerken] Tenzij u het hebt over toekomstige kansen voor C-zero of iOn. In dat geval, ja, zouden ze goedkoper moeten worden ... maar over een paar jaar ...
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 23/08/12, 13:02

Ja, er zit waarheid in je woorden.
Je moet de reden voor de situatie kennen.
Houthakker, ik heb je een privébericht gestuurd.
:D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 23/08/12, 13:57

Ja, ik heb je geantwoord ... 8)
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 23/08/12, 14:24

Dus wat? we laten het lot zijn werk doen .. of meer een positieve bestemming
Of ....
Vergeet niet dat econologie al lang bestaat.
Veel mensen houden van hem ...
Het is een beetje zoals de wereld, het vernietigt zichzelf langzaam op menselijke schaal en niemand beweegt.
Het belangrijkste is om te weten hoe te reageren.
Soms zijn aanvallen ook goede dingen.
Vergeet niet dat achter de ecologie een man alleen is die net als wij zijn rekeningen moet betalen ...
Ha ja, zo is het.
Degenen die de puinhoop van de econologie verpesten begaan een misdaad.
Bewust of niet ... :D
Van tijd tot tijd heb ik begrepen dat de baas van vrijheid van meningsuiting houdt, dus neemt hij de tijd voor sancties.
Maar dat komt met een prijs ...
In het leven lijkt het mij dat respect belangrijk is, en als we in het openbaar spreken, moeten we ieders oren respecteren.
Het lijkt mij dat econologie momenteel werkt zonder moderator
Het probleem kan er zijn ..
:D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/08/12, 21:41

yannko schreef:De jongens die deelnemen en interessante dingen plaatsen, of proberen het onderwerp tot leven te brengen, terugbetaald worden, Ik begrijp dat ze daarna opgeven.

Welnu, hier is het, ik zou niet zo ver gaan om te zeggen dat wat alle slachtoffers van dit onnodige verbale geweld zeggen "interessant" is, maar u legt er uw vinger op. behoren tot degenen die periodiek worden afgewezen (zoals eerder in deze thread). Ik zou zelfs zeggen dat de uitdaging onder deze roofdieren van een nieuw soort - wiens gedachten vaak systematisch onvolledig zijn - ligt bij degene die degenen die hij beschouwt als zijn rivalen het hardst zal pushen om uiteindelijk de 'kleine baas' te worden van de forum!

Zo verliezen ze het idee van de betekenis van de zonen ten gunste van de opwinding van hun narcistische neiging.
Dernière édition par Obamot de 23 / 08 / 12, 22: 10, 1 keer bewerkt.
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 23/08/12, 22:08

Het is tijd om duidelijkheid te krijgen: dat de namen worden genoemd.
Als we mp blijven uitwisselen om te zeggen dat er een probleem is, lost dat het niet op ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Verhoging van de narcistische neiging van de trollen!




par Obamot » 23/08/12, 22:13

'
Ik wacht gewoon op Lumberjack, Le_Juste_Milieu, of iemand anders, om bim-bam-bou te vragen of hij gewoon een trol is, of dat hij verwacht de "kleine chef-kok forum"!!!

De eenvoudigste manier is om een ​​draad op te zetten "De verhoging van de narcistische neiging van de trollen!"

Maar eerlijk gezegd, wat hebben ze verdorie, tussen pyromaan brandweerlieden en degenen die olie op het vuur gooien, het is ondeugd
...>
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 28/08/12, 12:20

In Japan zal mitsubishi i-miev met 40 km en 120 km voor een gereduceerde prijs op de markt brengen door de capaciteit van de batterijen te verminderen. prijzen respectievelijk 9000 en 17000.
http://www.voiture-electrique-populaire ... i-miev-034

Op de site kunnen we het doen als een discussie erger wordt, gaan we naar de sportschool:

http://www.onpeutlefaire.com/forum/topi ... -de-sport/
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 176-gasten