De voors en tegens van elektrische auto's

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 20/04/12, 10:24

Trouwens als ik wil mijn huis op te laden moet ik niet veranderen de teller, want het is een fase voor fase en het 15A meer dan ca begin van het opladen van het hoofd ... Het doet er helemaal niet gebeuren ...

Wat mij stoort is ook dat dit een CTTE (2places) de registratiekaart was deriv vp Ik kon makkelijk legaal te brengen in 4 of 5places ...

In het kort zal het niet dus ik morgen zou rollen niet-roken ...
Dernière édition par Macro de 20 / 04 / 12, 10: 40, 1 keer bewerkt.
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 20/04/12, 10:30

Geen manier om te laden in drie fasen op PSA?

Ik aangesloten op een stopcontact V 230 - 16 Thuis, geen zorgen tot het maar jammer dat niet aan de drie-fase te gebruiken indien beschikbaar.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 20/04/12, 10:58

Nee, de ingebouwde lader is enkele fase.

Door nadelen, het kan worden geprogrammeerd in 13A ...
In dit geval, uiteraard, de laadtijd is langwerpig ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 20/04/12, 11:36

Gaston schreef:Nee, de ingebouwde lader is enkele fase.

Door nadelen, het kan worden geprogrammeerd in 13A ...
In dit geval, uiteraard, de laadtijd is langwerpig ...


De Berlingo Y2000 ook mogelijk ????
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 20/04/12, 11:56

Macro schreef:De Berlingo Y2000 ook mogelijk ????
Ja, we moeten een PSA diagnostische koffer hebben en wijzig de instelling in de computer.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 20/04/12, 12:00

Mijn vriend, die een concessie heeft, heeft zes levens troennes 105km van huis ... :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 20/04/12, 13:34

Macro schreef:Trouwens als ik wil mijn huis op te laden moet ik niet veranderen de teller, want het is een fase voor fase en het 15A meer dan ca begin van het opladen van het hoofd ... Het doet er helemaal niet gebeuren ...

Met de bootloader, moet je 14A, dus zetten het op een ongeladen fase door een radiator, geen probleem aan die kant.
Yannko schreef:Die glimlach om deze ultra agressieve chauffeurs, systematisch gevonden (90% van de tijd) naar het volgende stoplicht zien, verdubbelden we omdat er geen noodzaak om opnieuw te versnellen wordt gegeven die we verwachten. Het zet ze in een slechtere toestand nog steeds : Mrgreen:

En wat zal dat EV's niet-accreditatie te hebben? :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 20/04/12, 13:56

Remundo schreef:
Yannko schreef:Die glimlach om deze ultra agressieve chauffeurs, systematisch gevonden (90% van de tijd) naar het volgende stoplicht zien, verdubbelden we omdat er geen noodzaak om opnieuw te versnellen wordt gegeven die we verwachten. Het zet ze in een slechtere toestand nog steeds : Mrgreen:

En wat zal dat EV's niet-accreditatie te hebben? :P


Dit is niet een schone agrement in VE, maar typisch voor de eco-driving ...

Stilte, flexibiliteit ja ...

Iets anders dat hinderlijk zou kunnen zijn (voor mij omdat ik een beer ben) de huidige eigenaar vertelde me dat ik haar niet ergens kan stoppen zonder dat iemand met me komt praten, me vragen stelt ... neem de kool ca ... Zal al beginnen met het verwijderen van de etiketten "I fatten areva" die overal geplakt zitten .. en geef hem een ​​nep uitlaat : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 20/04/12, 14:25

Macro schreef:Een ander ding dat hinderlijk kan zijn (voor mij, want ik ben een beer), de huidige eigenaar vertelde me dat ik kan niet de garrer ergens zonder te praten met iemand bij mij komen, vraag me vragen ...
Ik denk dat het gebeurd met mij eens in 3 6 jaar : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 20/04/12, 14:31

En plak een sticker: "Voor meer informatie, raadpleeg econologie.com!" ? Zou dat geen oplossing zijn ???
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 214-gasten