Aeronautic Electric Paramotor Centre

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
AERONTURE
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 26/11/12, 14:11
x 1

Aeronautic Electric Paramotor Centre




par AERONTURE » 21/10/13, 15:44

Wereldprimeur: het eerste opleidingscentrum voor elektrische vliegtuigen wordt geopend nabij Montpellier.

Met zijn gecertificeerde spoor voor ultralichten exclusief gereserveerd voor elektrische vluchten, heeft de Aeronature-structuur als doel om elektrische vluchten bekend te maken en te democratiseren door tests, verhuur en training op elektrische paramotoren aan te bieden.
De elektrische paramotor is een van de meest ecologische gemotoriseerde luchtsporten, het is samengesteld uit een paraglider-type flexibel zeil en een frame voor de motor gedragen door de piloot.
Het wordt aangedreven door een 10 Kw elektromotor die een propeller aandrijft en een 40 Ah-batterij oplaadt, waardoor hij bijna een uur kan vliegen zonder de thermische stijgingen te benutten.
Omdat de motoren en batterijen een lange levensduur hebben, biedt de lease tegen een redelijke prijs vlieguren en wordt de elektrische vlucht uitgezonden in de recreatieve luchtvaart.

De opening van de basis en formaties begint in april 2014.
http://aeronature.com/

De jouwe

George
1 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 21/10/13, 16:23

technisch interessant.
Ik zou graag willen weten of de schroeven ongeveer dezelfde zijn als voor de thermische of dat ze, om het rendement te verbeteren, aangepast zijn: diameter, niet snelheid, zelfs dubbele tegengesteld draaiende schroef?
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
AERONTURE
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 26/11/12, 14:11
x 1




par AERONTURE » 21/10/13, 16:45

De propellers van elektrische paramotoren zijn inderdaad specifiek omdat de beschikbare energie beperkt is, de opbrengst heeft de voorkeur.
Ze zijn tweezitter (HELIX) of offset quadripal (E-PROPS) en gemaakt van koolstofvezel.
De gebruikte elektromotoren kunnen worden verkleind of ontworpen voor de vlucht, in welk geval ze op 2200 RPM draaien.
Om gewichtsredenen worden geen contrarotatieven gebruikt.
0 x
George

AERONATUUR
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 21/10/13, 22:33

In de wereld van de luchtvaart, E-PROPS van Electravia staan ​​bekend om hun zeer hoge opbrengst.

Ik noemde onlangs het geval van een relatie die de propeller van zijn Australische ULM had gebroken. Niet in staat om de originele schroef te krijgen, bestelde hij een E-PROPS-schroef.
Hij was verbaasd over de winst in vermogen, snelheid en brandstofverbruik, maar vooral de afname in geluid ...

Het is niet verwonderlijk dat drone-fabrikanten deze propellers gebruiken ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Aeronature elektrisch paramotorcentrum




par Christophe » 16/11/22, 22:14

Een nieuw soort paramotor, zeker veel krachtiger... Ik zeg dat ik niets zeg... : Roll: : Roll: : Roll:



https://dragonfly-paramotor.fr/
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 187-gasten