Scoop: 544 km van autonomie voor de Nissan LEAF!

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Scoop: 544 km van autonomie voor de Nissan LEAF!




par jean.caissepas » 25/06/15, 15:53

Goed nieuws voor de "nabije" toekomst...

Tijdens een bijeenkomst voor de aandeelhouders van Nissan gaf Carlos Ghosn aan dat de fabrikant zeer snel een LEAF zou kunnen aanbieden met een aanzienlijk grotere autonomie.

De CEO van Nissan verklaarde duidelijk dat de fabrikant "nieuwe materialen en chemische oplossingen aan het onderzoeken was om dunnere, lichtere en goedkopere batterijen te produceren."

Vervolgens verscheen een intrigerende video: deze laat zien hoe Nissan zich een dag achter het stuur van een Nissan LEAF voorstelt. In deze video wordt een LEAF gepresenteerd waarvan de actieradius op het dashboard 544 km bedraagt!


link: http://www.automobile-propre.com/video-leaf-544-km-autonomie/

Volgen ...
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 25/06/15, 17:11

Ha, Carlos moet de rechtbank van actie Renault-Nissan op de beurs brengen?


: Mrgreen:

Dat het de contracten van loc of zoe en company omzet zou niet slecht zijn, het is niet morgen.
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/06/15, 16:45

Dit zal het verhaal compenseren dat een van onze vrienden heeft geplaatst over de autonomie van de LEAF tijdens de verschrikkelijke Canadese winter van 2 of 3 jaar geleden.

Dat gezegd hebbende, we konden niet om beter vragen! Wacht maar af.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten