Het maken van een economische elektrische fiets

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Olive51
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/02/10, 19:06




par Olive51 » 04/02/10, 18:47

Bonsoir,
Ik kan manier om een ​​scooter OCCAS (die perfect werkt) te kopen, met een motor onder 48v en 4 batterij 7A zijn.
Een klein beeld kan meer expliciet zijn: http://193.164.196.30/images/265/2656560723.jpg
Het is niet te groot (zwaar?) Voor een fiets, wat denk je?
FWD om te fietsen, ik herinner :)
Anders, iedereen kon me verwijzen op de keuze van de motor beschikbaar in een auto bij bijvoorbeeld?
Ik wil ook naar € 60 in een draf die werkt voor de set stuk en sleutelen een fiets om uiteindelijk teleurgesteld worden gezet .. :D
Als ik kan beheren met de recycling ambachtelijke .. :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 04/02/10, 21:27

:pijl: De motoren van deze scooters zijn behoorlijk krachtig, maar u zult waarschijnlijk erg teleurgesteld zijn wanneer u geconfronteerd wordt met de moeilijkheden van integratie op een fiets ... en wanneer u alle gegenereerde "incidentele kosten" hebt toegevoegd, zult u zien dat motorkits wiel beschikbaar op het net voor 250 € zijn zuiniger en vooral gemakkelijk te installeren in minder dan een dag ...

Vanmorgen kreeg ik een ebay bieden tegen die prijs gratis verzending ...
0 x
Olive51
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/02/10, 19:06




par Olive51 » 04/02/10, 22:09

Dus het kan geschikt zijn om me te verplaatsen zonder trappen op vlak zijn, met een redelijke snelheid (25km / h lijken al niet slecht)?
Ik weet het zeker de vader van een vergoeding. Maar ik denk niet zo ca. Als ik kan herstellen van een complete kit klaar, het gewoon genoeg om aan te passen, dat niet zo hard, dat ca zullen zijn, waardoor de motor aan de voorzijde. (Naar mijn mening)
Het is nog steeds een project dat ik zou willen bereiken voordat een van mijn handen. Ik ben behoorlijk gemotiveerd, en dit idee van niet laat me al geruime tijd.
Er is geen plezier om je vingers snap (en krijg tickets :D) Om te krijgen wat we willen, toch? =)

Ik herinner me ook dat er niet zal trappen en snelheidssensor juridische en normen. Voor nu, ik blijf een eenvoudige aandrijving.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 04/02/10, 22:27

:pijl: : Mrgreen: Ik hou ook van om dingen te doen met mijn handjes ... Maar met de leeftijd, word ik meer pragmatische (te beginnen en niet voltooid wegens time = afval projecten).

Ik blijf niet-standaard als het juiste product bestaat niet te maken. In dit geval is het intellectuele masturbatie. Jammer te abrupt, maar het resultaat zal minder efficiënt, duurder en meer te bereiken ...
:?

Voor bestaande kits, zijn pedaal sensoren eenvoudig omzeild of uitgeschakeld wanneer ze zijn niet optioneel ... :?

Het aanbod dat ik vandaag ontving ebay betrokken volledige wielmotoren kits 24V 250W of 36V 500W voor € 250 thuis ...
0 x
Olive51
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/02/10, 19:06




par Olive51 » 05/02/10, 21:40

Maar ik heb maar 16ans, en ik helaas niet de middelen om dit bedrag uiteen te zetten: /
Misschien kan ik wat ik je laten zien boven (48v motor) voor een EUR 10ène. Alles is compleet, en alles werkt.
Het kan altijd interessant zijn?

Edit: By the way, ik ben op zoek naar een paar op Ebay, en er zijn soortgelijke scooter (ongeveer dezelfde grootte) motoren van 800w in 36v (€ 600 in ieder geval!). De verkoper is niet in staat om me de kracht van de motor te geven. Er betekent dat hij of soortgelijke? In dit geval, ik neem het NOW! :D

2 Edit: ik zie precies hetzelfde model (onder een andere naam) in 500w 48v. Ik denk dat ik dit niet missen .. :)
Dernière édition par Olive51 de 05 / 02 / 10, 22: 01, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 05/02/10, 21:57

Olive51 schreef:Maar ik heb maar 16ans, en ik helaas niet de middelen om dit bedrag uiteen te zetten: /
Misschien kan ik wat ik je laten zien boven (48v motor) voor een EUR 10ène. Alles is compleet, en alles werkt.
Het kan altijd interessant zijn?
:? Excuseer me voor mijn abrupt antwoorden. :?
Voor € 10 en een veel vrije tijd, kun je gaan.
Ervaring opdoen door te doen is de beste manier om te leren als we 16 jaar.
Ikzelf herstelde een scooter HS naar de dump, maar is de motor te 100W gewoon Bovendien heeft het geen controller, maar een kruis aan / uit.

Toen we 40 jaar, moet er efficiënter omdat we willen het resultaat. :?

Is nog steeds voorzichtig, wanneer een motor start, stuurt, je geen pijn doen.
Sommige leden van forum we hebben al veel gips verbruikt ...
0 x
Olive51
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/02/10, 19:06




par Olive51 » 05/02/10, 22:05

Ik opnieuw bewerkt mijn bericht te laat :)
Maar eigenlijk, ik ben niet in een haast om dit project te realiseren :)
Ik weet niet of je mijn bewerken zag.
500w, ik denk dat het zal meer dan genoeg .. :D Ik zie wel. Nog worden onderhandeld met de verkoper, maar het zal niet zo moeilijk zijn. Hij heeft opnieuw gemaakt 08:59, ik heb niets meer om te kopen.
Het blijft alleen "om" het in een fiets te implanteren.
Op de motor as (het is een transmissie-keten), ik kan me voorstellen dat het rondsel is dunner dan een conventionele fietsketting ..? Een oplossing?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 05/02/10, 22:06

Olive51 schreef:Edit: By the way, ik ben op zoek naar een paar op Ebay, en er zijn soortgelijke scooter (ongeveer dezelfde grootte) motoren van 800w in 36v (€ 600 in ieder geval!)

Momenteel vind je nieuwe elektrische fietsen € 350 45 + € port, aluminium frame, lithiumbatterijen 36 V.
0 x
Olive51
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/02/10, 19:06




par Olive51 » 05/02/10, 22:21

Cuicui schreef:Momenteel vind je nieuwe elektrische fietsen € 350 45 + € port, aluminium frame, lithiumbatterijen 36 V.

Ja, ik weet :) Maar om te verwijzen naar wat ik hierboven al zei, ik heb alleen 16ans en kan niet zetten dat bedrag.
Voor de geschiedenis van de keten, als de versnelling is dunner, het is zo vervelend?
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 09/03/10, 19:39

Kan een gemotoriseerde "economy" -fiets alleen elektrisch zijn? Er is bijvoorbeeld de Dampf-Fahrrad-stoomfiets:

Beeld

Bovendien heeft de mond!

video:

http://www.youtube.com/watch?v=h6oPbQqtTq4

Naast de krachtige stoomfluit, is er een voordeel, de grootte IMHO, ik denk dat het risico van diefstal is zeer klein ...

:D
Dernière édition par Leo Maximus de 10 / 03 / 10, 09: 24, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 389 gasten