Het maken van een economische elektrische fiets

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Olive51
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/02/10, 19:06




par Olive51 » 01/02/10, 19:25

Bonsoir à tous
Dus hier is het idee neemt me om een ​​droom ..! Sindsdien heb ik nooit meer weggegaan. Ik keek rechts en links op het internet, ik zag dat ik was niet de enige die deze vreemde droom gehad. Ik gestreken de 68 pagina's, selecteerde ik een aantal ideeën.
Ik denk dat het al een achterwiel in plaats van het voorwiel te zetten (zal zeker iets van de vork), die me zal toestaan ​​om de vrije tandwielen, zonder mij dwars op het achterwiel knoeien. De motor zou worden ingesteld bij de splitsing, of op een front bagagedrager is om de volgende bevestigingsmiddelen doen. Transmissie-keten, natuurlijk.
De batterijen zouden worden vastgesteld op de bagagedrager.
Tot die tijd, ca niet lijkt te onmogelijk. Tenzij er meningen tegen hebben? Ik wil vooral voorkomen dat het knoeien met een achterwiel naar freewheel tandwiel aan de andere kant, of geslacht te zetten. Wat ik heb net gezegd lijkt het makkelijkst te bereiken.

Nu vind ik een motor. Ik ging om te zien gedumpt, ze hebben niet het recht te geven te hebben.
Ik zag dat één van 250w scooter motor was ideaal, maar het aandeel kopen, zie ik niet waar en hoe ik hen te krijgen. Mijn vader (ja, ik deed dat 16ans) vertelde me over een ruitenwissermotor. Ik keek op het internet, sommige zelfs bijna 180w met een goed koppel, maar de snelheid Aw .. ..: s
Is ca toch te gaan?
Of heb je een ander idee van gemakkelijk vindbaar motor?
Ik dank bij voorbaat al degenen die me kan helpen. Dit project, hoewel het niet de wettelijke norm zullen zijn en ik weet dat, na aan mijn hart. Ik zou trots zijn om te rijden op iets dat ik gebouwd met mijn eigen handen, dat zou geweldig zijn :)
Goedenavond, en al snel.
Olivier

(Vergeef me voor het hebben gewekt Thread :D )
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 01/02/10, 23:55

Door te zoeken op het web, kunt u gebruikte elektrische scooters voor 3 niets te vinden. Als bonus heb je de motor en transmissie, de controller. Blijven aan de batterijen die zal zeker HS veranderen ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Olive51
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/02/10, 19:06




par Olive51 » 02/02/10, 18:39

Ik zie veel van dit model scooter: http://www.trefle.com/images/jouets-jeu ... 677544.jpg
Een gevoel van macht? Genoeg voor een fiets?
dank u :)

Ik zei dat ik heb een oude draf 'to 80w, niet genoeg, natuurlijk. De controller zou kunnen gaan met een krachtigere motor?

(Edit: Sorry voor de eBay-link: s)
Dernière édition par Olive51 de 02 / 02 / 10, 18: 55, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 02/02/10, 18:43

Gelieve geen verband ebay liep in 2 dagen.
Maak een screenshoot of op zijn minst een kopiëren en plakken tekst van de aankondiging.

Merci.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 02/02/10, 22:59

:pijl: Sorry voor de GS, maar dankzij uw links Ik vond een Franse uitvinding, dat op de markt komt: de Dreamslide
Ik leg de link naar de officiële site die u kunt zien in detail de originele video trappen syteem.

Lang geleden heb ik gamberge over hoe om meer natuurlijk en efficiënt rijden. Dit voorstel is heel overtuigend ...
8)
Beeld
0 x
Olive51
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/02/10, 19:06




par Olive51 » 03/02/10, 19:11

Het moet echt verontrustend op het eerste .. Wees voorzichtig niet te zitten: D Maar ca lijkt deze beesten donkerder P'tites daar! :o Door nadelen, als het een beetje groot, auw auw terug: s

Anders kan iedereen wat informatie te verstrekken?
Jammer dat dit bericht is stationair draaien: /
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 03/02/10, 20:36

Olive51 schreef:O Door nadelen, als het een beetje groot, auw auw terug: s

Blijkbaar niet, het stuur in hoogte verstelbaar. :P
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 04/02/10, 10:03

Mouaiss, chui niet overtuigd. Ik zie een zeer gelijkaardig ding heeft een vouwfiets ..... zonder zadel.
het in fase verschoven trappen gebeurd is, is het nooit zijn superioriteit bewezen.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636




par Macro » 04/02/10, 10:34

Je verbaasde me dat donkere .... Het type moet op de derde rail kokosnoot ... En het meisje dat ze wil vooral niet dat de ratrape : Cheesy:
Meer is minder wrijving is er Energy resistuée..Plus wielen zijn pitites er meer schade aan het rollen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 04/02/10, 11:23

:pijl: Ben me, ik wil echt proberen om me mijn mening te maken.

Ik was zeer verrast van mijn essay vouwfiets Strida en ik altijd op zoek naar de ontbrekende schakel tussen de voeten te lopen en fietsen klassieker.

Onder de kandidaten, kan deze machine gelijk.
Er is ook de elektrische mountain board. : Idee: :?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten