elektrische motorfiets EV X7 ... en andere modellen (Zero ...)

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 12/05/13, 19:47

De Pantone-systeem, hoewel de effectiviteit ervan is bewezen op het gebied van de bestrijding van verontreiniging, zal nooit vergelijken met de elektrische motor ...

Doping experimenten met water op benzine motor is veel minder duidelijk dan bij diesel.
2 experiment op wielen is nog minder voor de hand liggende (incidenteel gebruik, seizoensgebonden, ...).

De elektromotor wordt bevrijd van alle "technologische krukken" die zijn uitgevonden om een ​​machine met een warmtemotor (starter, koppeling, transmissie, ...) met succes te verplaatsen.
Swen uw scoot en één van de vele Chinese klonen scoot (lexola en vele anderen) waarvan de meeste werden geïmporteerd door onschuldige 'investeerders' die hoopten hun fortuin te verdienen door goedkope machines met kolossale marges te importeren.
Vaak zijn de elektronische problemen niet te wijten zijn aan componenten, maar aan de montage door ongeschoold personeel en zonder vaardigheden.
Het is gebruikelijk om niet aangesloten zoon, droge lassen en andere gemakkelijk te repareren afwijkingen door eenvoudige demontage en zorgvuldig visueel onderzoek te vinden.
notre ami nlc, Maakte een soortgelijke overname in de jouwe is hernieuwd zo.

Met betrekking tot het gewicht, mijn Scoot'elec weegt 110kg ... het stoorde me niet, het is nog steeds lichter dan de VFR of K75 Ik had vóór en dat vrolijk overschreden 240kg ...

Ik nodig je uit om de forum vehiculeselectriques waar u de hulp die nodig is om uw scoot goed werkt met geen tekort aan belang moeten vinden.
Het beschikt over een eenvoudig, open ontwerp voor alles te veranderen (kracht, snelheid, batterij-technologie, gewicht, levensduur van de batterij, ...)
BeeldBeeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Elektrische Motoren EV X7 ... en andere modellen (Zero ...)




par Christophe » 11/03/16, 16:33

Een artikel van Moto Revue ... 2006 van elektrische motorfietsen op de technologie:

moto-revue-30-03-06-1-4-pic111.jpg
moto-revue-30-03-06-2-4-pic112.jpg
moto-revue-30-03-06-3-4-pic113.jpg
moto-revue-30-03-06-4-4-pic114.jpg
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] en 305 gasten