Elektrische auto: moeten we de kWh EdF-weg belasten?

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 04/01/11, 23:31

vrachtwagenvervoer is een middel voor onderontwikkelde landen

de goede manier is de spoorlijn: zie in Zwitserland, de wegen zijn smal maar vrij! er zijn maar weinig vrachtwagens!

helaas met onze sncf die steeds slechter werkt, we zijn steeds meer onderontwikkeld

het gebruik van de weg belasten door belasting op brandstof is één ding, maar niet de echte oplossing... het belasten van de slechte oplossing is nutteloos als we de goede oplossing, namelijk de spoorweg, niet effectief laten werken

het belasten van de wegen zal niet voldoende zijn om de sncf effectief te maken als we haar niet de middelen blijven geven die ze nodig heeft!
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 04/01/11, 23:56

chatelot16 schreef:vrachtwagenvervoer is een middel voor onderontwikkelde landen

de goede manier is de spoorlijn: zie in Zwitserland, de wegen zijn smal maar vrij! er zijn maar weinig vrachtwagens!
Het is niet alleen de spoorlijn...
Er is een bootverbinding opgezet en vrachtwagenchauffeurs kunnen vanuit Bayonne inschepen naar Engeland, waardoor ze Frankrijk niet hoeven te doorkruisen.
Degenen die het hebben geprobeerd, vinden de formule interessanter dan rijden, en vooral meer ontspannend.
0 x
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 05/01/11, 06:41

Hallo,
Vergelijk Zwitserland met Frankrijk, ze zijn niet allemaal even groot.
De piggyback is nog steeds alleen geldig op bepaalde bestemmingen, en vergeet niet het feit van het ophalen en afleveren van de goederen en alle beperkingen, noch wat dit inhoudt op het niveau (nucleaire belichaamde energie).
Roadtrains zou een idee kunnen zijn (veiligheid en zuinig verbruik/ton)
Binnenvaartschepen zijn een oplossing voor bepaalde materialen (goed voor exprespakketten, tenzij je van mentaliteit verandert.

Maar ik wilde er vooral op wijzen dat ik een reddif op bfm of schneider hoorde praten over de meter die hij wil afronden en plaatsen voor huizen die elektrische auto's zullen opladen.
Geïnstalleerde kosten < 600 euro.
a + claude
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 05/01/11, 10:16

een speciale teller op de lader thuis zou de slechtste oplossing zijn, want dan zou het verplicht zijn om overal op welk stopcontact dan ook te voorkomen! de juiste manier om de elektrische auto te doden

als het nodig is om de elektrische auto te belasten om deze ook mee te laten doen aan het onderhoud van de weg zal het nodig zijn om de meter in de auto te plaatsen!
0 x
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 05/01/11, 10:48

Nee, ik denk dat je n'miporte kunt opladen of zolang het is uitgerust met een meter, ten koste van degene waar je tankt of jezelf aanbiedt of je factureert voor verbruik.
a + claude
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 05/01/11, 11:30

clasou schreef:Nee, ik denk dat je n'miporte kunt opladen of zolang het is uitgerust met een meter, ten koste van degene waar je tankt of jezelf aanbiedt of je factureert voor verbruik.
a + claude


ja goed maar chatelot heeft gelijk, het betekent: geen reparaties meer van rechts naar links bij iedereen thuis.
Ik denk niet dat dat de juiste oplossing zal zijn.
de compromisoplossing voor de twee kampen (belastingplichtige en belaste) zou zijn dat de telling daadwerkelijk in de auto wordt gedaan en vervolgens, indien mogelijk, via het netwerk (of een ander) wordt verzonden voor facturering aan de belanghebbende. Dit laat dus de deur open voor opladen aan een normaal stopcontact.
in de tussentijd ga ik mijn 106 elec verwennen zodat hij lang meegaat. : Cheesy:
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 05/01/11, 11:53

Nee, ik denk niet dat als je bedoelt met het oplossen van problemen met opladen, waar het probleem zal zijn.

Als een persoon die geen elektrische auto heeft, besluit zich te laten uitrusten door de fabrikant van de meter, en misschien zijn abonnement wijzigt zodat het compatibel is, zullen noch "schneider" noch edf er een fout in vinden, als deze persoon u een volle tank van de auto aanbiedt zoals ze zouden doen voor een aperitief, wie zal er een fout in vinden.

EDF zal verkopen, de staat zal belasting heffen en u zult consumeren, het doel en dat het geld circuleert.
Hoe zit het met degene die van rec zou produceren, zeker zoals ze van plan waren te doen voor regenherstel, een verklaring van u en uw verbruik zal waarschijnlijk worden gecontroleerd
a + claude
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 05/01/11, 11:53

Dirk Pitt schreef:de compromisoplossing voor de twee kampen (belastingplichtige en belaste) zou zijn dat de telling daadwerkelijk in de auto wordt gedaan en vervolgens, indien mogelijk, via het netwerk (of een ander) wordt verzonden voor facturering aan de belanghebbende. Dit laat dus de deur open voor opladen aan een normaal stopcontact.

+1 met Chatelot en Dirk
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 05/01/11, 11:56

clasou schreef:Als een persoon die geen elektrische auto heeft, besluit zich te laten uitrusten door de meterfabrikant

Het probleem is juist dat degene waar je naar toe gaat uitgerust moet zijn met de juiste meter. Met andere woorden, je kunt alleen terecht bij vrienden die zijn uitgerust met een EV.
Dit is het grote verschil met het aperitief: iedereen is uitgerust met Ricard : Cheesy:
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 05/01/11, 11:56

Elektriciteit wordt net als olie belast met 80% voor EV's...


Bye bye alle hoop om wat te zien rollen voor 40 jaar...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten