Het vervaardigen van een zonnecel van A tot Z

Thermische zonne-energie in al zijn vormen: zonne-energie, warm water, het kiezen van een zonnecollector, zonne-concentratie, ovens en zonne-fornuizen, zonne-energie-opslag door warmtebuffer, zonne-energie zwembad, airconditioning en zonne-koud ..
Hulp, begeleiding, programma's en voorbeelden van de prestaties ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Re: Photovoltaic




par lejustemilieu » 10/03/08, 13:24

patrickdump schreef:Ik zag een site voor mijn huis die nuttig zou kunnen zijn, omdat voor de lol ik de simulatie van een faciliteit in Marrakech gemaakt ten opzichte van waar ik woon, dat ik het kon doen, zelfs als ik betwijfel de berekening van het belastingkrediet is niet goed en het zoeken naar installer is niet goed!

Goede zonne-installaties
Patrick


Pattrick hier in dit geval hebben we het niet over het opwekken van elektriciteit, maar warm water :?
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 10/03/08, 13:28

lejustemilieu schreef:Ja, werd een zwart geschilderd, het werkt, maar het is niet genoeg stijgt hoog in T ° voor het doden van kleine beesten (salmonella) :?

de salmonella probleem is wanneer je water drinken?
wat zijn de risico's?
ademen warm water in de douche? nee het is Legionella?
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 10/03/08, 13:30

ademen warm water in de douche? nee het is Legionella?

Nou, dat is het risico :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 10/03/08, 21:38

En de legionair voelt hete zand.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 10/03/08, 22:07

Het probleem van een absorber, terwijl koper is de metaalprijzen (+ metalen buizen).
Om te gaan met goedkopere, zie ik alleen de recycling stalen buis die wordt gelast aan de oude plaat van hetzelfde metaal. Zwart te maken met roet. Bedek met oude ramen van recycling ambacht. Het reservoir kan een oude metalen werd ook blootgesteld aan de zon op het dak.
Dernière édition par Cuicui de 10 / 03 / 08, 22: 43, 1 keer bewerkt.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 10/03/08, 22:20

Cuicui schreef:Het probleem van een absorber, terwijl koper is de metaalprijzen (+ metalen buizen).
Om te gaan met goedkopere, zie ik alleen de recycling stalen buis die wordt gelast aan de oude plaat van hetzelfde metaal. Zwart te maken met roet. Bedek met oude ramen van recycling ambacht.

Niet gek, zou het moeten werken in deze landen daar! :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 10/03/08, 22:33

lejustemilieu schreef:Niet gek, zou het moeten werken in deze landen daar!

Voor ons is het gebrek aan zon verzoek een goed geïsoleerde installatie, die niet noodzakelijk in een land waar het zonnig is elke dag. De zon is gratis, dus vast te leggen met de goedkoopst mogelijke materialen. Als we slechts beperkte middelen, het is hoe dan ook hier of wat dan ook.
Tijdens een reis naar Marokko, onder de hete zon, zag ik branden Luxury Hotels of the brandstof om tapwater te verwarmen. Deze jongens zijn niet duidelijk.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 10/03/08, 22:57

Boven alles, zijn de Rachid geeft zijn behoeften, indien hij dat wenst ...
Het warme water behoeften Marokko, waarschijnlijk niet hetzelfde als in België.
Wat is in de mode in Marokko? De elektrische boiler, wasmachine of verwarmd met hout?

Als de flat radiatoren niet bestaan, door oplichters, ze zijn gemonteerd op een fijne auto galerie voor import.

Zie niet racisme in mijn woorden, alleen ergernis.
De behoeften niet hetzelfde. Degenen die willen weten heel goed te werken, en te herstellen veel beter dan iemand van ons, indien nodig.

Ik had de kans om een ​​deel van Mexico te bezoeken in 10 dagen.
In kleine gewone huizen van de armen, rechthoekige betonnen blok.
(Moet niet te betalen gemeentelijke belastingen of grond, want de locatie is het eerste dat duurt). er is een zwarte bal op het vlak terras (in 1 kubieke meter).

Dit is een direct zonneboiler, en dat is genoeg voor de dagelijkse behoeften.

Wat goed is een geavanceerde sensor vliegtuig, terwijl een zwarte container genoeg geschilderd om niet rond? In de winter verwarmd een pot, of het is op.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 11/03/08, 10:10

gegyx schreef: er is een zwarte bal op het vlak terras (in 1 kubieke meter).

De bol is waarschijnlijk niet de beste vorm voor een sensor-tank. Er is een kleine oppervlak een maximale capaciteit. Het zou achteruit (zo groot mogelijk oppervlak).
zoals voorgesteld ZwitserlandEen eenvoudige vat zwart geschilderd kan het lukken. Ik zag een verhaal over een man die was het oversteken van de Sahara: water cans door kamelen vervoerd bedroeg 70 ° in de zon, dus ze werd dagelijks gesteriliseerd!
We kunnen een geplaveide-level sensor toe met geïmproviseerde manieren om de temperatuur verder te verhogen.
Het beste zou zijn om te beginnen met testen met een enkele vat met water inlaat en uitlaat van boven naar beneden, en zie de resultaten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 11/03/08, 17:28

Cuicui schreef:Het beste zou zijn om te beginnen met testen met een enkele vat met water inlaat en uitlaat van boven naar beneden, en zie de resultaten.

Vergeet niet om alles met dekens bedekken bij zonsondergang om de verliezen te beperken 's nachts.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten