Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de grond

Thermische zonne-energie in al zijn vormen: zonne-energie, warm water, het kiezen van een zonnecollector, zonne-concentratie, ovens en zonne-fornuizen, zonne-energie-opslag door warmtebuffer, zonne-energie zwembad, airconditioning en zonne-koud ..
Hulp, begeleiding, programma's en voorbeelden van de prestaties ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de bodem




par GuyGadeboisTheBack » 02/11/21, 20:53

Draad die je bij je eerste ingreep verrotte en daarna consciëntieus bleef rotten. Bovendien ga je door. Je kunt eruit, missie volbracht.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9806
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2659

Re: Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de bodem




par sicetaitsimple » 02/11/21, 22:23

GuyGadeboisLeRetour schreef:Draad die je bij je eerste ingreep verrotte en daarna consciëntieus bleef rotten. Bovendien ga je door. Je kunt eruit, missie volbracht.


Als het twijfelen aan de beweringen van een YouTube-video met bijna geen cijfers maar alleen de beweringen van 2 oude croutons een draad is, dan beweer ik het inderdaad.
Hebt u een enkel artikel, publicatie, ... gevonden die zelfs maar kort de omvang en prestaties van hun proces specificeert (zonder de details van de technologie te onthullen)?
Ik laat je het vinden.
3 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de bodem




par GuyGadeboisTheBack » 02/11/21, 23:04

Wil jij ook geen gerandomiseerde, dubbelblinde studie? : Roll: Dat is goed, je hebt tenminste nog twee likes van de gebruikelijke ass-licks ... : Mrgreen:

Ps: Het is aan de aanklager om te bewijzen wat hij beweert, Kiki.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de bodem




par Obamot » 02/11/21, 23:24

En nu speelt hij weer de ezel om graan te krijgen ...

sicetaitsimple schreef:Als twijfelen aan de beweringen van een YouTube-video met bijna geen cijfers maar alleen de beweringen [...] een draad is, dan beweer ik het inderdaad.
Niet nodig, we weten dat je hier bent om een ​​puinhoop te maken.

Ik merk terloops op dat Guy's eerste zin in deze draad was ...:

GuyGadeboisLeRetour schreef:Binnenkort uit Zwitserland DE oplossing ?

Waar zie je een uitspraak in een waardeloze vraag?
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9806
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2659

Re: Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de bodem




par sicetaitsimple » 02/11/21, 23:31

GuyGadeboisLeRetour schreef:Wil jij ook geen gerandomiseerde, dubbelblinde studie?


Nee, dat is niet nodig, we bevinden ons niet op een gebied dat zo ingewikkeld is als levende wezens.
Daar is het "gewoon" natuurkunde.
Ik wacht op "jouw" artikel of "jouw" publicatie, degene die je zult hebben gevonden over deze sublieme innovatie, met gekwantificeerde theoretische prestaties.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de bodem




par Obamot » 02/11/21, 23:48

Je kunt zien dat je er bent om ons leven te bederven, we hebben geen rekening te geven aan een zigoto.

Zoek het zelf uit en houd het voor jezelf.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de bodem




par GuyGadeboisTheBack » 03/11/21, 00:00

Ik zal beleefd zijn, maar het is moeilijk als je te maken hebt met zo'n trieste vader.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9806
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2659

Re: Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de bodem




par sicetaitsimple » 03/11/21, 00:14

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik zal beleefd zijn, maar het is moeilijk als je te maken hebt met zo'n trieste vader.


Ja, ik begrijp dat u bij gebrek aan argumenten alleen maar beledigingen zou hebben.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14935
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4348

Re: Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de bodem




par GuyGadeboisTheBack » 03/11/21, 00:20

Hij zei toen dat hij er geen had geproduceerd. : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Areos-Energie AG VPA-2: opslag van zonne-energie door concentratie in de bodem




par Obamot » 03/11/21, 06:50

sicetaitsimple schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik zal beleefd zijn, maar het is moeilijk als je te maken hebt met zo'n trieste vader.


Ja, ik begrijp dat u bij gebrek aan argumenten alleen maar beledigingen zou hebben.
Nou, als je het niet zo leuk vindt, weerspiegelt het misschien ook je gedrag ... een beetje je spiegel ...
Hier is het geen Kikiland en je bent geen Walt Disney, je huilt eerder... :schok: : Twisted: :onheil: eerlijk gezegd...

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik zal beleefd zijn, maar het is moeilijk als je te maken hebt met zo'n trieste vader.
Verdrietig en gewaxt woui : Mrgreen:
0 x

Terug naar "Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 191-gasten