Thermische zonne-energie: een referentiesite

Thermische zonne-energie in al zijn vormen: zonne-energie, warm water, het kiezen van een zonnecollector, zonne-concentratie, ovens en zonne-fornuizen, zonne-energie-opslag door warmtebuffer, zonne-energie zwembad, airconditioning en zonne-koud ..
Hulp, begeleiding, programma's en voorbeelden van de prestaties ...
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 04/02/06, 21:54

Bedankt, ex-oceaan.
Maar niets gevonden. Weet je zeker, Jean63, dat je iets hebt opgeschreven?
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 05/02/06, 00:32

Cuicui :pijl:

Ja, het bericht wacht nog steeds om gelezen te worden in mijn outbox.

Klik op "privéberichten" en geef uw inbox weer, want wij ontvangen de waarschuwing niet meer in onze persoonlijke e-mailbox (ik heb dit gemeld aan de webmaster).

Als je het niet ziet, stuur ik het je via deze weg forum, er is niets geheims. 8)
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 05/02/06, 09:35

Dat is alles, ik heb eindelijk ontdekt hoe ik op een privébericht moet reageren. Deze site is erg goed gemaakt, maar ik heb nog niet alle commando's onderzocht. Ik weet het, ik ben er niet goed in
Als iemand geïnteresseerd is in mijn installatie, stuur ik je graag foto's. Ik moet gewoon de procedure onthouden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 05/02/06, 10:37

Cuicui :pijl:

Hoe groot is uw tank van 1000 liter? Gebruikt u het om uw huis te verwarmen en hoe? Of gebruik je hem enkel voor sanitair warm water? : Mrgreen:

Merci.

Ik heb op je privébericht gereageerd (2 berichten).
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 05/02/06, 13:58

De warmwatertank is 2 meter hoog. Het wordt alleen gebruikt voor warm tapwater. 2 uur zonneschijn is genoeg om je 3 dagen van brandstof te voorzien. Ik heb ook 7 terugwinningsradiatoren die ik parallel aan de tank kan laten draaien, maar momenteel gebruik ik ze niet, ik heb liever heel warm water. In de zomer gaat de overtollige warmte naar een klein overdekt zwembad (in de winter ongebruikt).
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 08/02/06, 00:15

Bedankt cuicui (zitten er veel vogels achter je huis?) voor deze informatie.
Als ik details over uw installatie nodig heb, laat ik het u weten als u daarmee akkoord gaat. : Mrgreen:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
louis266
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/10/05, 15:42

deel uw ervaring




par louis266 » 19/03/06, 18:15

Hallo cuiCui

Het lijkt mij leuk om uw ervaring te komen delen, wat erg interessant lijkt op onze site die alleen over zonne-energie gaat.
adres hieronder. Bedankt, ik hoop je te lezen. GR


http://forum.apper-solaire.org/portal.php
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 19/03/06, 21:33

jean63 schreef:Bedankt cuicui (zitten er veel vogels achter je huis?) voor deze informatie.
Als ik details over uw installatie nodig heb, laat ik het u weten als u daarmee akkoord gaat. : Mrgreen:

Hoi Jean63. Met plezier. Ja, er zijn een paar vogels, ik geef toe dat ik niet veel over mijn bijnaam heb nagedacht, maar achteraf gezien vind ik het leuk. Ik bevind me op 2 hectare inclusief een dennenbos dat al het brandhout levert (wees niet bang om de kettingzaag te gebruiken), de bron geeft gratis water zoveel je wilt, er gaat altijd wel iets kapot, dus altijd iets om aan te sleutelen met, geen risico om je te vervelen...

Oké Louis 266, ik kom even langs voor een kort bezoek. Mijn installatie draait al 30 jaar, ik heb perspectief.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

Re: deel uw ervaring




par Cuicui » 20/03/06, 21:10

louis266 schreef:Hallo cuiCui
Het lijkt mij leuk om uw ervaring te komen delen, wat erg interessant lijkt op onze site die alleen over zonne-energie gaat.
adres hieronder. Bedankt, ik hoop je te lezen. GR
http://forum.apper-solaire.org/portal.php

Sorry Louis266, je kunt je hier niet op registreren forum. Hoe zorgvuldig ik de bevestigingscode ook kopieer, ik krijg elke keer dezelfde melding: "De bevestigingscode die je hebt ingevoerd komt niet overeen met die in de afbeelding. Probeer het opnieuw." Na een bepaald aantal pogingen wordt de grap saai...
0 x
louis266
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/10/05, 15:42




par louis266 » 21/03/06, 15:07

Hallo,
Als je wilt, zal ik het voor je doen, en dan hoef je alleen maar je wachtwoord te wijzigen. Als je akkoord gaat, onder welke nickname wil je dat ik je registreer? A+ G r
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten