#USTE: Alle onsterfelijk? (Transhumanisme en filosofie)

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1320




par pedrodelavega » 27/11/15, 21:25

Janic schreef:Homeo kan niet het onderwerp zijn van gerandomiseerde onderzoeken
Geen bewijs dus....

Janic schreef:Niet helemaal ! Het zou eerder zijn: “vraag je slager of het beste vlees paard of rund is! Als hij rundvlees verkoopt, zegt hij rundvlees, als hij paard verkoopt, zegt hij natuurlijk paard." Een goede handelaar promoot zijn concurrenten niet.
In het geval van homeopathie raadt u mij aan om te vertrouwen op het advies van degenen die het voorschrijven en verkopen en niet op de verschillende medische onderzoekslaboratoria in de wereld?

Uiteraard zul je er geen vinden in het dagblad van de dokter of in andere referenties die min of meer afhankelijk zijn van scheikundige laboratoria.
Er moeten referenties zijn die afhankelijk zijn van de Boiron-laboratoria en zelfs elders, omdat 53% van de Franse bevolking homeopathie gebruikt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 27/11/15, 21:28

Beeld

Bla-blah-blah: antwoord eerst op vragen voordat u iets beweert PB2488, doe niet alsof :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 27/11/15, 22:12

Obamot schreef:...
...Exnihiloest met het verlengen van de neus als tweede doel
...
...Exnihiloest die uiteindelijk ballast moet opgeven
...


Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 27/11/15, 22:16

Heel kleurrijk, nietwaar? Ik geef de voorkeur aan de originele versie >>> over uw blunders gesproken en niet over uw blunders 'klein persoon' (waar het mij niet om gaat)

: Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 27 / 11 / 15, 22: 22, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 27/11/15, 22:22

Janic schreef:...Omdat homeopaten er boeken, tijdschriften, artikelen mee schrijven (ja, ze zijn niet analfabeet)...

Jammer dat het literaire mensen zijn en geen wetenschappers. We onderscheiden hun literatuur niet van fictiewerken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 27/11/15, 22:25

Et je kent fictie, met: de e-catacombes, de onzin over straling, het ontbreken van evenwicht in de levende wereld, of zelfs natuurkunde-chemie die niet binnen het vakgebied van Einstein zou hebben gelegen! Ben je er nog? :schok: : Mrgreen: PedroB2488 ga uit dit lichaam!

wiwiwi we moeten inderdaad praten over de tekortkomingen waarmee we te maken krijgen bij het lezen van uw berichten, maar het wordt volledig ondersteund en gefundeerd en niets persoonlijks : Cheesy: het is alleen zo dat we ze moeten slaan om achteraf ruzie te maken en tegen jouw ONTKENNING aan te lopen...!

Je zou kunnen zeggen dat jij het niet bent Beeld maar het werk van "Kleine duim"Als je wilt (maar het zou op hetzelfde neerkomen...) : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 27 / 11 / 15, 22: 40, 1 keer bewerkt.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968




par Ahmed » 27/11/15, 22:40

"Dit is geen appel!". 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 28/11/15, 09:45

Ex
Janic schreef:
...Omdat homeopaten er boeken, tijdschriften, artikelen mee schrijven (ja, ze zijn niet analfabeet)...
Jammer dat het literaire mensen zijn en geen wetenschappers. We onderscheiden hun literatuur niet van fictiewerken.
Oh, de kleine grappenmaker! je moet je aan de humorserie houden!
1) Laat ons je wetenschap zien door precies uit te leggen wat een wetenschapper is.
2) Dus alle andere wetenschappers die ook boeken schrijven, houden daarmee op zodra ze iets schrijven?
3) dus alle mededelingen aan wetenschappelijke genootschappen, de artikelen, dat is allemaal nep! wat zeg ik over placebo's! Ik vermoedde het, maar naïef bleef ik geloven dat hun proza ​​niet alleen literair was, mijn reet viel op de grond! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 28/11/15, 10:25

Ex
Janic schreef:
Homeo kan niet het onderwerp zijn van gerandomiseerde onderzoeken

Geen bewijs dus....
Gedraag jij je als een ezel om hooi te krijgen?! O onwetendheid, wat zijn er allemaal niet in jouw naam gezegd!!!
Janic schreef:
Niet helemaal ! Het zou eerder zijn: “vraag je slager of het beste vlees paard of rund is! Als hij rundvlees verkoopt, zegt hij rundvlees, als hij paard verkoopt, zegt hij natuurlijk paard." Een goede handelaar promoot zijn concurrenten niet.
In het geval van homeopathie raadt u mij aan om te vertrouwen op het advies van degenen die het voorschrijven en verkopen en niet op de verschillende medische onderzoekslaboratoria in de wereld?
Ik hoef je niets aan te bevelen, je doet wat je wilt, je bent een grote jongen: toch?
Dit is dus het geval bij allopathie! Wie schrijft giftige producten uit chemische laboratoria voor?
Vervolgens wordt “medisch onderzoek” gefinancierd door dezelfde laboratoria om hun gifstoffen te produceren en te verkopen om sappige winsten te maken dankzij de sociale zekerheid.
Ten slotte is de term 'medisch' slechts een misleiding om mensen te laten geloven dat gezondheid werkelijk hun doel is, maar een gif, een medicijn (officiële classificatie van deze medicijnen) heeft nooit bijgedragen aan de gezondheid, het is zelfs het tegenovergestelde!
Citation:
Uiteraard zul je er geen vinden in het dagblad van de dokter of in andere referenties die min of meer afhankelijk zijn van scheikundige laboratoria.
Er moeten referenties zijn die afhankelijk zijn van de Boiron-laboratoria en zelfs elders, omdat 53% van de Franse bevolking homeopathie gebruikt
Oh onwetendheid over... Ik zei het al. Wanneer begin je serieus met studeren?
Samenvattend is de Franse farmaceutische industrie:
de grootste Europese producent van medicijnen
de derde grootste exporteur ter wereld
34,4 miljard euro omzet
inclusief 42% voor export
bijna 100 banen
99% zelf gefinancierd onderzoek

Evolutie van de geneesmiddelenomzet
• De economie van de geneeskunde
• NOOIT
Ruim 50 miljard euro aan verkoop van medicijnen in 2012, waarvan 48% uit export.
http://www.leem.org/article/evolution-du-chiffre-daffaires-des-medicaments
De omzet van Boiron: 609 miljoen of 0.01% van de farmaceutische industrie! Ze is nog niet echt in gevaar! Aan de andere kant is het feit dat 56% van de Fransen zich tot homeopathie wendt, net als elders tot AB, een bemoedigend teken.
En als je braaf bent, als je niet te veel onzin zegt, zal ik je in een gelijkenis een mooi verhaal vertellen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3797
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1320




par pedrodelavega » 28/11/15, 14:04

Janic schreef:
pedrodelavega schreef:In het geval van homeopathie raadt u mij aan om te vertrouwen op het advies van degenen die het voorschrijven en verkopen en niet op de verschillende medische onderzoekslaboratoria in de wereld?
Ik hoef je niets aan te bevelen, je doet wat je wilt, je bent een grote jongen: toch?

:| : Arrowd:
Janic schreef:[...] Bestudeer het onderwerp serieus en je zult verbaasd staan ​​over de realiteit en niet over de discriminerende vooronderstellingen.[...]
[...] Het is gewoon een competentieprobleem en deze onderzoeken worden gedaan door incompetenten in de homeopathie. Ontdek het op de juiste plaats![...]
[...]Informeer direct bij competente homeopaten[...]
[...]Neem nu in plaats van al je arsenaal aan Epinal-afbeeldingen eruit te halen, de tijd om het onderwerp te bestuderen dat wordt uitgelegd in homeopathische werken die door het beroep worden erkend en we zullen er later over praten.[...]
[...] Oh, wat een onwetendheid… ik heb het al gezegd, wanneer begin je serieus te studeren? [...]
[...]En als je heel wijs bent, als je niet te veel onzin praat, zal ik je een mooi verhaal vertellen in een gelijkenis.[...]

"Natuurlijk" zouden de publicaties "erkend door het beroep" veel onpartijdiger zijn dan de andere.... :|

Janic schreef:De omzet van Boiron: 609 miljoen of 0.01% van de farmaceutische industrie! Ze is nog niet echt in gevaar!

Misschien als:
[...] Met vrijwel onbestaande "grondstofkosten" is het niet verrassend dat Boiron vorig jaar inkomsten rapporteerde van bijna $ 700 miljoen, waarvan een groot deel afkomstig was uit de verkoop van 'oscillococcinum'. Ongelofelijk als we weten dat alle wetenschappelijke onderzoeken aangeven dat homeopathie geen enkel voordeel biedt naast het placebo-effect.[...]
http://www.sciencepresse.qc.ca/blogue/2 ... our-argent
0 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten