De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project waar sommige wetenschappers zich zorgen over maken

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Obamot » 22/09/21, 13:41

izentrop schreef: het dier dat tevoorschijn zou komen, zou dus het DNA van mammoeten hebben gecombineerd met dat van Aziatische olifanten. […] Als het hen amuseert, is de kans klein dat ze de grillen van RC zullen doorstaan : Wink:
Oh dat was het dus RNAm “M” voor "mijnmmoth”, gelukkig ben je er Izy, dankzij jou heb ik het eindelijk begrepen...

En hoe gaat het met Tammouth? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Flytox » 22/09/21, 20:16

izentrop schreef: het dier dat tevoorschijn zou komen, zou dus het DNA van mammoeten hebben gecombineerd met dat van Aziatische olifanten. […] Als het hen amuseert, is de kans klein dat ze de grillen van RC zullen doorstaan


+1; De hypothese van Zimov is in een aantal opzichten interessant. Voor Church en zijn "Mamoutage" (uit ethiek natuurlijk).... is er een groot probleem, vooral in de timing.
Zelfs als we alles uit de kast halen om dit genenverkeer tot een goed einde te brengen, gezien de complexiteit van levende organismen, is de kans klein dat alles in één keer werkt, het zal een aantal jaren van finetunen vergen, verifiëren dat "de elemouth" zich kan voortplanten (leeftijd minstens 15 jaar), dat hij zich voldoende voortplant om een ​​levensvatbare kuddegrootte te bereiken, die wil vertrappelen zoals van hem wordt verwacht, van daaruit om de kuddegroottes te bereiken waar ze het over hebben .....etc...Dan zal de permafrost al lang gesmolten zijn. Het enige dat overblijft is het voorwendsel / alibi om de levenden te manipuleren....
3 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Remundo » 22/09/21, 20:44

goed maar om heel pragmatisch te zijn...

een paar bulldozers op biobrandstof zouden het werk van deze mammoeten gemakkelijk kunnen doen...

voor de rest hebben we nog heel wat grote herbivoren die we kunnen implanteren.

als de grote bomen eenmaal zijn gekapt, is het niet zo eenvoudig om een ​​dicht bos weer op te bouwen...

persoonlijk, in mijn Arvernes, verwonden, vertrappen of blaffen herten kleine bomen, en kwekerijen en bosplanters zijn verplicht om jonge planten te beschermen...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Exnihiloest » 22/09/21, 21:34

Christophe schreef:We laten hem zien hoe het is om bevooroordeeld te zijn met de grote idioten of niet Remundo? : Lol: : Lol: : Lol:


Is het nodig om vulgair en bedreigend te zijn? Of is het de natuur?
Jullie zijn allebei bevooroordeeld, vooral Remundo, en ja, je kunt erger doen. Met gedeeltelijke matiging genoegen nemen, omdat het erger kan, is echt een gebrek aan ambitie. "Big ass" is een zeer relatief begrip.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Remundo » 22/09/21, 22:25

als je wist wat je me dwarszit... Nihilo die plaagt... overal en voor niet veel.

hier plaats ik je een waarschuwing om mijn partijdigheid te tonen en de grootsheid van je ziel te onderstrepen.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Exnihiloest » 22/09/21, 22:53

Remundo schreef:als je wist waar je me zo kwaad om maakte...

Het is wederzijds.

"Slachtoffer van beledigingen op a forum, een klacht indienen!
Dien binnen drie maanden na de eerste publicatie een klacht in wegens laster of belediging. Er kan een onderzoek worden geopend en de dader van het misdrijf zal worden geïdentificeerd (met name dankzij de IP-adressen die door de hosts en internetproviders zijn verstrekt).
Verzamel bewijsmateriaal (gedrukte webpagina of gerechtsdeurwaardersverslag).
Neem contact op met de beheerder van forum om hem op de hoogte te stellen van de controversiële opmerkingen. Hij zal ze intrekken, omdat hij civiel en strafrechtelijk verantwoordelijk is voor alle berichten die daar gepubliceerd worden.
"
https://www.dossierfamilial.com/vie-pra ... iv%C3%A9es

Je denkt dat je alle rechten hebt in je bolwerk, en je riskeert niets of bijna niets, maar Christophe niet. Weet dat er wettelijke verplichtingen zijn bij het beheren van een site als deze. Als u er niet op reageert, loopt u het risico van een veroordeling in de rechtbank. Ik spreek niet lichtvaardig, ik heb al ervaring met het ding, inclusief een kleine winst in schadevergoeding. En als het gaat om uitschelden, laster en laster, en gematigdheid die zo laks en zelfgenoegzaam is dat het nu zelfs doodsbedreigingen betreft, denk ik dat de drempel is bereikt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Remundo » 22/09/21, 23:03

dat zie je bij Christophe.

Ik kan me niet herinneren dat ik je heb beledigd en ik weet zeker dat ik je nooit heb bedreigd met persoonlijk letsel.

hier ben ik een hulp- en vrijwillige moderator, en chatten met mensen zoals jij moedigt je niet aan om door te gaan.

in het slechtste geval ben je interessant omdat iemand je ergens een eikel noemde.

En we zullen het komen wissen... maar persoonlijk heb ik op dit moment andere dingen te doen dan dat...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Exnihiloest » 22/09/21, 23:22

Remundo schreef:dat zie je bij Christophe.

Ik kan me niet herinneren dat ik je heb beledigd en ik weet zeker dat ik je nooit heb bedreigd met persoonlijk letsel.

hier ben ik een hulp- en vrijwillige moderator, en chatten met mensen zoals jij moedigt je niet aan om door te gaan.

in het slechtste geval ben je interessant omdat iemand je ergens een eikel noemde.

En we zullen het komen wissen... maar persoonlijk heb ik op dit moment andere dingen te doen dan dat...


Ik beschuldig je er niet van mij te beledigen. Maar ik beschuldig je van niets doen terwijl je heel goed weet dat er tientallen of zelfs honderden lasterlijke berichten zijn van Guigadebois tegen mij of ABC of anderen, veel ook van Janic en een paar anderen, en dat is de rol van een moderator om elimineer ze en voorkom dat ze terugkeren.
Voor mij heb je het mis, je hebt geen plaats als moderator. We kunnen geen matiging oefenen door rechter en partij te zijn.
De hel is geplaveid met goede bedoelingen, en vrijwilligerswerk maakt de persoon die het doet nog niet bekwaam
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Obamot » 22/09/21, 23:31

Het enige wat je hoeft te doen is je eruit schoppen... Om te zien of je naar de rechtbank gaat... En met antisemitische opmerkingen slaat de rechter je in elkaar : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 22 / 09 / 21, 23: 31, 1 keer bewerkt.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: De wolharige mammoet tot leven wekken: het gekke project dat sommige wetenschappers zorgen baart




par Remundo » 22/09/21, 23:31

Exnihiloest schreef:De hel is geplaveid met goede bedoelingen, en vrijwilligerswerk maakt de persoon die het doet nog niet bekwaam

je brengt je leven door met jezelf inderdaad te beledigen.

elk meningsverschil voor jou moet eindigen in vuistgevechten forumesque... voor sommigen zijn het beledigingen, maar voor anderen is het intimidatie waarvan hoffelijkheid en kwade trouw of zelfs arrogantie vaak erger zijn dan een paar vogelnamen die rondvliegen.

als je wilt, zetten we jullie er allemaal uit, levenslang verbannen, ook jij? wordt druk...

en hoe zit het met de gratis stressverlichting die hier wordt aangeboden palletten (ik zeg het woord omdat het mooi is) die zich daar zo goed voelen ondanks de wederzijdse wandaden die ze hun nobele persoon aandoen... veiligheidsklep van een samenleving op drift en van mensen die hun agressie op de een of andere manier proberen uit te storten, terecht of onterecht?

Zeg me, kampioen, je zou ons (mods) niet hebben getrakteerd op hier en daar facho's stremedroate? Eh ?

Obamot zegt zelfs dat u opmerkingen tegen deze motten zou hebben gehad... we zouden indien nodig kunnen scannen als u Toff naar de rechter stuurt... Hebt u tijd en geld te verspillen?
2 x
Beeld

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 262-gasten